Autonoto

Registrace Přihlášení Vložit inzerát

  • Úvod
  • Ojeté vozy
  • Operativní leasing
  • Magazín
  • Recenze automobilů
  • Oblíbené
  • Registrace
  • Přihlášení
  • Vložit inzerát zdarma
Volkswagen

Recenze a test Volkswagen Golf VI Cabriolet 2011 - 2016

Recenze automobilů Recenze Volkswagen Recenze Volkswagen Golf VI Cabriolet 2011 - 2016

80% Volkswagen Golf VI Cabriolet 2011 - 2016

Obsah

  • Řidičské dojmy
  • Interiér
  • Recenze a hodnocení
  • Fotogalerie (7)

Řidičské dojmy

Zákazníci, kteří přemýšlí o zakoupení vozu Volkswagen Golf, jsou rozmazleni množstvím nabízených motorů. Řada Golf Cabriolet není výjimkou. Ačkoliv v porovnání se standardní hatchbackovou verzí je na výběr méně alternativ, nabídka je stále působivě široká a stejně je na tom nabídka převodovek, kde jsou jak manuální převodovky s pěti nebo šesti stupni tak sedmistupňový automat DSG. Přeplňovaný 1.2 l TSI, který mimochodem najdete v mnoha malých i středních vozech automobilky Volkswagen, by mohl být motorem na spodní hranici atraktivity, jenže to by nesměl generovat pěkný výkon 105 koní. Tohle stádečko pod kapotou určitě stačí k tomu, abychom o vozu s 1.2 TSI mohli mluvit jako o energickém, živém a rychlém modelu. Posuďte sami - z 0 rychlosti dosáhne hranice 100 km/h za 11,7 sekund. Nedoporučujeme proto zatratit tuto motorizaci jen proto, že se zdá příliš malá. Golf Cabriolet je sice o 200kg těžší než hatchback, ale 1.2 TSI na něj bohatě stačí. 1.4-litrová TSI je lepším řešením pro delší výlety a je dodávána buď s výkonem 122 koní nebo 160 koní. Pro ty, co nechtějí manuálně řadit, je pro tuto pohonná jednotku připravena i sedmistupňová automatická převodovka DSG. 160-ti koňový vůz se pohybuje klidně a harmonicky a se sedmistupňovým automatem nabízí bezproblémové partnerství. Změna jízdního režimu je možná pomocí řadicí páky nebo pádla za volantem a v režimu "Sport" je řazení rychlostních stupňů ostřejší. Méně výkonný 1.4-litrový TSI sprintuje z 0 na 100 km/h za 10,5 sekundy, zatímco motor s větší výkonem k tomu potřebuje 8,4 sekundy. Verze 160 koní je nejvíce doma ve vozech střední řady a při zařazeném šestém rychlostním stupni jim dává klidnou a stabilní rychlost. Nejsilnějším benzínovým motorem je 2.0-litrový TSI s 210 koňmi, což už se blíží výkonu verze GTI s maximální rychlostí 240 km/h a časem z 0 na 100 km/h za 7,3 s. Na papíře sice vypadají tahle čísla pěkně, ale ve skutečnosti pro Golf Cabriolet úplně postačí síla 1.4-litrové TSI jednotky a ještě ušetříte nemalé náklady na pohonné hmoty. Dieselové motory TDI jsou k dispozici v 1.6-litrové verzi s výkonem 105 koní a 2.0 –litrové verzi se 140 koňmi pod kapotou. Obě mají technologii "Bluemotion Technology", která napomáhá šetřit palivo. Poprvé v celé historii produkce kabrioletů má Golf Cabriolet jiný ochranný systém proti přetočení na střechu než známé oblouky. Nově jsou to vyskakující podpěry, které vyskočí ve chvíli, kdy auto detekuje, že se otáčí. Ochranný rám se aktivuje tak rychle, že stěží stihnete mrknout okem. Hlavním úkolem staršího systému bylo zabránit ohnutí karosérie vozu, což přináší jen částečný úspěch v ochraně pasažérů. Navíc ti, kteří Golf Cabriolet z předešlé generaci řídili, by vám řekli, že se auto díky systému chvělo i na nejrovnějších komunikacích. Od těch dob, ale Golf Cabriolet ušel dlouhou cestu a od svého předchůdce se neliší pouze jinou formou ochranného systému. Při každodenním ježdění můžete poznat malé změny v jízdních vlastnostech oproti hatchbacku. Jsou dány jinou tuhostí karosérie a kabriolet za ní získává další plusové body.

Volkswagen Golf VI Cabriolet 2011 - 2016

Interiér

Golf Cabriolet VI nevlastní ozdobnou skládací střechu jako model Eos a je to dobře. Jeho střecha se totiž skládá výrazně rychleji. Přesně za 9,5 sekund ji budete mít úhledně složenou do písmene Z a uloženou v mezeře mezi hlavní karosérií auta a zavazadlovým prostorem. Pokud porovnáme čas skládání střechy s časem, který potřebují ke svému složení střechy konkurentů, můžeme konstatovat, že střecha Golfu Cabriolet je opravdovou šampiónkou. Tak například Renault Megane Coupe – Cabriolet nebo…

Pokračovat ve čtení interiéru

Volkswagen Golf VI Cabriolet 2011 - 2016

Recenze automobilu

Golf Cabriolet byl vždy oblíbeným členem portfolia automobilky Volkswagen. Proto je až nepochopitelné, proč musel čekat dlouhých devět let na nový model. Produkce staršího modelu, který byl z generace Golfu III s některými prvky z generace IV, byla ukončena už v roce 2002. Nový model Golf Cabriolet VI se ukázal až v roce 2011. Mezi obdobími byly k dispozici modely Golf Beetle Cabriolet a Golf Eos, ale ani jeden z nich nezasáhl srdce zákazníků, tak jak se to povedlo až Golfu Cabriolet VI. Zpět…

Pokračovat ve čtení recenze

Fotogalerie

  • Volkswagen Golf VI Cabriolet 2011 - 2016
  • Volkswagen Golf VI Cabriolet 2011 - 2016
  • Volkswagen Golf VI Cabriolet 2011 - 2016
  • Volkswagen Golf VI Cabriolet 2011 - 2016
  • Volkswagen Golf VI Cabriolet 2011 - 2016
  • Volkswagen Golf VI Cabriolet 2011 - 2016
  • Volkswagen Golf VI Cabriolet 2011 - 2016

Závěrečné hodnocení

  • Málo místo na nohy pro cestující na zadních sedadlech.

  • Šikovná a stylová verze kabrioletu z řady Golf. Střecha se rychle skládá. Dieslové motory s BlueMotion a působivé benzínové jednotky.

80%

Můžete nás znát z těchto médií… Média

Bezplatná poradna

„Jedná se Fiat Sedici,1,6 benzín,88kw, 2009. S autem jsem spokojený,až na klepání od přední nápravy. Klepání by měly způsobovat brzdové třeny./je to slyšitelné i u stojícího auta, kyž bouchnu rukou do pneumatiky. Vyměnily se brz.kotouče,desky i komplet třmeny,ale je to stále hlučné. Měl by jste nějaké řešení,nebo je to těchto aut obvyklé. Děkuji za odpověd Lysák.“

Navštívené inzeráty

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia

      Škoda Octavia 2337 inzerátů

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia 1334 inzerátů

    • Volkswagen Golf

      Volkswagen Golf 853 inzerátů

    • Volkswagen Passat

      Volkswagen Passat 801 inzerátů

    • Škoda Superb

      Škoda Superb 720 inzerátů

    Nejlepší nabídky leasingu

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Kia Rio

      Kia Rio od 4 173 Kč 1.3 CVVT, 62 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Kamiq od 4 174 Kč 1.0 TSI, 70 kW, benzín, mpv

    • Škoda Scala

      Škoda Scala od 4 293 Kč 1.0 TSI, 70 kW, benzín, hatchback

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia 2337
    • Škoda Fabia 1334
    • Volkswagen Golf 853
    • Volkswagen Passat 801
    • Škoda Superb 720
    • Ford Focus 487
    • Hyundai i30 465
    • Volkswagen Touran 433
    • Škoda Kodiaq 368
    • Škoda Karoq 348
    • Kia Cee´d 327
    • Volkswagen Tiguan 325
    • Hyundai Tucson 318
    • Škoda Octavia III 314
    • BMW Řada 3 291
    • Škoda Rapid 288
    • Opel Astra 286
    • Ford Mondeo 285
    • Ford Transit 285
    • Renault Mégane 280
    • Škoda Scala 269
    • Dacia Duster 253
    • Peugeot 308 241
    • Kia Sportage 241

    Nejoblíbenější výrobci

    • Škoda 7529
    • Volkswagen 3912
    • Ford 2419
    • Peugeot 1716
    • Hyundai 1481
    • Renault 1351
    • Citroën 1221
    • Opel 1205
    • BMW 1070
    • Mercedes-Benz 988
    • Kia 912
    • Audi 879

    Operativní leasing

    • Operativní leasing Škoda
    • Operativní leasing Volkswagen
    • Operativní leasing Kia
    • Operativní leasing Peugeot
    • Operativní leasing Audi
    • Operativní leasing Cupra
    • Operativní leasing Ford
    • Operativní leasing Nissan
    • Operativní leasing Seat

    Služby

    • Odhad ceny vozidla
    • Affiliate

    Informace

    • O nás
    • Nabídka pro autobazary
    • Katalog automobilů
    • Katalog autobazarů
    • Recenze automobilů
    • Magazín

    Kontakty

    • Kontakt
    • Facebook
    • Twitter
    • Obchodní podmínky
    • Zásady ochrany osobních údajů
    • Informační povinnost
    • Nastavení soukromí

    Ostatní

    • Operáky
    • Uložená hledání

    © 2016 – 2025 Autonoto s.r.o. – Víme o všech vozech na prodej a operativní leasing