Uvnitř je tato Astra oproti staršímu modelu opravdovým pokrokem. Středová konzole je elegantně rozvržena, uspořádání tlačítek je mnohem logičtější a také se můžeme těšit na velice responzivní dotykový systém. Jen ty zvláštní ovládací prvky klimatizace jsou zklamáním a i na úložném prostoru by se dalo ještě zapracovat. Na středové konzoli se také nachází zvláštní panel, který sice připomíná popelník, ale ve skutečnosti je to prostě jen prázdný panel. Přístrojová deska je však jednoznačná, volant má menší velikost, díky čemuž se drží o něco příjemněji, a dokonce i páčky k ovládání světel a stěračů se dočkaly změny - už bylo na čase, protože to začínalo vypadat, že Opel používá ty stejné již od minulého století. Toto vozidlo možná nepůsobí tak luxusně či elegantně jako třeba Golf, mimo jiné i kvůli méně kvalitním plastovým částem, které jsou použité ve spodních částech kabiny, ale celkově je mnohem lépe zpracované než kterákoli dřívější Astra. Tento model je také prostorný, na zadních sedadlech je dostatek místa i pro dospělé, ačkoliv stoupající spodní hrana oken znemožňuje dobrý výhled z auta menším dětem. Opel u nové Astry zjednodušil třídy vybavení - celkově je možné vybírat ze čtyř variant. Ceny jsou o něco nižší, přesto má ale vybavení ve všech případech dobrou úroveň. Základní modely dostávají ALU kola, klimatizaci a sedmipalcový dotykový systém, společně s konektivitou Bluetooth, USB a tempomatem. Vyšší třídy vybavení benefitují z bezpečnostních technologií, mezi které se řadí například systém udržování jízdního pruhu a systém upozornění na hrozící čelní srážku. Pravděpodobně nejdůležitějším technologickým prvkem je OnStar, což je dostupné v případě řad SRi a výše. Poskytuje mobilní WiFi hotspot a jednodotykové telefonní spojení s reálnou osobou. To znamená, že si majitelé mohou zažádat o pomoc, ať už při nouzových situacích, nebo když potřebují najít nejbližší kavárnu. Opel vám může zaslat GPS trasu, která vás dovede k vozidlu, nebo například zkontrolovat stav vozidla či jiné detaily. Kufr je velký, jeho objem činí 370 litrů, ale jeho nakládací hrana není plochá. V případě nákupů to nebude představovat problém, ale mohlo by, pokud plánujete nakládat těžké, objemné předměty. Sklopení zadních sedadel rozšíří ložnou kapacitu na 1 210 litrů, ale znovu připomínáme, že kvůli jeho nepravidelnému tvaru a vysoké nakládací hraně je ložný prostor poněkud nepraktický. Standardní výbava: Třída Design přichází se 16 palcovými ALU koly, LED světly pro denní svícení, šesti airbagy, klimatizací, audio systémem R4.0 IntelliLink s digitálním rádiem, sedmipalcovým barevným dotykovým systémem, vstupy USB a aux in, multifunkčním počítačem, tempomatem, ovládacími prvky na volantu a elektrickými předními a zadními okny. Tech Line přidává satelitní navigační systém Navi 900 s osmipalcovým barevným dotykovým systémem, kožený volant a nastavitelnou loketní opěrku. Řada Energy má 17 palcová desetipaprsková ALU kola, vyhřívaná přední sedadla a vyhřívaný kožený volant. SRi dostává 17 palcová ALU kola s pěti dvojitými paprsky, balíček pro asistenci při řízení (přední kamerový systém, systém rozpoznávání dopravních značek, asistent jízdy v pruzích, sledování vzdálenosti, systém upozornění na hrozící čelní srážku s funkcí nouzového brzdění), OnStar, sadu Sight & Light, sportovní sedadla, tlačítko Sport, kožený volant a přední mlhovky. SRi Nav přidává satelitní navigační systém Navi 900 s osmipalcovým barevným dotykovým systémem. Řada Elite přichází se 17 palcovými multipaprskovými ALU koly, ergonomickými sportovními předními sedadly s koženým čalouněním, možností prodloužení sedáku, sklopení a elektrického nastavení ve čtyřech osách, vyhřívaným volantem, vyhřívanými předními a bočními zadními sedadly, systémem OnStar, sadou Sight & Light, elektronickou klimatizací, předními mlhovkami, elektricky sklopnými zpětnými zrcátky a dvěma USB nabíječkami pro zadní pasažéry. Elite Nav přidává satelitní navigační systém Navi 900 s osmipalcovým barevným dotykovým systémem.
80%