Možná si myslíte, že model Volkswagen Scirocco, který byl zahájen v roce 2008, se v dnešní době cítil zcela neaktuálně - ale je to stále překvapivě příjemné a schopné auto. Jistě, existují detaily rozptýlené kolem toho, že zradí jeho věk, jako nějaké datované-hledá plasty, ale Scirocco stále má spoustu odvolání jako sportovní Golf alternativa. Mohlo by to být třídveřové, ale je to překvapivě praktické auto - zvláště když zvážíte skutečně zbytečné zadní sedadla v konkurenčních automobilech jako je Peugeot RCZ. Dospělí nemusí být na zadních sedadlech obzvlášť spokojeni, ale mladší teenageři budou v pořádku - pamatujte, že jsou tam jen dvě zadní sedadla. 312 litrová botka je dobrá velikost, ale vysoký zatížení může způsobit, že se velké předměty dostanou a vydělí. Na cestě se Scirocco chová jako trochu agilnější Golf - žádné překvapení zde. Řídicí systém je dobře zatížitelný, citlivý a přesný a závěs má tendenci poskytovat dobrou kombinaci komfortu a ovládání těla, i když může být trochu drsný přes výmoly a rychlostní nárazy. Volitelný systém zavěšení umožňuje majitelům vybrat si mezi režimy Normal, Comfort a Sport, ale je to drahé na více než 800 liber. Vzhledem k dlouhé životnosti Scirocco není skutečné překvapení, že v průběhu let došlo k desítkám změn obrysů a motorů. Většina benzinových a vznětových motorů, s výjimkou nízkého benzínu o objemu 125PS o objemu 1,4 litru, poskytuje dostatečný výkon a rafinované jízdy na dálnici, zatímco ekonomika je obecně slušná. TDI s objemem 2,0 litru, který je k dispozici s výkonem 184 koní nebo 150 koní, je pravděpodobně nejlepší volbou pro většinu, což je impozantní tempo a točivý moment, ale s dobrým úspořením paliva 67,2 mph a emisemi 109 g / km, napájení. Varianta 184PS není zdaleka pozadu s úsporou 64.2mpg a emisemi 115 / km. Sciroccos vyrobené od konce roku 2014 mají upravený styl s novými světly, novou mřížkou a novými designy z lehkých slitin. K dispozici je i několik vylepšení interiéru, včetně nových čalounických úprav - ale některé z plastů, jako jsou ty, které se používají na středové konzole, se v porovnání s novějšími vozy Volkswagens jako poslední Golf považují za zastaralé. Pokud nejste příliš obtěžováni věkem Scirocco, pak se vám bude hodně líbit. Je dobré řídit vozidlo, je snadné žít, rafinovaný a jeho kupé nevypadá zastaralý. Peugeot RCZ byl silným rivalem, ale výroba tohoto vozu skončila, což způsobilo, že Scirocco je dobrou volbou pro ty, kteří chtějí dobře dokončené, sportovní kupé s praktickými dotyky. Volkswagen Scirocco 2.0 TSI 2008 Road Test
80%