Od zániku modelů Celica a MR2 Toyota nemá sportovní vůz. Která byla skutečně hanba pro značku se silnou minulostí v automobilech zaměřených na řidiče. V uplynulých letech se Toyota stala známější pro spolehlivé a hodné vozy, jako jsou Avensis a Auris. Ale není toho moc, co by vás mohlo vzrušit. Nyní se to změnilo s GT86 - sportovní kupé v nejlepších tradicích Toyoty. Ve skutečnosti byl vyvinut společně se Subaru, který má svou vlastní verzi, BRZ. Kromě odznaku na kapotě jsou oba téměř identické. Velkým překvapením je, že navzdory současnému trendu turbodmychadlových motorů GT86 a BRZ používají stejný 2,0-litrový čtyřválcový motor s přirozeným nasáváním o výkonu 200 koní. Je to motor, který musí být tvrdě pracovat, aby se z toho dostal co nejlépe, ale to jen přispívá k pocitu sportovního auta staré školy. To neznamená, že je to nemotorné při nízkých otáčkách, ale jen s průměrným 205Nm točivého momentu, který vrcholí na vrcholu otáček, je zřejmé, že je navržen jako správné řidičské auto. Nízká hmotnost pomáhá s výkonem - 0-62mph trvá 7,6 sekundy - a krásná krátká posuvná šestistupňová příručka je potěšením k použití. Vychází skvěle, pomáhá nastavení pohonu zadních kol s citlivým a přímým řízením, skvělým ovládáním těla a obrovským množstvím úchopu. Je to vůz, který opravdu inspirovává důvěru, ale je mnohem důležitější řídit. Takže i když mohou existovat další kupony, které jsou rychlejší, nic se necítí jako příjemné jako GT86. Je pravda, že necítí nejmodernější sportovní vozy, zejména uvnitř, ale to jen přidává k jejímu odvolání. Toyota GT86 2012 Road Test
80%