40%
Obsah
Řidičské dojmy
Zábava začíná hned, jak otočíte klíčkem v zapalování. Šikovný 1.2 litrový tříválcový motor začne vesele běžet a vy se ihned začnete bavit.
Ovládání je excelentní, stabilita jakbysmet, jízdní kvalita poddajná a motor, navzdory výkonu 47 kW, energický a zábavný. Již po prvním kilometru se zamilujete. Přistihnete se při tom, že jste úplně zapomněli na praktičnost Hondy Jazz. Toto Polo je prostě úžasné.
A to je ono. Tajemství je venku. Toto Polo nemá pouze tu nejlepší úroveň v rámci své třídy…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Vypadá roztomile. Má moc pěkný lak. Nastupte dovnitř a všimněte si, že všechny plasty i řadící páka působí vysoce kvalitně. Volant lze posunout nahoru nebo dolů a také dopředu či dozadu a většina modelů má sedadla s nastavitelnou výškou. Airbaig spolujezdce můžete deaktivovat a pod sedadly najdete posuvné přihrádky na drobnosti. Jinak je to ale jen auto, které nemá žádnou z vychytávek interiéru Honda Jazz.
Recenze automobilu
Divil jsem se, proč si PR tým Volkswagenu nechal své sebevědomí spíše pro sebe. Honda Jazz udělala revoluci v tom, co zákazníci očekávají od malého auta. Peugeot 206 má pod palcem mladé, elegantní zákaznice. Ford se naplno opírá o svou Fiestu. Na cestě je praktický Citroen C3. A pak je tu levnější Škoda Fabia na stejné základně, s označením A04, jako Polo nebo SEAT Ibiza. Pak je tu také velice hospodárný Renault Clio, bývalá špička této třídy Toyota Yaris a ještě i Nissan Micra. Proč tedy podle…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Auto není tak dobře zpracované, a ani tak spolehlivé, jak byste mohli čekat. Honda Jazz je mnohem všestrannější. Časté poruchy motorů 1.2 a 1.4.
- Roztomilé malé auto s pěknou kabinou, dobrým ovládáním a poddajnou jízdou.
40%