Řekli jsme to již předtím, ale Audi A3 má dnes jeden z nejlepších interiérů automobilů, které se dnes dají prodat, což je daleko větší než jeho hmotnost. Je to podstata solidní jednoduchosti s čistým, intuitivním uspořádáním vyrobeným z plastických hmot, které jsou tak husté, že téměř přestanou být kvantifikovatelně plastické a stane se něco jiného. Audi MMI systém, který je dodáván jako standard, je radost používat. Intuitivně navržen, má přehledné klávesové zkratky a tlačítka zpět a otočný ovládací prvek může být použit jako stopa pro psaní navigačních instrukcí - i když levou rukou, což pro většinu znamená špatné písmena, které mozkový vůz často nesprávně interpretuje. Je to také ergonomicky velkolepé - pokud to může být ergonomie - v tom smyslu, že je postavena s dostatečným nastavením jízdní polohy, aby se oba extrémy spektra dospělých dostali opravdu pohodlně. To jsou staré zprávy, opravdu. Skutečným příběhem e-tronu je, jak hodně z inherentní praktičnosti A3 Sportback je ohrožena balením hybridního pohonu? Odpověď je "trochu". Určitě to stačí, aby si konvenční majitel A3 Sportback všiml, ale daleko od toho, aby se vozidlo dostalo do sféry ohrožení. Baterie se nachází pod zadním sedadlem, a zatímco na zadní nožce nebo na hlavě není žádný vliv, kapacita zavazadlového prostoru trpí. 280litrové boty ztrácejí 100 litrů oproti ostatním A3 Sportback a jeho maximální kapacita (zadní lavička dolů) ztratila tentýž objem, nyní na 1120 litrů. A3 e-tron je k dispozici pouze jako Sportback - není tam žádná třídveřová verze. Stejně jako u všech ostatních modelů řady e-tron těží z nákladové podlahy, která může sedět v jedné rovině s nakládacím okrajem a zadní lavice se sklopí, takže je vhodným společníkem, když v kterýkoliv den přepravujete objemné věci . Navzdory tomu, že je možné spustit A3 e-tron, aniž byste jej všechny zapojili, výhody provozních nákladů budou nejlépe pociťovány. Rychlé nabíjení baterie z ploché sítě trvá jen přes dvě hodiny, zatímco běžný napájecí zdroj pro domácnost téměř zdvojnásobí čas na tři hodiny a 45 minut. Úhledně je nabíjecí zásuvka umístěna pod čtyřmi kroužky Audi na mřížce.
60%