Pokud budete chtít nejmodernější rodinný majetek s velkoryse pomáhat všestrannou schopností, pak bude vozidlo Passat Alltrack vozem pro vás. Je to rafinovaný a snadno ovladatelný, zatímco jeho kavernní a vysoce kvalitní interiér je ideální pro řešení zimních cest v pohodlí. Volkswagen Passat Alltrack sedí ve stejné kategorii jako Audi A4 Allroad a Škoda Octavia Scout. Stejně jako jeho koncernové vozy Volkswagen Group získává pohon všech kol a celoplošné zavěšení, což je mírně tužší než standardní vůz, takže je vhodný pro navigaci všechno od ledových silnic až po blátivé pole. Jsou k dispozici pouze dvě verze, a to jak s motory 2.0 TDI, tak i nejlevnější 150PS s pěknou šestistupňovou manuální převodovkou. S 340 Nm točivého momentu má spoustu tažné síly, nicméně ekonomika je stále slušná s tvrzeným 57,6 mph - Real MPG by naznačoval, že byste viděli kolem 80 procent toho, co řídila v reálném životě. Zařízení Alltrack není určeno pro těžké off-roadové práce, ale pro drsné tratě, blátivé pole nebo zimní cesty B je to víc než schopné. To se také může pochlubit působivou tažnou kapacitou 2200kg - více než ekvivalenty A4 a Octavia - což je ideální, pokud máte kůň nebo karavan. K dispozici je také velmi dobrý systém Trailer Assist - 475 liber navíc - což automaticky povede trailer v předem nastaveném úhlu. Nejlepší model 2.0 TDI má 190 koní a je dodáván pouze se sedmistupňovou převodovkou DSG, ale kvůli své váhání u nižších převodových stupňů je zdaleka nejlepším automatem na trhu. To také nese hezký £ 3000 prémie přes verzi 150PS. Chcete-li ho vylepšit ze standardního Passatu, získá Alltrack mírně zvýšenou výšku jízdy pro lepší světlou výšku, plus nárazníkové nárazníky a obložení kola a ochranný kryt, který zabraňuje poškození skal. V podstatě však vypadá jako standardní Passat Estate. Jezdí také jako jeden, přestože zvýšená výška jízdy a pevné zavěšení způsobí, že je náchylné k těžkému stoupání ze strany na stranu při řezání ostrých ohybů nebo malých kruhových objezdů. To znamená, že pohon všech kol je mnohem více než úkol a vždy se cítí bezpečně a bezpečně, s velkým úchopem. Pokud chcete vozidlo Passat s pohonem všech kol, je to jediný dostupný model. Nicméně, to přichází za cenu, a přestože Alltrack je dobře vybavený, jako je navigace a adaptivní cruise control jako standard, je stále nákladný s počáteční cenou více než 31.500 liber. Volkswagen Passat Alltrack 2015 silniční test
80%