100%
Obsah
Řidičské dojmy
Up je nabízen s třílitrovým zážehovým motorem o objemu 1,0 litru a výkonem 60PS nebo 75PS. Oba mají stejnou špičku točivého momentu 95 Nm, takže se cítí poměrně podobně na cestách při nízkých rychlostech - je to opravdu jen na dálnici, že extra výkon motoru 75PS je užitečný. Bez ohledu na verzi, kterou vyberete, budete mít výhodu z levné pojištění (skupina jedna pro 60PS a skupinu dvě pro 75PS) a nízké provozní náklady, s oficiálními ekonomickými čísly 62,8mpg pro 60PS a 60,1mpg pro 75PS. K…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Kabina Up je velmi chytře zabalená. Dostatek prostoru pro sedícího pětadvacetiletého cestujícího, který sedí s pohodlným řidičem o šesti nohách, je přesvědčivý, a navzdory tomu je zde působivý 251litrový kufr, který porazí některé vozy z výše uvedené třídy. Komfortní a dobře navržené sedadlo řidiče se snadno přizpůsobí pohodlné poloze a je zde spousta úložných prostor včetně velkých dveří, držáku nápojů a slušné schránky. Středová konzola je čistá a jednoduchá, se všemi ovládacími prvky na…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
The Up je jedním z nejdůležitějších vozů, které Volkswagen v posledních letech zahájil. Nabízí dobře promyšlený a kompaktní balíček, který je ekonomický, snadno ovladatelný a přitažlivý pro downsizing z větších vozů. Je šikovný, výrazný, dobře postavený a představuje dobrou hodnotu za peníze. SEAT a Škoda mají své vlastní verze, nazvané Mii a Citigo. K dispozici jsou dvě verze stejného zážehového motoru o objemu 1,0 litru, jedna s výkonem 60 koní a jedna s výkonem 75 koní. Obě motocykly produkují tolik točivého momentu a poskytují dostatek jízdy, aby městská jízda byla příjemná, zatímco vysoký pátý rychlostní stupeň snižuje tlumení dálnice. Oba motory jsou výkonné, přičemž nejčistší model BlueMotion vrací nárok na 68,9 m³ a dodával nízkou hodnotu 96 g / km CO2, čímž zajistil volné nabíjení VED a přetížení. V kabině je spousta místa, i přes celkovou délku pouhých 3540 mm. Prostor v zadní části je dobrý, s prostorem pro šest stop. Boot je 251 litrů, ale může být rozšířen na 951 litrů sklopením sedadel. Model třídvých a pětidveřových modelů má stejné vnější rozměry a prostor pro zavěšení. Bývalý je nyní v prodeji a druhý v prodeji v září 2012. Sedněte za volantem a můžete být odpuštěni, protože si myslíte, že jste ve větším aute. Volkswagen "cítí" proniká kabinou. Všechno je solidní a dobře sladěné a přestože je zde nedostatek měkkých dotykových materiálů, Up se pro ně necítí být horší. Je snadné jezdit, s výrazným zvukem motoru, hladkou převodovkou a lehkým řízením. Viditelnost je dobrá a vzhledem k designu "kola na každém rohu" jste si vždy velmi vědomi malého rozměru vozu, takže je jednoduché a příjemné se protahovat přes těsný provoz. Volkswagen Start Up 2012 Road Test a video Volkswagen Up 1.0TSI 2016 Road Test
Závěrečné hodnocení
- Funky malé městské auto. Levné, které běží s nízkým obsahem CO2. Živá a zábavná jízda. Je dostatečně velký pro čtyři dospělé.
- Automatizovaná příručka je špatná. Pouze několik modelů má nárok na nulový VED. Vysoký výskyt selhání spojky v manuálech. Časové řemeny je třeba vyměnit za tři roky nebo 30 kilometrů.
100%
Volkswagen up! na prodej
- Vyrobeno
- 0
- Tachometr
- —
- Cena
- 129 000 Kč
- Vyrobeno
- 2019
- Tachometr
- 17 000 km
- Cena
- 235 000 Kč
- Vyrobeno
- 2014
- Tachometr
- 104 876 km
- Cena
- 119 000 Kč
- Vyrobeno
- 2012
- Tachometr
- 63 200 km
- Cena
- 124 900 Kč
- Vyrobeno
- 2014
- Tachometr
- 87 096 km
- Cena
- 127 000 Kč
- Vyrobeno
- 2016
- Tachometr
- 123 439 km
- Cena
- 145 000 Kč
- Vyrobeno
- 2016
- Tachometr
- 89 415 km
- Cena
- 159 900 Kč
- Vyrobeno
- 2017
- Tachometr
- 136 068 km
- Cena
- 139 900 Kč
- Vyrobeno
- 2012
- Tachometr
- 172 360 km
- Cena
- 109 000 Kč
- Vyrobeno
- 2012
- Tachometr
- 83 473 km
- Cena
- 119 900 Kč