Vnějšek brouků může být velmi odlišný, ale řada motorů zahrnuje obvyklé podezřelé společnosti Volkswagen. Od zahájení na počátku roku 2012 budou dva motory - 1.2-litrový TSI s 105 koní, který je vybaven sedmistupňovou automatickou převodovkou DSG spolu s 1.4 TSI s výkonem 160 koní a standardní manuální převodovkou. Později v roce 2012 bude 1.2 TSI k dispozici s manuálním gaerboxem, přičemž bude představena i nejvyšší 2.0 TSI. Současně bude zahájena všechna důležitá naftová verze ve tvaru technologie 1.6 TDI BlueMotion, která dosahuje průměru 65,7 mpg a emise 114 g / km CO2, což znamená levné daňové sazby a nízké daňové sazby společnosti BIK. Dodává se se standardním šestistupňovým manuálem plus možnost verze DSG. Neexistuje žádná verze výkonu jako taková, ale 2.0 TSI je sdílena s Golf GTI a poskytuje více než dost poke s 200PS v rezervě. Zní to také dobře díky modifikovanému výfuku, který mu při startu a při urychlení dává příjemnou hlubokou rezonanci. To samozřejmě nezůstane s rychlostí 0-62 km / h 7,5 sekundy, když je vybavena šestistupňovou převodovkou DSG. Je to také překvapivě ekonomické vzhledem k její síle a průměru 36.7mpg. Při jízdě se silně vytáhne převodovka a pokud vyberete volitelnou převodovku DSG, zjistíte, že reaguje dobře, když ji požádáte o urychlení rychlým kickdownem a následným rychlým posunem nahoru. Jediným překvapením je, že Volkswagen ještě nezjistil, zda tato verze bude dodávána s volanty namontovanými na volantu jako standardní. Zdá se, že je divné, že je na oplátku, co je nejvhodnější verze. Technologie 2.0 TSI získává vpředu lehké tlumiče typu vzpěry a semi-nezávislé zadní zavěšení a také elektronický diferenciální systém XDS od modelu Golf GTI. Toto je také součástí 1.4 TSI a působí jako diferenciál tím, že zabrání vnitřní kolo v rohu, což znamená, že nemusíte otáčet volantem tolik. To funguje velmi dobře dělat zatáčení přesnější a přesné a ačkoli Beetle mohl dělat s více cítit přes řízení, je to stále zábavné a příjemné řídit. Jízda je poměrně pevná, ale je lepší, než příliš měkká a hustá. Je to součást opatření Volkswagenu, díky nimž je nejnovějším Beetle lepší řídit, zvláště v koutcích, díky delšímu rozvoru a širší trati než předchozí Beetle. Pořád je to pohodlné a dobře se dotýká drsných povrchů vozovky. Spolu s standardním odpružením je k dispozici sportovní závěs, který je tužší a o 15 mm nižší. Horní model také získá zadní spoiler (jak vidíte na obrázku výše), ale nebude to u všech modelů a vypadá to bez něj. Zpřesnění je velmi působivé a Beetle se cítí dobře sestavený, klidný a uvolněný na cestách. V horní části sloupků čelního skla je rychlost větru, ale není to rušivé.
80%