Autonoto

Registrace Přihlášení Vložit inzerát

  • Úvod
  • Ojeté vozy
  • Operativní leasing
  • Magazín
  • Recenze automobilů
  • Oblíbené
  • Registrace
  • Přihlášení
  • Vložit inzerát zdarma
Volkswagen

Recenze a test Volkswagen Polo IV 2002 - 2005

Recenze automobilů Recenze Volkswagen Recenze Volkswagen Polo IV 2002 - 2005

40% Volkswagen Polo IV 2002 - 2005

Obsah

  • Řidičské dojmy
  • Interiér
  • Recenze a hodnocení
  • Fotogalerie (1)

Řidičské dojmy

Zábava začíná hned, jak otočíte klíčkem v zapalování. Šikovný 1.2 litrový tříválcový motor začne vesele běžet a vy se ihned začnete bavit. Ovládání je excelentní, stabilita jakbysmet, jízdní kvalita poddajná a motor, navzdory výkonu 47 kW, energický a zábavný. Již po prvním kilometru se zamilujete. Přistihnete se při tom, že jste úplně zapomněli na praktičnost Hondy Jazz. Toto Polo je prostě úžasné. A to je ono. Tajemství je venku. Toto Polo nemá pouze tu nejlepší úroveň v rámci své třídy, ale také se s ním nezábavněji jezdí. Pokud byl Ford nervózní z Hondy Jazz, tak ho z Pola musí přepadat panika. Čtyřválcový 1.4 litrový motor s výkonem 56 kW není tak dychtivý, na druhou stranu je ale mnohem lépe zpracovaný, má delší převody a mnohem více se blíží představě, kterou jste si o Polu nejspíš předem vytvořili. I tak se však ovládá stejně tak dobře jako s motorem 1.2. Naopak 1.4 litrové TDI se stejným výkonem je tak trochu zklamáním. Vydává docela velký hluk, z kterého jde slyšet, že se jedná o diesel, a navzdory skvělému točivému momentu neposkytuje tak zábavnou jízdu jako 1.2 litrový benzín. Překvapením na závěr bylo 1.9 litrové TDI s výkonem 75 kW a sdruženou vstřikovací jednotkou. V Passatu tento motor působí poněkud lenivě, avšak malé a lehké Polo proměnil v opravdu silné auto. Má dlouhé převody, okolo 50 km / h na 1000 rpm a obrovský točivý moment, což umožňuje rychlé řízení téměř bez námahy. Překvapivě ani nijak zvlášť nepokazil ovládání. I tak je mým favoritem malý a energický 1.2 litrový benzín, který dává největší smysl i z hlediska ceny - i když jsou všechna Pola cenově dostupná, diesely se mohou docela prodražit. A k vozidlu ani tak úplně nesedí. Kamarád mi jednou řekl, že zelené třídveřové Polo je to nejlepší malé auto, které si můžete koupit. Nemluvil však o dieselech a navíc, tohle Polo musí být červené.

Interiér

Vypadá roztomile. Má moc pěkný lak. Nastupte dovnitř a všimněte si, že všechny plasty i řadící páka působí vysoce kvalitně. Volant lze posunout nahoru nebo dolů a také dopředu či dozadu a většina modelů má sedadla s nastavitelnou výškou. Airbaig spolujezdce můžete deaktivovat a pod sedadly najdete posuvné přihrádky na drobnosti. Jinak je to ale jen auto, které nemá žádnou z vychytávek interiéru Honda Jazz.

Pokračovat ve čtení interiéru

Recenze automobilu

Divil jsem se, proč si PR tým Volkswagenu nechal své sebevědomí spíše pro sebe. Honda Jazz udělala revoluci v tom, co zákazníci očekávají od malého auta. Peugeot 206 má pod palcem mladé, elegantní zákaznice. Ford se naplno opírá o svou Fiestu. Na cestě je praktický Citroen C3. A pak je tu levnější Škoda Fabia na stejné základně, s označením A04, jako Polo nebo SEAT Ibiza. Pak je tu také velice hospodárný Renault Clio, bývalá špička této třídy Toyota Yaris a ještě i Nissan Micra. Proč tedy podle…

Pokračovat ve čtení recenze

Fotogalerie

  • Volkswagen Polo IV 2002 - 2005

Závěrečné hodnocení

  • Auto není tak dobře zpracované, a ani tak spolehlivé, jak byste mohli čekat. Honda Jazz je mnohem všestrannější. Časté poruchy motorů 1.2 a 1.4.

  • Roztomilé malé auto s pěknou kabinou, dobrým ovládáním a poddajnou jízdou.

40%

Můžete nás znát z těchto médií… Média

Bezplatná poradna

„1“

Navštívené inzeráty

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia

      Škoda Octavia 2337 inzerátů

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia 1334 inzerátů

    • Volkswagen Golf

      Volkswagen Golf 853 inzerátů

    • Volkswagen Passat

      Volkswagen Passat 801 inzerátů

    • Škoda Superb

      Škoda Superb 720 inzerátů

    Nejlepší nabídky leasingu

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Kia Rio

      Kia Rio od 4 173 Kč 1.3 CVVT, 62 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Kamiq od 4 174 Kč 1.0 TSI, 70 kW, benzín, mpv

    • Škoda Scala

      Škoda Scala od 4 293 Kč 1.0 TSI, 70 kW, benzín, hatchback

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia 2337
    • Škoda Fabia 1334
    • Volkswagen Golf 853
    • Volkswagen Passat 801
    • Škoda Superb 720
    • Ford Focus 487
    • Hyundai i30 465
    • Volkswagen Touran 433
    • Škoda Kodiaq 368
    • Škoda Karoq 348
    • Kia Cee´d 327
    • Volkswagen Tiguan 325
    • Hyundai Tucson 318
    • Škoda Octavia III 314
    • BMW Řada 3 291
    • Škoda Rapid 288
    • Opel Astra 286
    • Ford Mondeo 285
    • Ford Transit 285
    • Renault Mégane 280
    • Škoda Scala 269
    • Dacia Duster 253
    • Peugeot 308 241
    • Kia Sportage 241

    Nejoblíbenější výrobci

    • Škoda 7529
    • Volkswagen 3912
    • Ford 2419
    • Peugeot 1716
    • Hyundai 1481
    • Renault 1351
    • Citroën 1221
    • Opel 1205
    • BMW 1070
    • Mercedes-Benz 988
    • Kia 912
    • Audi 879

    Operativní leasing

    • Operativní leasing Škoda
    • Operativní leasing Volkswagen
    • Operativní leasing Kia
    • Operativní leasing Peugeot
    • Operativní leasing Audi
    • Operativní leasing Cupra
    • Operativní leasing Ford
    • Operativní leasing Nissan
    • Operativní leasing Seat

    Služby

    • Odhad ceny vozidla
    • Affiliate

    Informace

    • O nás
    • Nabídka pro autobazary
    • Katalog automobilů
    • Katalog autobazarů
    • Recenze automobilů
    • Magazín

    Kontakty

    • Kontakt
    • Facebook
    • Twitter
    • Obchodní podmínky
    • Zásady ochrany osobních údajů
    • Informační povinnost
    • Nastavení soukromí

    Ostatní

    • Operáky
    • Uložená hledání

    © 2016 – 2025 Autonoto s.r.o. – Víme o všech vozech na prodej a operativní leasing