Baleno má cenu konkurovat malým hatchbackům, jako je Škoda Fabia nebo Vauxhall Corsa, ale je praktičtější než většina. V zadní řadě je spousta prostoru pro dva nebo tři, a to díky dostatečnému prostoru nohy a hlavy. Bota má dobrou velikost také u 320 litrů, i když je tam, kde se naklání, zvednout předměty. Kapacita zavazadlového prostoru může být rozšířena na maximálně 1085 litrů sklopením zadních sedadel dolů, ale tyto nejsou sklopné úplně ploché, jako to dělají v Honda Jazz nebo Nissan Note. Jazz je také lepší - čalounictví a plasty používané v Balenu, zatímco jsou obtížně opotřebované, jsou trochu na straně s nízkým nájemným. Stříbrný nátěr kolem ovládacích prvků klimatizace je dobrým příkladem. Na straně plus, pohodlí je dobré vpředu s velkým nastavením sedadla řidiče. Přístroje jsou čisté a čisté av modelech SZ5 je mezi číselníky barevný multifunkční displej. Nízké vozy SZ-T to nedosahují - ale je velmi těžké si stěžovat na úroveň standardního vybavení Suzuki. Klimatizace je standardní, stejně jako velká dotyková obrazovka s možností připojení Bluetooth, připojení přes smartphone a dokonce i navigaci. Automatické osvětlení, elektrické okna a kola z lehkých slitin jsou také standardní. Pohybem až do výbavy SZ5 přidává adaptivní tempomat, autonomní nouzové brzdění, vstup bez klíče a start, plus několik stylových doplňků - ale většina kupujících bude spokojen s SZ-T. Systém dotykového displeje je dostatečně přímočarý, i když má několik protiintutivních nabídek a obrazovek - například párování telefonu by mohlo být jednodušší. Žádná z těchto skutečností pravděpodobně nebude dlouhodobě problémem a užitečnost systému, zvláště standardní navigace, značně převažuje nad jakýmikoli jeho problémy. Standardní vybavení: SZ-T je dodáván s 16palcovými hliníkovými koly, manuální klimatizací, automatickými světly, tónovaným zadním sklem, elektrickými předními okny, elektricky nastavitelnými a vyhřívanými zpětnými zrcátky, dotykovým displejem s rozhraním smartphone, vstupy USB / AUX, navigace a Bluetooth. SZ5 přináší automatickou klimatizaci, chromové detaily vnějšího prostředí, adaptivní tempomat, vstup a start bez klíče, elektrické zadní okna, palubní počítač LCD a autonomní nouzové brzdění.
80%