100%
Obsah
Řidičské dojmy
Up je nabízen s třílitrovým zážehovým motorem o objemu 1,0 litru a výkonem 60PS nebo 75PS. Oba mají stejnou špičku točivého momentu 95 Nm, takže se cítí poměrně podobně na cestách při nízkých rychlostech - je to opravdu jen na dálnici, že extra výkon motoru 75PS je užitečný. Bez ohledu na verzi, kterou vyberete, budete mít výhodu z levné pojištění (skupina jedna pro 60PS a skupinu dvě pro 75PS) a nízké provozní náklady, s oficiálními ekonomickými čísly 62,8mpg pro 60PS a 60,1mpg pro 75PS. K dispozici je také verze verze 60M BlueMotion, která nabízí zastavení / start, zlepšuje hospodárnost až na 68,9 mph a snižuje emise na VED a poplatky za přetížení 96 g / km. Výkon není příliš působivý - model 60PS trvá 14,4 sekundy na dosažení rychlosti 62 km / h, zatímco model 75PS trvá 13,2 sekundy - ale Up nikdy necítí, jako by vůbec chybělo, zejména ve městě, kde je to nejvíce doma . Existuje automatizovaná manuální převodovka, ale pomalá výměna rychlostních stupňů a opravdu je třeba uvažovat pouze těm, kterým je automatická nezbytnost, spíše než luxus. Motor je v cestě jen třemi válci - to zní dychtivě a ochotně, když se tlačí, aniž by to znělo napjaté nebo hrubé. Když se usadíte na plavbu, je to působivě klidné a rafinované. Ať už na ulicích úzkých měst, v těsném parkovišti nebo v zastávce startu, je hora snadno ovladatelná. Světelné řízení je přesné, viditelnost je velmi dobrá a ovládání je předvídatelné, s více než dostatečnou přilnavostí předních pneumatik. S kolečkem v každém rohu a krátkými převisy se vozidlo cítí extrémně obratné na silnici. Není to také špatné na silnějších silnicích, a přestože je závěs "rozmazaný" na kusy a hrbolky, nikdy se necítí nepříjemně - takže i když žijete mimo město v přírodě, měli byste s Horem spravovat.
Interiér
Kabina Up je velmi chytře zabalená. Dostatek prostoru pro sedícího pětadvacetiletého cestujícího, který sedí s pohodlným řidičem o šesti nohách, je přesvědčivý, a navzdory tomu je zde působivý 251litrový kufr, který porazí některé vozy z výše uvedené třídy. Komfortní a dobře navržené sedadlo řidiče se snadno přizpůsobí pohodlné poloze a je zde spousta úložných prostor včetně velkých dveří, držáku nápojů a slušné schránky. Středová konzola je čistá a jednoduchá, se všemi ovládacími prvky na…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
The Up je jedním z nejdůležitějších vozů, které Volkswagen v posledních letech zahájil. Nabízí dobře promyšlený a kompaktní balíček, který je ekonomický, snadno ovladatelný a přitažlivý pro downsizing z větších vozů. Je šikovný, výrazný, dobře postavený a představuje dobrou hodnotu za peníze. SEAT a Škoda mají své vlastní verze, nazvané Mii a Citigo. K dispozici jsou dvě verze stejného zážehového motoru o objemu 1,0 litru, jedna s výkonem 60 koní a jedna s výkonem 75 koní. Obě motocykly…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Funky malé městské auto. Levné, které běží s nízkým obsahem CO2. Živá a zábavná jízda. Je dostatečně velký pro čtyři dospělé.
- Automatizovaná příručka je špatná. Pouze několik modelů má nárok na nulový VED. Vysoký výskyt selhání spojky v manuálech. Časové řemeny je třeba vyměnit za tři roky nebo 30 kilometrů.
100%
Volkswagen up! na prodej
- Vyrobeno
- 0
- Tachometr
- —
- Cena
- 129 000 Kč
- Vyrobeno
- 2019
- Tachometr
- 17 000 km
- Cena
- 235 000 Kč
- Vyrobeno
- 2014
- Tachometr
- 104 876 km
- Cena
- 119 000 Kč
- Vyrobeno
- 2012
- Tachometr
- 63 200 km
- Cena
- 124 900 Kč
- Vyrobeno
- 2014
- Tachometr
- 87 096 km
- Cena
- 127 000 Kč
- Vyrobeno
- 2016
- Tachometr
- 123 439 km
- Cena
- 145 000 Kč
- Vyrobeno
- 2016
- Tachometr
- 89 415 km
- Cena
- 159 900 Kč
- Vyrobeno
- 2017
- Tachometr
- 136 068 km
- Cena
- 139 900 Kč
- Vyrobeno
- 2012
- Tachometr
- 172 360 km
- Cena
- 109 000 Kč
- Vyrobeno
- 2012
- Tachometr
- 83 473 km
- Cena
- 119 900 Kč