Suzuki Baleno je k dispozici se dvěma možnostmi motoru - 1,0-litrovým tříválcovým benzínem BoosterJet s výkonem 111 koní a 1,2-litrovým SHVS hybridním motorem s výkonem 90 koní. První je pravděpodobně nejlepší volbou pro většinu kupujících, protože je to pěkný, všestranný malý motor s nízkými provozními náklady. K dispozici je buď pětistupňová manuální nebo šestistupňová automatická převodovka. 1.2 V SHVS je pouze ruční. Používá velmi jednoduchý hybridní systém s integrovaným startovacím generátorem, který efektivněji spouští motor a pomáhá při akceleraci a navíc při zpětném zpomalení získá zpět energii. Výsledkem jsou emise nižší než 100 g / km. Nicméně, nedostatek turbodmychadla znamená, že je méně uvolněný a flexibilní na silnici než 1,0-litrový BoosterJet. Oficiálně je 1.2-litrový SHVS schopný 70.6mpg, zatímco 1.0litrový BoosterJet spravuje 62.7mpg. Ve skutečnosti je pravděpodobné, že v závislosti na typu jízdy poskytnou velmi podobnou úsporu od 55 do 60 mph. Vzhledem k tomu, že 1,0-litrový BoosterJet je stále cenově dostupný k dani před cenou před rokem 2017, spadající do skupiny VED B, je to motor, který doporučujeme. Na silnici je poměrně tichý při nízkých otáčkách motoru a vytváří spoustu dolního točivého momentu, takže se dostává kolem města nebo předjíždí jeho velmi schopné. Při jízdě na dálnici zůstává klidný a hladký, ale ruční vůz má jen pět rychlostních stupňů - šestá rychlost učiní věci ještě uvolněnější na dlouhé cestě. Naštěstí, pokud máte tendenci řídit dálnici, volitelná šestistupňová automatická převodovka je vybavena dodatečným zařízením, takže při jízdě rychlostí je klidnější. Bezproblémově se mění, ale řidiči mohou v případě potřeby měnit rychlostní stupně manuálně pomocí reagujících páčků na volantu. Auto je o něco méně účinné než příručka. Na cestě je Suzuki Baleno neznatelné. Manipulace je dostatečně čistá, ale lehké řízení a poměrně dlouhá vrata ručního řazení způsobí, že je mnohem méně příjemné řídit se na zkroucené venkovské cestě než menší Swift. Nicméně, pokud je zábava dynamika pro vás méně důležitá než snadné použití, nebudete mít žádný problém s Balenem vůbec - je to snadné. Závěsná opěrka se z velké části dobře postará a poskytuje přiměřený stupeň komfortu jízdy, aniž by se hodila příliš houpat nebo hlučně - ale při vysokých rychlostech se Baleno dostává na špatných silnicích s vlnami, zvlněními a otvory, které ho znepokojují. Neexistují žádné takové problémy s nízkou rychlostí v okolí města, kde je Baleno klidné a uvolněné, včetně rychlých nárazů.
80%