Je dobré si uvědomit, že Volkswagen dal Beetle interiér na míru, takže je mnohem víc než jen golf v šikovném spodku. Stejně jako vnějšek, jedinečný design se odráží od originálního brouka s vertikální pomlčkou, která se dodává ve stejné barvě jako venkovní - příjemný dotek, který funguje opravdu dobře na světlejších barvách, nebo je dodáván s efektním efektem z uhlíkových vláken. K dispozici je oddělená úroveň schránky s běžným spodním bitem, zatímco horní část je integrována do palubní desky se sklopným víkem směrem vzhůru, což je okamžitě rozpoznatelný kus designu od klasického vzduchem chlazeného brouka. Ve srovnání s původním novým Beetle má tato druhá generace mnohem více zvláštní pocit uvnitř. Kvalita materiálů je dobrá, ačkoli některé z plastických hmot jsou dolní hrany, jsou však hraniční, ale zdokonalení je impozantní a rozložení je čisté a výrazné. Oh - a malá skleněná váza starého modelu byla také vyhozena, protože Beetle chce "vyskočit". Zdá se, že důraz je na udržování věcí jednoduchý a přehledný. Takže hlavní přístrojová skupina má jen tři voliče - ovládá se rychlostní režim jako klasický Beetle, plus otáčkoměr a (podivně velký) palivoměr. Jako volitelnou volbu můžete mít nahoře další voliče (například turbo boost). Volant je také jedinečný pro Beetle a vypadá dobře, i když jsme se ptali, proč potřebuje ploché dno - funkce, která je obvykle zachována výkonnými modely. Existuje mnohem vertikální čelní sklo než originální nový Beetle, takže zezadu za volantem má podobný pocit jako MINI. Hnací poloha je skoro na špičce - není příliš vysoká, že jste nahoře posazený, ale dostatečně vysoký, aby vám zajistil dokonalou viditelnost. V přední části je také velmi prostorné a pomáhá tím, že sedadla se posunou dlouhou cestou zpět (ačkoli to znamená nulu zadní nohu), zatímco skutečnost, že tento Beetle je širší než ten poslední, má určitě výhody pro loketní místnost. Je to jen třídveřové, ale dostat se na zadní sedadla není příliš zatížení (není pravděpodobné, že tam přilepíte prarodiče, ale pro děti je to zákeř), když se přední sedadla sklopí a posuňte, zatímco dveře se otevřou široce . Tam je slušný pokoj v zádech a překvapivé množství prostoru, ačkoli nohy je trochu těsné, pokud máte dostatečně vysoký dospělý v přední části. Za zmínku stojí, že na zadní straně jsou pouze dvě místa. Dobrou zprávou je, že botka je daleko použitelnější než předchozí Beetle. Je to nyní 310 litrů (ve srovnání s pouhými 209 litry ve starém), což znamená, že je to stejné jako Škoda Fabia. Dveře zavazadlového prostoru mají užitečné široké otvory, takže se již necítí jako design, který byl spíše stylově spíše praktickým. Můžete také sklopit zadní sedadla, což zvyšuje plochu boty na 905 litrů. K dispozici budou tři úrovně vykreslování - brouka, design a sport - ačkoli podrobnosti o tom, co skutečné vybavení pro každého bude třeba dokončit. Všechny modely však budou vybaveny klimatizací, rádiem DAB, hliníkovými koly, multifunkčním koženým volantem, Bluetooth, barevně koordinovaným přístrojovým panelem a dveřními panely na Designu, zatímco Sport bude mít klimatizaci, černé palubní panely, parkovací senzory a zrcátka z černého křídla.
80%