80%
Obsah
Řidičské dojmy
Toyota C-HR je k dispozici pouze s dvěma motory - 1,2-litrovým turbovým benzínem a 1,8-litrovým benzínovým hybridním motorem. 1.2 je k dispozici v několika formách - šestistupňová manuální převodovka, CVT auto nebo CVT auto s pohonem všech kol. Ale doporučujeme vám, abyste se drželi příručky - je to hladký a snadný přenos a hodí se pro C-HR dobře. Mohlo by to vyrábět pouze 115 koní, ale malý 1,2-litr je pro C-HR dobrou kombinací, produkuje dostatečný točivý moment, aby udržel krok s provozem a prošel pomalými pohyby. Je to taky tiché, takže je dobrý společník na dálnici. Tvrdá ekonomika je jen plachá 50 m, ale realisticky, pokud chcete opravdu silnou ekonomiku, hybrid je lepší sázka. Oficiálně je schopen více než 70mpg a při každodenním řízení bude dodávat více než 50mpg. Je to velmi dobře osvědčený a spolehlivý motor, který je společně s Priusem, takže by se v dlouhodobém horizontu měl ukázat jako bezproblémový. Bezproblémové CVT auto funguje nejlépe ve městě i na dálnici - může být hlasitě a letargické na venkovských cestách. Prostřednictvím rohů je C-HR velmi dobrá, díky závěsu, který vyrovnává čistou a chytlavou manipulaci s dobrým jízdním komfortem. Hloubky a rychlostní nárazy jsou řešeny tiše, přesto je tu uklidňující množství trakce a málo v cestě prohýbání těla skrz zvraty a otáčky. C-HR působí i jinde. Je to ticho na dálnici a standardně je dodáván s adaptivní tempomat, takže dlouhé cesty jsou snadné. Zadní viditelnost by mohla být lepší pro těsné městské prostředí, ale reverzní kamera je standardní a automatické parkovací asistence je k dispozici u všech modelů, kromě modelů na základní úrovni.
Interiér
Interiér C-HR není tak radikální jako exteriér, ale má nějaké zábavné rozkvěty, jako jsou vibrující palubní desky a jakýsi kubistický motiv na kartách dveří. Je to velmi dobře sestavené, s pocitem vytrvalé dlouhověkosti, ale některé materiály se necítí jako plyšové jako v německých rivalů. Sedadlo řidiče nabízí mnoho nastavení, takže příjemné je snadné. Tichší cestující se budou snažit v zádech, ale - šikmá střecha omezuje hlavu a nohy může být těsné v závislosti na tom, kdo sedí vpředu. Pro…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Po několika letech hraní v bezpečí s nudnými, ale hodnými vozy je C-HR vítaným návrhem k zajímavějšímu designu automobilů pro Toyotu. Ale úhlový, coupe-crossover styl není pro C-HR vůbec nejdůležitější - je to hospodárné, praktické a dobře ovladatelné. Jediným problémem je strmá cena. Neexistuje výběr dieselového motoru, jen 1,2 litrový turbo benzin nebo 1,8 litrový hybrid. Hybrid je zjevně ten, který půjde, pokud jedete ve městě a hodnotíte ekonomiku, ale oba jsou klidné a rafinované. Většina…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Vynikající jízda, držení a manipulace s vozovkou. Je potěšením řídit. 1.2 benzín nebo 1.8 hybrid. Pevná kvalita sestavení.
- Zadní prostor pro dospělé je těsný. Zadní sedadla nejsou sklopena. Hybrid není tak zábavný jako 1.2. Žádné dieselové motory.
80%
Toyota C-HR na prodej
- Vyrobeno
- 2017
- Tachometr
- 97 000 km
- Cena
- 468 000 Kč
- Vyrobeno
- 2017
- Tachometr
- 86 065 km
- Cena
- 400 000 Kč
- Vyrobeno
- 2017
- Tachometr
- 73 309 km
- Cena
- 410 000 Kč
- Vyrobeno
- 2020
- Tachometr
- 33 821 km
- Cena
- 560 000 Kč
- Vyrobeno
- 2018
- Tachometr
- 79 636 km
- Cena
- 390 000 Kč
- Vyrobeno
- 2018
- Tachometr
- 114 801 km
- Cena
- 410 000 Kč
- Vyrobeno
- 2021
- Tachometr
- 36 575 km
- Cena
- 455 000 Kč
- Vyrobeno
- 2021
- Tachometr
- 34 562 km
- Cena
- 455 000 Kč
- Vyrobeno
- 2021
- Tachometr
- 36 823 km
- Cena
- 460 000 Kč
- Vyrobeno
- 2021
- Tachometr
- 42 712 km
- Cena
- 440 000 Kč