80%
Obsah
Řidičské dojmy
Zákazníci, kteří přemýšlí o zakoupení vozu Volkswagen Golf, jsou rozmazleni množstvím nabízených motorů. Řada Golf Cabriolet není výjimkou. Ačkoliv v porovnání se standardní hatchbackovou verzí je na výběr méně alternativ, nabídka je stále působivě široká a stejně je na tom nabídka převodovek, kde jsou jak manuální převodovky s pěti nebo šesti stupni tak sedmistupňový automat DSG.
Přeplňovaný 1.2 l TSI, který mimochodem najdete v mnoha malých i středních vozech automobilky Volkswagen, by…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Golf Cabriolet VI nevlastní ozdobnou skládací střechu jako model Eos a je to dobře. Jeho střecha se totiž skládá výrazně rychleji. Přesně za 9,5 sekund ji budete mít úhledně složenou do písmene Z a uloženou v mezeře mezi hlavní karosérií auta a zavazadlovým prostorem. Pokud porovnáme čas skládání střechy s časem, který potřebují ke svému složení střechy konkurentů, můžeme konstatovat, že střecha Golfu Cabriolet je opravdovou šampiónkou. Tak například Renault Megane Coupe – Cabriolet nebo…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Golf Cabriolet byl vždy oblíbeným členem portfolia automobilky Volkswagen. Proto je až nepochopitelné, proč musel čekat dlouhých devět let na nový model. Produkce staršího modelu, který byl z generace Golfu III s některými prvky z generace IV, byla ukončena už v roce 2002. Nový model Golf Cabriolet VI se ukázal až v roce 2011. Mezi obdobími byly k dispozici modely Golf Beetle Cabriolet a Golf Eos, ale ani jeden z nich nezasáhl srdce zákazníků, tak jak se to povedlo až Golfu Cabriolet VI.
Zpět…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Málo místo na nohy pro cestující na zadních sedadlech.
- Šikovná a stylová verze kabrioletu z řady Golf.
Střecha se rychle skládá.
Dieslové motory s BlueMotion a působivé benzínové jednotky.
80%