Je to těsné, tmavé a hlučné v kabině, ale pak je model 4C vyrobený z uhlíkových vláken, který je vyroben z lehkých sportovních vozů se středním motorem, takže je to celá myšlenka. Sportovní sedačky pokryté kůží jsou jak podpůrné, tak i pohodlné a jejich podpěry vás pevně drží. Jakmile jste se dostali na místa nad vysokými parapety, je jízdní poloha dobrá, volant nastavitelný jak pro dosah, tak pro výšku. Na palubní desce, hlavním ovládacím středisku kolem volantu, je velmi málo. Jedná se o hustý, pokud jde o kompaktní zařízení s plochým dnem, jsou spirály, které jsou namontovány, příliš poměrně silné. Všechno znamená, že je tu jen málo skutečného okraje, které můžete pochopit kolem sebe, a necháte vás, abyste se dostali do nepohodlí, když se točí a bojuje ve vašich rukou. Pádla jsou snadno dosažitelná, nástroje jsou digitální položky, které jsou jasné a jasné. K dispozici je náhradní zásuvný systém s otvory v drážní desce v pomlčce vlevo, nasměrovaný k řidiči. Je to nepochopitelně komplikované v jeho provozu - až do té míry, že po celý týden se jednou nepodařilo nalézt rozhlasovou stanici nebo spárovat telefon - to zhoršilo potřeba držet ruce na kolečku 4C vždy, aby to bylo v pořádku čára. Jediné další spínače jsou umístěny kolem středu, spodní části pomlčky. K dispozici jsou převody, které umožňují automatické nebo manuální volby, Reverzní, Neutrální a Nejprve, zatímco běžné přepínání DNA Alfa umožňuje změnu dodávek energie mezi Dynamic, Natural a All-Weather. Je to nejlepší v Natural. Všechno to vypadá dobře, pokud máte rádi tmavé plasty, které nemají taktiku, ačkoli tam jsou nějaké krásné, i když těžko viditelné detaily, jako jsou záblesky z uhlíkových vláken a elegantní pedály. Za motorem je zavazadlový prostor, ale je malý, teplý a potřebuje dvě ruce, aby se otevřel a polohoval tyč, která ji drží otevřenou. Není to tedy naprosto nepraktické a přijatelné pro sportovní vozidlo, kde je očekávání, že budete cestovat světlem spíše než špičkou Ikea výletů.
40%