Skoro byste mohli slyšet kolektivní dýchání od fanoušků Alfa Romeo po celém světě, když se v roce 2011 poprvé objevil 4C. Po krátkodobém, vysoko nákladném, ne-li fantasticky přijatém 8C Competizione, 4C dala trochu naděje těm, Italská značka, že by nakonec mohli mít něco, co by bylo možné ušetřit. Zapomeňte na ostré modely Fiat-in-disguise, jako jsou modely Giulietta a MiTo. 4C je správné sportovní vůz na míru, které je lehké a nádherné - pokud ignorujete žalostné světlomety Gary od Halfordů - pohon středem a pohonem zadních kol. Správné sportovní auto. A pro mnohé Alfy. Hodně z odvolání centra 4C se soustřeďuje na její výstavbu. Je vybaven vanou z uhlíkových vláken, což vám nemusí znamenat nic, ale to je to, co sedí řidiči Formule 1. Jedinými výrobními vozy, které obsahují stejnou konstrukci z uhlíkových vláken, jsou McLaren 650S, Lamborghini Aventador a řada dalších mega-peníze exotika a supercars. Konstrukce 4C opravdu ji opravdu umístila mezi velmi ojedinělé stroje. V této společnosti pak Alfa Romeo ve výši 45 000 liber požaduje, aby model 4C vypadal jako něco vyjednávacího. Díky tomu, že tato cena je možná, znamená, že většina částí, které visí z této fantastické vany z uhlíkových vláken, se používají jinde v sestavě Alfa Romeo, ale pozornost na detail zůstává působivá, bez ohledu na to. Středový motor, který byl zaveden do modelu 4C, je hliníkový turbodmychadlový agregát s přímým vstřikováním o objemu 1750 cc, který je lehký, což mu umožňuje snížit hmotnost o 22 kg na stejném motoru s výkonem a výkonem v Giulietta QV. Toto odhodlání snížit hmotnost znamená, že 4C se může pochlubit nezaťaženou hmotností 895kg, což znamená, že 240PS a 350Nm točivého momentu, který produkuje turbodmychadlo s výkonem 1750, je velmi užitečné. Acellerace od 0 do 62 km / h přichází za pouhých 4,5 sekundy, pokud použijete ovládač startu, zrychlení 4C pomáhá rychlým přesunem z automatické převodovky se dvěma spojkami. Celý výkon a nízká hmotnost přichází s některými kompromisy. Model 4C je velmi jednoduchý stroj, jeho zaměření na péřovou konstrukci je hodně stejné jako Lotus Elise, jen zde je pravděpodobně více ohroženo. Kabina je pevná, zrak z ní silně omezený a je to docela strohý pohled. Ale pak není pravděpodobné, že 4C bude kupován s dojížděním a každodenním pohonem, takže takové zaměření je zcela nevhodné. A nepochybně přitahuje takový kupující, který hledá takový vzrušení, kompaktní, lehké dvoumístné 4C sliby.
40%