Pokud přicházíte na V90 Cross Country od XC70 - což je auto, které to účinně nahrazuje - budete příjemně překvapeni interiérem. Má to mnohem více styl - s minimalistickým skandinávským designem - což mu pomáhá cítit se odlišně od konkurence. Ať už si myslíte, že je to lepší, je samozřejmě osobní vkus, ale je tu spousta detailů, jako je knoflík se štartovaným motorem a virtuální přístrojový cluster. Kvalita je dokonalá s pevným a dobře provedeným pocitem pro každý prvek. A to je Volvo, sedadla jsou výjimečně pohodlná a podpůrná. Je zde také mnoho úprav, takže nalezení správné polohy je jednoduché, bez ohledu na to, jakou výšku jste. Tam je slušná noční místnost pro ty v zadní straně taky, zatímco široké otvírací dveře dělají fit dětské sedačky velmi přímočará, pomáhal zvýšenou výškou jízdy. V zadní části jsou dvě sady Isofix (bohužel nejsou žádné centrální), přesto přicházejí přinejmenším s patřičnými plastovými vodítky a kryty, spíše než skryté u základny opěradel sedadel. Interiér je dobře izolován od hluku - motor i silnice - takže na cestách je to velmi klidné místo. Pokud máte malé děti v zádech, znamená to klidné časy nap. Ať už jste, nebo můžete poslouchat zvukový doprovod Frozen (opět) v krystalově čistém prostorovém zvuku ... Na 560 litrech není standardní prostor zavazadlového prostoru tak velký jako model All-Terrain třídy Mercedes-Benz ve velikosti 670 litrů, ale je to ještě nesmírně praktický nákladový prostor se širokým otvorem, vertikálními stranami a minimálním bootovým okrajem. Výsledkem je nedostatek kočárků, těžkých pytlů kompostu nebo dokonce i klasického flatpacku IKEA. Standardní úrovně vybavení jsou extrémně vysoké, s dvojzónovou regulací klimatu, vyhřívanými předními sedadly, navigací a jasnou 12,3-palcovou barevnou dotykovou obrazovkou mezi základními specifikacemi. Stejně jako byste očekávali, bezpečnostní vybavení působivé v celém rozsahu, s automatickou městskou brzdou a adaptivní tempomat. Pilotní asistence společnosti Volvo je také součástí, což umožňuje, aby vozidlo samo o sobě samoúčelně řídilo řízením rychlosti a vzdálenosti před vozidlem spolu s úpravami řízení.
80%