Autonoto

Registrace Přihlášení Vložit inzerát

  • Úvod
  • Ojeté vozy
  • Operativní leasing
  • Magazín
  • Recenze automobilů
  • Oblíbené
  • Registrace
  • Přihlášení
  • Vložit inzerát zdarma
Audi

Recenze a test Audi A3 e-tron 2014

Recenze automobilů Recenze Audi Recenze Audi A3 e-tron 2014

60% Audi A3 e-tron 2014

Obsah

  • Řidičské dojmy
  • Interiér
  • Recenze a hodnocení
  • Fotogalerie (7)

Řidičské dojmy

Relativně nový a velmi komplikovaný hnací systém pohání A3 Sportback e-tron - ale nevěděl byste to. Předvídatelně, Audi utlumila celou věc s dokonalou dokonalou dokonalostí. Zásuvná hybridní sestava má čtyři režimy řízení, z nichž každý mění nějaký vztah mezi elektromotorem 75 kW (102 k) a benzínovým motorem TFSI o objemu 1,4 litru o výkonu 150 koní. Režim EV přenáší samotný elektromotor, který je schopen dostat auto až na 31 mil na 80 mil za hodinu. To je spousta 'až' a ačkoli skutečný elektrický rozsah je pravděpodobně blíž k nízkým až středním dvacátým, e-tron může určitě být poháněn tvrdý a rychlý pouze s jeho baterií. V elektrickém režimu je čas 4,9 sekundy v rozmezí 4,9 sekundy, který vám říká, jak to cítí. E-tron má sportovní režim, který kombinuje benzín a elektřinu v harmonii, čímž uvolňuje špičkovou výkonovou charakteristiku 204PS a co je důležitější, točivý moment 330Nm. V tomto režimu má e-tron vážný úder středního dosahu - takový úder, který Volkswagen věří, že toto hnací ústrojí přenáší na území GTI. A3 se však nikdy necítí nikde jinde jako horký poklop. Je to rychlé, ano, ale také má nekompromisní jízdní kvalitu, kterou by se cítil doma s řidičem Honda Civic Type-R, ale to není to, co byste očekávali od moderní Audi. Je to jen nepříjemně ztuhlé. Nebuďte příliš drsní - tato kvalita je pohroma tohoto konkrétního hnacího ústrojí obecně, protože těžká zadní baterie potřebuje vyztužení závěsu - ale není pochyb o tom, že A3 e-tron je v časech nepřijatelně hrůzostrašný. Jedná se o jednu ze dvou oblastí, které inženýři Audi nemohli docela vyčistit. Druhý je zesílený hluk pneumatiky v režimu EV, i když je to opět problém s většinou těchto vozů. V každém jiném ohledu je toto A3 stejně snadné a rafinované, jak byste očekávali špičkový hatchback. Jeho zbývající dva režimy aktivně nabíjejí akumulátor, takže získáte více brzdného účinku motoru mimo škrticí klapku, zatímco veškerá úniková energie je zachráněna a další, které zachovává nabití baterie. E-tron přepíná mezi každým z nich nepostřehnutelně. Jediný čas, kdy se vůz vůbec zdá být plochý, je, když je samotná baterie plochá, a proto není k dispozici benzinový motor. Když k tomu dojde, dochází k přirozenému, ale velice zřejmému poklesu výkonu při plném plynu. Další věc je, že pokud váš život nefunguje v hranicích utopie řidiče elektrického vozu (ve kterém pracujete čtyři míle od vašeho domu, máte externí rychlou nabíjecí zásuvku a nikdy nikam nechodíte), tvrdí e-tron kombinované číslo paliva je úplný omyl. Jakmile začnete ponořit do této čtyřlitrové palivové nádrže, snižuje nadšení, což je výsledek benzinového motoru, který se pohybuje po celém komplikovaném pohonu - A3 Sportback 1.4 TFSI váží 1235 kg, zatímco e-tron váží 1540 kg, o přídavné hmotnosti celé čtyři rodiny. Kdo má všechno jako žetony.

Audi A3 e-tron 2014

Interiér

Řekli jsme to již předtím, ale Audi A3 má dnes jeden z nejlepších interiérů automobilů, které se dnes dají prodat, což je daleko větší než jeho hmotnost. Je to podstata solidní jednoduchosti s čistým, intuitivním uspořádáním vyrobeným z plastických hmot, které jsou tak husté, že téměř přestanou být kvantifikovatelně plastické a stane se něco jiného. Audi MMI systém, který je dodáván jako standard, je radost používat. Intuitivně navržen, má přehledné klávesové zkratky a tlačítka zpět a otočný…

Pokračovat ve čtení interiéru

Audi A3 e-tron 2014

Recenze automobilu

Audi má v A3 vůz, který sedí na vrcholu prémiového hatchbackového stromu, a to hlavně kvůli jeho velmi efektivní kombinaci imperiální kvality stavby, nízkých provozních nákladů, užitečné praktičnosti a bezstarostného stylingu. Audi A3 Sportback e-tron staví na této základně, aby vyrobil vůz se všemi těmito vlastnostmi, a navíc si uvědomil, jaká úspora spotřeby paliva a hodnoty emisí CO2 představují představa Anita Roddickové ne příliš dávno. Tato směs, myslí si Audi, činí e-tron velmi jedlým…

Pokračovat ve čtení recenze

Fotogalerie

  • Audi A3 e-tron 2014
  • Audi A3 e-tron 2014
  • Audi A3 e-tron 2014
  • Audi A3 e-tron 2014
  • Audi A3 e-tron 2014
  • Audi A3 e-tron 2014
  • Audi A3 e-tron 2014

Závěrečné hodnocení

  • Obecně velmi rafinované. Rychle a neztratí nic z konvenční třídy A3 podhodnocené. Bezpilotní kilometrový potenciál je vyzývavý.

  • Kvalita jízdy a problémy s hlukem pneumatiky jsou ve své straně trny. Ztráta místa při zavádění může být pro některé problémy problém. Skutečné běžné provozní náklady by mohly být vysoké a měly by být vysoké denní kilometry.

60%

Můžete nás znát z těchto médií… Média

Bezplatná poradna

„1“

Navštívené inzeráty

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia

      Škoda Octavia 2224 inzerátů

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia 1322 inzerátů

    • Volkswagen Golf

      Volkswagen Golf 806 inzerátů

    • Volkswagen Passat

      Volkswagen Passat 784 inzerátů

    • Škoda Superb

      Škoda Superb 704 inzerátů

    Nejlepší nabídky leasingu

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Scala

      Škoda Scala od 3 922 Kč 1.0 TSI, 70 kW, benzín, hatchback

    • Kia Rio

      Kia Rio od 4 173 Kč 1.3 CVVT, 62 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Kamiq od 4 511 Kč 1.0 TSI, 85 kW, benzín, mpv

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia 2224
    • Škoda Fabia 1322
    • Volkswagen Golf 806
    • Volkswagen Passat 784
    • Škoda Superb 704
    • Ford Focus 540
    • Hyundai i30 419
    • Volkswagen Touran 381
    • Volkswagen Tiguan 331
    • Kia Cee´d 331
    • Škoda Kodiaq 327
    • BMW Řada 3 320
    • Ford Mondeo 316
    • Renault Mégane 314
    • Opel Astra 314
    • Škoda Octavia III 312
    • Ford Transit 295
    • Hyundai Tucson 275
    • Škoda Karoq 274
    • Škoda Rapid 265
    • Peugeot 308 249
    • Škoda Scala 244
    • Audi A4 232
    • Škoda Yeti 229

    Nejoblíbenější výrobci

    • Škoda 7232
    • Volkswagen 3775
    • Ford 2458
    • Peugeot 1734
    • Renault 1390
    • Hyundai 1361
    • Opel 1144
    • Citroën 1137
    • BMW 1093
    • Mercedes-Benz 989
    • Audi 970
    • Kia 855

    Operativní leasing

    • Operativní leasing Škoda
    • Operativní leasing Volkswagen
    • Operativní leasing Kia
    • Operativní leasing Peugeot
    • Operativní leasing Audi
    • Operativní leasing Cupra
    • Operativní leasing Ford
    • Operativní leasing Nissan
    • Operativní leasing Seat

    Služby

    • Odhad ceny vozidla
    • Affiliate

    Informace

    • O nás
    • Nabídka pro autobazary
    • Katalog automobilů
    • Katalog autobazarů
    • Recenze automobilů
    • Magazín

    Kontakty

    • Kontakt
    • Facebook
    • Twitter
    • Obchodní podmínky
    • Zásady ochrany osobních údajů
    • Informační povinnost
    • Nastavení soukromí

    Ostatní

    • Operáky
    • Uložená hledání

    © 2016 – 2025 Autonoto s.r.o. – Víme o všech vozech na prodej a operativní leasing