Scirocco začíná ve svém věku vykazovat svůj věk. Plasty, i když jsou stále velmi robustní, nedosahují velmi vysokých standardů novějších vozů značky Volkswagen, včetně golfu. To znamená, že je to stále impozantně dokončené auto, které by se mělo postavit k pustině bahna, rozlité nápoje a dobře kopat nohy. V nejnovějších modelech bylo uspořádání palubní desky osvěženo novými měřidly, včetně oleje a turbodmychadla. V nedávných příkladech Scirocco je k dispozici také nové vybavení, včetně výstrahy na slepé uličce a systému asistence parku, který se automaticky nasměruje do prostoru, přičemž řidič řídí jen rychlost. Není to nejpraktičtější vůz. Přístup k zadním sedadlům je těsný a samotná sedadla jsou poměrně stísněná - a tam jsou jen dva, nikoli tři. Menší děti se samozřejmě hodí - a tam je více místa než v Peugeot RCZ nebo Audi TT - ale pro ty s vyššími teenagery nebo dospělými, kteří se budou pohybovat v zádech, je Scirocco nejlepší vyhnout. Bota by mohla být praktičtější. Samotná zátěžová plocha je poměrně prostorná na 312 litrech, ale otevření by mohlo být lepšího tvaru a zatížení je vysoko, což způsobuje, že se těžké nebo objemné věci dovnitř a ven trochu práce. Některé praktické nedostatky lze očekávat u takového auta - a není to ani horší než jeho konkurenti. Standardní vybavení: Kola z 17 palců z lehkých slitin, rezervní kolo, zadní zadní světla s LED, sportovní sedadla, kožený volant a kolečko, sklopné zadní sedadla 50:50, textilní čalounění, infotainment na dotykové obrazovce DAB rádio a USB / Aux-in, pomoc při kopání, klimatizace, automatické světlomety, automatické stěrače a start / stop. Modely GT získají 18-palcová kola z lehkých slitin, chromové dvojité výfukové potrubí, tónované zadní sklo, dvouzónové ovládání klimatizace, parkovací senzory vpředu a vzadu a část výplně sedadel Alcantara. R-Line modely získají (přes GT) 19-palcová kola z lehkých slitin, R-Line styling pack, detaily interiéru R-Line, elektricky nastavitelná bederní opěrka předního sedadla a kožené čalounění. R modely získávají Dynamické ovládání podvozku, spodní sportovní závěs, zadní brzdové třmeny a brzdové třmeny, přední světla LED, bi-xenonová světla, lesklá černá zadní difuzor, přední sedadla řiditelná v kůži, diferenciální zámek XDS.
80%