80%
Obsah
Řidičské dojmy
Téměř devět z deseti prodaných vozů Volvo S60 je diesel, takže není překvapením, že existuje široká nabídka motorů. D3 - což je ve skutečnosti 2,0-litrový motor s výkonem 163 koní - je nejlepším všestranným a skutečným překvapením na silnici. Tento pětválcový motor je rychlý (9.2-9 sekundy), prudký a s dostatkem krouticího momentu (400Nm při 1400-2850rpm), není to žádný předpoklad, pokud jde o předjíždění. Tolik tak, že mnoho kupujících se nebude obtěžovat s D5. Tato pětiválcová motorová nafta…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Takže jsou sedadla v novém modelu S60 pohodlná a podpůrná, jak jsme očekávali od společnosti Volvo? Vsadíš se, že jsou. Švédové dnes zdokonalili umění navrhování sedadla, která je podporována, vysoce nastavitelná a pohodlná po celé hodiny - žádný jiný výrobce (jen s výjimkou Saabu) se blíží. Ti v novém modelu S60 mohou být specifikováni ve třech různých materiálech včetně textilie Mellybystrand, textilie Tylos a T-Tex / textilní nebo kožené čalounění. Hnací poloha je mírně zvednutá, což…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Re-vymyšlená S60 je stylová a překvapivě dobrá řídit malý výkonný salon, který je vybaven některými obzvláště důmyslnými prvky. Plán společnosti Volvo je zbavit starý model S60 (ať už je to hodný) a nový model mnohem víc vyhovuje pro BMW řady 3, Mercedes C-Class a vynikající Audi A4. Takže je to s komfortním, ale dynamicky špatným pohonem, se špičkovým řízením, slušnými schopnostmi zatáčení, dobře kontrolovaným tělem a některými břišnými brzdami. Interiér je také třídním aktem, každý jako pevný pocit jako Němci, ale se silnou dávkou skandinávského stylu. Pak existují bezpečnostní systémy, které jsou navrženy tak, aby byly S60 co nejvíce odolné proti nárazu. Systém městské bezpečnosti společnosti Volvo zabraňuje kolizím při nízkých rychlostech předtím, než se to stane, a zjišťování chodců udeří chodci rychlostí 20 mph nebo prakticky nemožné. Bez jakéhokoli zadání od řidiče cítí chodce a zastaví vůz - předtím, než zasáhne osobu na silnici. Motory jsou směs starých i nových. Dva diesely jsou to, čeho se většina lidí prosazuje. 2.0-liter D3 je nový pro S60 a jeho směs výkonu a ekonomiky bude vyhovovat většině kupujících. 2.4-liter D5 nabízí extra výkon a je rafinovanější, což z něj činí lepší sázku pro jízdu na dálnici. Celkově je to dobře navržené a dobré řízení, které nabízí něco jiného než tři velké německé výrobce. Její cena je velmi vysoká, ačkoli emise CO2 u některých motorů nejsou tak nízké jako někteří konkurenti. Pokud se vám líbí vzhled modelu S60, ale potřebujete více prostoru, zvažte verzi verze V60. Test na silnici Volvo V60 D4 DRIVe Dlouhodobý test Volvo S60 D4 DRIVe
Závěrečné hodnocení
- Dobré řízení. Balení s bezpečnostní sadou včetně standardního standardu City Safety. Geartronic start / stop. Nová dieselová verze 2.0 D4 od roku 2014 pod 100 g / km CO2.
- Slušná manipulace přichází na úkor jízdy občas. Emise CO2 byly pro tuto třídu automobilů pouze průměrné, dokud do roku 2014 nedojde k novému vznětovému motoru Volvo.
80%
Volvo S60 na prodej
- Vyrobeno
- 2006
- Tachometr
- 244 000 km
- Cena
- 99 000 Kč
- Vyrobeno
- 2007
- Tachometr
- 137 954 km
- Cena
- 179 000 Kč
- Vyrobeno
- 2006
- Tachometr
- 267 964 km
- Cena
- 109 900 Kč
- Vyrobeno
- 2006
- Tachometr
- 127 514 km
- Cena
- 115 000 Kč
- Vyrobeno
- 2007
- Tachometr
- 238 765 km
- Cena
- 99 900 Kč
- Vyrobeno
- 2005
- Tachometr
- 239 900 km
- Cena
- 69 000 Kč
- Vyrobeno
- 2016
- Tachometr
- 155 000 km
- Cena
- 372 000 Kč
- Vyrobeno
- 2015
- Tachometr
- 81 860 km
- Cena
- 299 900 Kč
- Vyrobeno
- 2005
- Tachometr
- 241 000 km
- Cena
- 95 000 Kč
- Vyrobeno
- 2016
- Tachometr
- 60 000 km
- Cena
- 389 990 Kč