Pokud jste v minulosti přišli do kontaktu s nudným interiérem předchozího Pola, pak vás novější model mile překvapí. Fádní plasty a nudný design nahradilo příjemnější zpracování, které působí mnohem luxusnějším dojmem. Tak jako exteriér, i interiér silně připomíná Volkswagen Golf, čemuž napomáhá trojramenný volant a vysoce kvalitní stereo. Rozhodně má atmosféru velkého auta. K úpravě plastových povrchů společnost Volkswagen využívá procesu, kterému se anglicky říká “slush moulding”, díky čemuž nepůsobí tak tvrdě a lacině. Platí to také pro volant a drobné ovládací prvky. Vše, od čalounění sedadel, přes přístrojovou desku, až po středovou konzoli, vypadá opravdu na úrovni a je zpracované se smyslem pro detail, o čemž svědčí chromované mřížky průchodů vzduchu z klimatizace, kliky dveří i okolí řadící páky (což nedostanete u základních modelů S). Kabina je dostatečně prostorná, a to obzvláště na předních sedadlech, kde se nebude cítit stísněně řidič ani spolujezdec. Také je tu spousta místa na hlavu a nohy, kterého si budou moci užívat i cestující na zadních sedadlech, pro které bude jízda také velice pohodlná, i když se vlastně jedná o malý hatchback. Mechanismus sklápění zadních sedadel je také příkladem jednoduchosti, ačkoli chytrý posuvný mechanismus vypadá poněkud choulostivě. Sedadla se sklápějí v poměru 60:40 (což neplatí pro třídu S) a kufr má pohyblivé dno, u kterého lze nastavit výšku, nicméně u modelů S a BlueMotion jej nenajdete. Namísto toho mají v kufru koberec, který je pevně připevněný, a tak nejde oddělat - což může být problém, pokud se vám tam něco vylije. Standardní vybavení od uvedení na trh (říjen 2009 pro třídveřové modely, prosinec 2009 pro pětidveřové): Za označením S stojí základní třída Pola, která zahrnuje elekronický stabilizační systém ESP, tři opěrky hlavy a tři tříbodové bezpečnostní pásy, airbagy pro řidiče a spolujezdce, postranní systém hlavových a hrudních airbagů, imobilizér motoru, kotevní body Isofix pro upevnění dětské sedačky (pro dvě sedačky), centrální odemykání, sedadlo řidiče s nastavitelnou výškou, trojramenný volant nastavitelný ve dvou osách, přední elektrická okna, 12V zásuvku v kufru, sklopná opěradla zadních sedadel, rádio RCD 210 / CD přehrávač s kompatibilitou MP3, přední nárazník a boční prahy v barvě karoserie, ocelová kola 5J x 14 s pneumatikami 175/70 R14 a ocelové rezervní kolo v plné velikosti. Stupeň výbavy Moda je zaměřen spíše na mladší zákazníky a přidává matné chromované kryty větracích otvorů a kliky dveří, elektronicky vyhřívaná a ovladatelná okna, přední mlhovky (kterými se Moda odlišuje od verze SE), dálkové centrální odemykání, sklopná opěradla zadních sedadel v poměru 60:40 s polohovatelným dnem kufru, osvětlená kosmetická zrcátka na sluneční cloně, rozhraní MDI s možností připojení kabelů USB a iPodu, sedadlo spolujezdce s nastavitelnou výškou, rádio RCD 310 / CD přehrávač s kompatibilitou MP3, vnější zpětná zrcátka a kliky v barvě karoserie, mřížku chladiče s chromovým povrchem, zadní tónovaná okna od B sloupku, ALU kola 6J x 15 ‘Cadiz’ s pneumatikami 195/55 R15 a šrouby proti krádeži a kompaktní ocelové rezervní kolo. SE má navíc (oproti verzi S) matné chromované kryty větracích otvorů a kliky dveří, poloautomatickou klimatizaci ‘Climatic’, elektronicky vyhřívaná a ovladatelná okna, sedadlo spolujezdce s nastavitelnou výškou, rádio RCD 310 / CD přehrávač s kompatibilitou MP3, dálkové centrální odemykání, sklopná opěradla zadních sedadel v poměru 60:40 s polohovatelným dnem kufru, osvětlená kosmetická zrcátka na sluneční cloně, vnější zpětná zrcátka a kliky v barvě karoserie, mřížku chladiče s chromovým povrchem, zadní tónovaná okna od B sloupku, ALU kola 6J x 15 ‘Cadiz’ s pneumatikami 195/55 R15 a šrouby proti krádeži a kompaktní ocelové rezervní kolo. Verze SEL přichází s chromovanou mřížkou chladiče, alarmem s ochranou interiéru, předními a zadními autokoberci, přední loketní opěrkou s úložným prostorem, předními mlhovkami, osvětlením předního prostoru pro nohy, trojramenným volantem s chromovanou vložkou a koženým potahem, koženou řadící pákou a ruční brzdou, rozhraním MDI s možností připojení kabelů USB a iPodu, multifunkčním počítačem, ukazatelem tlaku v pneumatikách a ALU koly 7J x 16 ‘Navarre’ s pneumatikami 215/45 R16 a šrouby proti krádeži. Verze BlueMotion je založená na modelech S, k jejichž výbavě přidává revidovaný systém řízení motoru a snížení volnoběžných otáček, systém start / stop, oživovač baterie, aerodynamickou exteriérovou sadu BlueMotion (s unikátně tvarovanými nárazníky a bočními prahy, upravenou mřížkou chladiče a zvětšeným zadním střešním spojlerem), ALU kola 5½J x 15 ‘Greenland’ se šrouby proti krádeži a pneumatikami 185/60 R15 s nízkým valivým odporem, sportovní odpružení snížené o 15 mm, multifunkční počítač, který zahrnuje vizuální upozornění na změnu rychlostního stupně, tempomat, přední mlhovky, poloautomatickou klimatizaci ‘Climatic’, rádio RCD 310 / CD přehrávač s kompatibilitou MP3 a vstupem AUX-in pro připojení k externímu zdroji multimédií, elektricky nastavitelná vyhřívaná vnější zpětná zrcátka v barvě karoserie se zabudovanými směrovkami, přední loketní opěrku s úložným prostorem, trojramenný volant s koženým potahem, ukazatel tlaku v pneumatikách, čalounění ‘Blue Merlin’ a namísto náhradního kola sadu na opravu pneumatik. Verze Match (od července 2011) nahradila varianty Moda a SE a dostává 15’ ALU kola ‘Castille’, přední mlhovky a tónovaná zadní okna s tepelnou izolací, manuální klimatizaci,rádio RCD 310 / CD přehrávač, multifunkční počítač a rozhraní MDI s možností připojení iPodu, elektrická okna a balíček Comfort, který zahrnuje dálkové centrální odemykání a elektricky nastavitelná vnější zpětná zrcátka.
60%