Co se týče kabiny, Volkswagen se rozhodl zůstat u GTI tradice - takže Polu GTI dodal látkové čalounění společně s GTI řadící pákou a volantem. V ostatních ohledech se jedná o normální Polo, ale to je v pořádku - kvalita materiálu je dobrá, rozložení uživatelsky přívětivé a praktičnost slušná - můžete si vybrat mezi třídveřovou a pětidveřovou verzí. U Fordu Fiesty ST a Opelu Corsa CXR se vám nedostane žádné pětidveřové varianty, takže pokud máte rodinu a potřebujete všestrannost, Polo GTI je velice vhodnou volbou. Kapacita kufru činí 280 litrů a má dvojité dno, díky čemuž máte prostor k uložení cenných předmětů, které je navíc zcela ploché, což je opravdu praktické při nakládání a vykládání objemnějších předmětů. Zadní sedadla se dají kompletně sklopit, čímž se dostaneme na kapacitu 952 litrů - bohatě pro nejrůznější nábytek či jiné větší předměty. Také se můžete těšit na vychytávky, mezi které se řadí například 12 V zásuvka, kam můžete zapojit třeba nabíječku telefonu. Jak by se dalo od modelu nejvyšší třídy čekat, Polo GTI přichází s dobrou úrovní standardního vybavení. Všechna auta dostávají klimatizaci, dotykovou obrazovku, přední a zadní parkovací senzory, přední mlhovky a 17-palcová ALU kola GTI. Mezi volitelné položky se řadí LED světla a sportovní balíček. S ním v kabině přibude speciální sportovní tlačítko, po jehož stisknutí má motor ostřejší reakce na to, jak přidáváte, či ubíráte plyn. Také se to odrazí na odpružení, které je pak znatelně tužší. Mimo to vylepšuje zvuk zabudovaného aktuátoru, což je systém, který zesiluje tón motoru v kabině při vyšších otáčkách. Standardní výbava: GTI modely přicházejí s klimatizací, dotykovým systémem infotainment, zvukovým aktuátorem, interiérovými detaily GTI, GTI sadou pro drobné úpravy karosérie, světlomety H7, předními a zadními parkovacími senzory, mlhovkami a 17-palcovými ALU koly.
80%