80%
Obsah
Řidičské dojmy
První pěkné překvapení o VW Golf Alltrack je jízda a manipulace, píše HJ. Alltrack sedí o 20 mm vyšší než pozemek Golf VII (testován zde) a o 40 mm vyšší než vozidlo Golf R s pohonem čtyř kol. A naše volitelná 18 "kola z lehkých slitin s pneumatikami Goodyear Efficient Grip 225/45 R18 Goodyear místo standardních 17" kol s pneumatikami 205/55 R18. Přesto, zda byl volič režimů pohonu nastaven na "Komfort" nebo "Normální", auto se nejen skvěle zpracovalo a zachytávalo…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Robustní s vysoce kvalitními pocity a vybavením a vybavením na úrovni GT. Naložte prostor přesně stejný jako standardní golfový vozík, ale s výhodou prostoru pro úschovu prostoru pod podlahou nákladového prostoru. Kapacita zavazadlového prostoru: 605 litrů (zadní sedadla vzhůru) Kapacita zavazadlového prostoru: 1.620 litrů (sklopené zadní sedadla) Celková délka zadních sedadel: 1.055 mm Celková délka zadních sedadel: 1.831 mm Celková délka sedadla spolujezdce: 2.671 mm Minimální nosnost šířka: 1,003 mm Maximální šířka nákladového prostoru (za zadními oblouky): 1 250 mm Maximální nákladová hmotnost: 611 kg
Recenze automobilu
Vyplněním výklenku s dalším vozem, tentokrát mimořádně dobrým, je Volkswagen Golf Alltrack "4MOTION čtyřkolka deriver verze Golf, zvednutý o 20 mm. SEAT staví podobný vůz na stejných subframech MQB a se stejnými motory a převodovkami nazývanými Leon X-PERIENCE za mírně nižší ceny od 24 385 liber na 28 870 liber, ale postrádají některé z jemných interiérů, jako např. je výhradní pro Volkswagens a Audis. K dispozici byly tři verze modelu 2015 Volkswagen Golf Alltrack při startu: 1.6TDI 110…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Robustnější off-road verze Golf Estate. Má pohon všech kol 4Motion a zvýšenou světlou výšku.
- Výrazně dražší než standardní Golf Estate.
80%