Audi má v A3 vůz, který sedí na vrcholu prémiového hatchbackového stromu, a to hlavně kvůli jeho velmi efektivní kombinaci imperiální kvality stavby, nízkých provozních nákladů, užitečné praktičnosti a bezstarostného stylingu. Audi A3 Sportback e-tron staví na této základně, aby vyrobil vůz se všemi těmito vlastnostmi, a navíc si uvědomil, jaká úspora spotřeby paliva a hodnoty emisí CO2 představují představa Anita Roddickové ne příliš dávno. Tato směs, myslí si Audi, činí e-tron velmi jedlým dortem na velice náročném trhu: v roce 2013 bylo prodáno jen asi 5 000 vozů tohoto typu. "Auta tohoto typu" jsou hybridní benzinové motory, ačkoli ne stejně jako Lexus CT200h, který umožňuje elektrickou jízdu pouze za velmi specifických podmínek s nízkou rychlostí a po velmi krátkou dobu. A3 e-tron je druh hybridu, který se připojuje a teoreticky nikdy nemůže vstoupit do palivové nádrže. Je to stejné nastavení, které se nachází v golfu Volkswagen Golf GTE, avšak v této aplikaci je to velmi pomůcka pro ekologicky šetrný výkon, zatímco Audi vidí A3 e-tron jako rafinovaný a futuristický naftový válec. Pohled na čísla ukazuje, proč Audi cítí tak - 37 g / km CO2 a 176,6 m / s tvrdili průměrnou spotřebu paliva. A má 204PS přes šestistupňovou automatickou převodovku s dvojitou spojkou, takže může za 7,6 sekundy dosáhnout až 62mph. To je to, co Audi nazývá pokrok. A protože je to elektromobil, splňuje nárok na vládní grant na mobilitu ve výši 5000 liber - což je dobrá práce, protože listová cena za tento fantazijní hatchback je jen plachá 35 000 liber. Nebudete platit roční VED za váš digitální daňový disk, přinejmenším, takže je pár bob uloženo. Na rozdíl od zbytku řady Audi A3 je e-tron dostupný pouze jako Sportback a s jednou úrovní výbavy. Vhodná cena však spočívá v řadě vybavení, včetně 17palcových hliníkových kol, navigace na bázi MMI HDD s 7palcovým dotykovým displejem, 10GB flash hudba, DAB rádio, dvouzónová klimatizace, přední sporty sedadla, LED světlomety, zadní LED světla a mnoho dalších. Test Audi A3 Sportback e-tron
60%