Ikona je slovo, které je příliš často spojováno, pokud jde o návrhy automobilů, ale Beetle může oprávněně tvrdit, že je skutečnou automobilovou ikonou. Poprvé v roce 1938 byl původně vzduchem chlazený Beetle "lidovým vozem", cenově dostupným a spolehlivým motorem, který slibuje masovou mobilitu pro všechny. V letech, které proběhly, bylo více než 21,5 milionu brouků prodáno po celém světě, dokud nebylo v roce 2003 vyrobeno v Mexiku. Výměna ikony však nikdy není snadná. Volkswagen přivezl Beetle v roce 1998 s "novým Beetle", ale zatímco prodával více než milion, nikdy nezachytil představivost veřejnosti stejným způsobem, ačkoli má rozdíly, že je prvním "retro" modelem, přichází několik let před MINI a Fiat 500. Nyní je Volkswagen zpět s novým Beetle a pohled, který je mnohem více v souladu s původním Beetle třicátých lét. Je to mnohem více mužské než předchozí Beetle a daleko méně twee - na startovní tabuli není žádná váza, zatímco interiér se vrací zpět do starého modelu s plochou palubní deskou a rozlišitelnou skříňovou odkládací schránkou zabudovanou do ní. Cvičení je mnohem vylepšené s botou, která je téměř o 50 procent větší a více interiéru. Celková kvalita a zdokonalení je obrovským krokem vpřed od předchozího modelu a na cestě je mnohem více společně s ostřejší manipulací, výrazně lepší jízdou a lepším řízením. Zatímco vnější podoba je podobná, pod tímto broukem se velmi liší od předchůdce roku 1998. Získává řadu motorů včetně vynikajících motorů TSI od Volkswagenu - 1,2 litru 1,4 litru a 2,0 litru s 200 koní plus tam je impozantně frugal diesel v podobě 1.6 TDI BlueMotion technologie než průměry nárok 65.7mpg. Nový Beetle má dobré ceny na silničních cenách, které začínají na velmi konkurenčním £ 14,875 - asi stejně jako MINI Cooper. Je to neuvěřitelně zábavné auto se spoustou kouzla a charakteru, mnohem víc než předchozí "nový" Beetle. K dispozici je ještě ještě žádoucí verze Cabrioletu, která byla spuštěna v dubnu 2013. Jaké otázky byly kladeny, když jsme zaháji start naživo?
80%