První pěkné překvapení o VW Golf Alltrack je jízda a manipulace, píše HJ. Alltrack sedí o 20 mm vyšší než pozemek Golf VII (testován zde) a o 40 mm vyšší než vozidlo Golf R s pohonem čtyř kol. A naše volitelná 18 "kola z lehkých slitin s pneumatikami Goodyear Efficient Grip 225/45 R18 Goodyear místo standardních 17" kol s pneumatikami 205/55 R18. Přesto, zda byl volič režimů pohonu nastaven na "Komfort" nebo "Normální", auto se nejen skvěle zpracovalo a zachytávalo, ale absorbovalo i všechny koleje a nárazy v méně než dokonalých silnicích, na kterých jsme jeli. (Mohli jste je trochu pociťovat a slyšet v režimu "Sport", ale ne ošklivě.) Další nečekané potěšení bylo představení. Nejsem největším fanouškem na světě dieselových motorů VAG ani dvojitých spojů DSG. Ale pro tuto nejnovější inkarnaci 2.0TDI, VAG přesunula výfukové potrubí na hlavu válců pro mnohem vyšší účinnost a pracuje na ošetření, čímž dosahuje točivého momentu 380 Nm od 1 750 do 3 250 ot / min. DSG také sedí dobře na cestě. Zatlačte páčku doprava pro manuální změny pomocí pádla. Zatlačte jej zpět pro pozdější změny v režimu automatického sportu. 60 mph za 7,5 sekundy, maximální rychlost je 136 mph, ekonomika ECDC je 56,5 mph, emise jsou 132 g / km a mph / 1 000 ot./min v 6. je citlivý 37,5. Když mluvíte více o režimech, tlačítko "Režim" nejenže umožňuje vybrat "Komfort", "Normální" nebo "Sport", můžete také zvolit "Eco", "Individuální" nebo "Off Road". V "ekologických" změnách dochází dříve k lepší ekonomice. "Individuální" otevírá dílčí menu, díky němuž můžete přizpůsobit funkci Dynamic Chassis Control, ostrost řízení, reakci motoru, Adaptivní tempomat, dynamické osvětlení a klimatizaci individuálně na "normální" nebo "sportovní" preferujte. Poslední tlačítko "Off Road" upravuje chování vozidel pro náročné terénní podmínky. Výběrem této funkce se aktivuje slušný ovládací prvek rychlosti od 0 do 20 km / h pro řízení rychlosti vozidla pomocí strmých stoupání ABS dolů. Modifikuje také reakci akcelerátoru pro optimální jízdu v terénu. A to funguje lépe, než máte právo očekávat od 30 000, - Kč, které je také skvělé na silnici. Alltrack doslovně znamená to, co se na odznaku říká. Vůz je dobrý na každém druhu silnice a každý typ trati, v rozumu a stejný systém se dokáže v blátě v SEAT Leon X-PERIENCE. Může dokonce táhnout 2 000 kg.
80%