Zvenku se Alltrack nevypadá příliš odlišně od standardního Passatu a z větší části je to stejný příběh v pohybu. The Alltrack může mít odpružení v terénu, které je tužší než standardní vůz, ale dělá dobrou práci při zachování předvídatelné a bezpečné manipulace Passat. Naneštěstí nastavení všech silnic poskytuje několik nárazů, zejména pokud jde o válcování těla. Vlečení není natolik těžké, aby se zkazilo jízda, ale na obratných silnicích a kruhových objezdích je obtížné ignorovat, přičemž zvýšená výška jízdy a tuhé zavěšení způsobují, že značná část těla je nakloněná. Můžete se rozhodnout pro dynamické ovládání podvozku DCC, které umožňuje řidiči přizpůsobit jízdu podmínkám, ale je to poměrně drahá výloha na 700 liber +. Nicméně, rozdíly jsou velmi patrné v režimu "pohodlí" poskytujícím krásnou měkkou jízdu po dálnici. Existuje také individuální nastavení, které umožňuje konfigurovat každý prvek - například řízení, převodovku a tlumení. Takže můžete například kombinovat sportovní řízení s citlivým odpružením. Jedná se o velmi jednoduchý a relaxační jízdu, s pěkně zatíženým řízením a pozitivním přechodem na standardním 150PS modelu. Vylepšená verze 190 PS je vybavena systémem DSG automatic - není tam žádná manuální volba - ale sedm-rychlostní automatická twin-spojka není nejlepší. Může být váhavý při pomalých rychlostech a často nereaguje zvlášť rychle, což může zneklidnit při pokusu o opuštění rušného křižovatka nebo kruhového objezdu. Myslíme si, že model 150PS nabízí více než dostatečný výkon díky 340 Nm točivého momentu, který dosahuje rychlosti pouhých 1750 ot./min a znamená, že Alltrack nemusí pracovat tvrdě, aby získal smysluplný výkon. Ekonomika je slušná také s nárokovanými emisemi CO2 57,6 a 130 g / km. Motor 2.0 TDI 190PS má více točivého momentu s výkonem 400Nm, ale navzdory dodatečnému výkonu je stále ostrý s oficiálním výkonem 54,3MP. Nicméně, to nese těžké prémie více než 3000 liber a myslíme si, že méně poháněný vůz je lepší pro hodnotu. Naštěstí při vysokých rychlostech je Alltrack velmi impozantní s velmi malým hlukem na silnicích nebo motorech, díky dobré zvukové izolaci. Ovládací prvky jsou pečlivě vyvážené, což dává vozu pocit velikosti a pevnosti, aniž by bylo příliš těžké. Chytí se dobře v rozích a cítí se uklidňující, samozřejmě systém 4MOTION znamená vynikající trakci, a to i za mokra. Pokud jde o jízdu v terénu, 4MOTION funguje automaticky, takže pokud senzory detekují nízkou trakci, mohou okamžitě poslat jízdu na kteroukoliv z kol, která ji nejvíce potřebuje - ideální pro led nebo sníh. Pokud plánujete výlet přes pole nebo silnou lesní stopu, můžete nastavení přepsat a zvolit režim off-road, který zahrnuje systém řízení sjezdových tratí. Tím se řídí rychlosti kopce bez pedálových vstupů od řidiče, a to i na špatných plochách. Passat Estate není vůbec žádným vozem - je to docela široké a je dlouhé více než 4,7 metru, takže dostat se do těsných parkovacích míst vyžaduje trpělivost, ale standardní jsou přední a zadní parkovací senzory.
80%