Zepředu vypadá Roomster skoro stejně jako Fabia. Pozice řidiče je vzpřímená a pohodlná a ovládací prvky jsou rozumně rozmístěny, a tak je snadné na ně dosáhnout. Už se na něm trošku projevilo stáří, je ale těžké najít jediný nedostatek - všechno je pevně zpracováno a umožňuje jednoduchou manipulaci. Podíváme-li se na zadní řadu sedadel a kufr - s nákladní kapacitou 450 litrů a posuvnými, sklopnými sedadly, musíme říct, že Roomster svou praktičností opravdu vyniká. Prostřední sedadlo je docela úzké, takže je vhodné spíše pro děti. Dospělí budou mít pohodlí na bočních sedadlech díky dostatku prostoru pro hlavu a kolena. Každé sedadlo lze individuálně posunout, naklonit či zcela sklopit, takže si majitelé mohou zvolit uspořádání, které nejvíce vyhovuje jejich potřebám. Se všemi sedadly posunutými dopředu dosahuje nákladní kapacity 1 780 litrů. To jde ruku v ruce s praktickou nakládací plochou, díky čemuž je Roomster velice univerzální. Například lidé, kteří potřebují vozit těžké náklady, nebo mají velké psy, zjistí, že toto auto splňuje vše, co potřebují. Jediným problémem s jinak působivým kufrem by mohly být velké zadní dveře, které se otevírají nahoru, což může být docela nepříjemnou záležitostí na úzkých parkovacích plochách kvůli potřebnému prostoru pro jejich otevření. Rozdělené, zadní dveře, jako jsou u dodávek, by byly lepší. To však není jediné omezení. Na rozdíl od Fordu B-MAX nebo víceúčelového vozidla jako je třeba Citroen Berlingo Multispace, tu nejsou žádné posuvné zadní dveře pro úzké prostory a, i když je kufr velice velký, za výhodami Renaulta Kangoo v tomto ohledu Roomster docela zaostává. Modely Roomsteru se základním vybavením přicházejí pouze s nezbytnými prvky, jako jsou elektrická okna, ale za takovou klimatizaci už si musíte připlatit. Třída SE klimatizací disponuje, stejně tak jako hliníkovými disky. Škoda také vyrábí model Scout, který má vybavení vhodnější pro terén, včetně broušeného hliníkového krytu k přednímu nárazníku a větších hliníkových disků, i když nemá pohon na všechny čtyři kola. Standardní vybavení: S modely přicházejí s 12V zásuvkou v kufru, CD přehrávačem s aux výstupem, čtyřmi reproduktory, elektrickými předními okny, sedadlem řidiče s nastavitelnou výškou, kotevními body Isofix, systémem sedadel “Varioflex” a 15” ocelovými koly. Modely Greenline II mají 15” hliníkové disky, klimatizaci, systém pro rekuperaci energie a audio set o osmi reproduktorech. Modely řady SE jsou také opatřeny autokoberci, palubní přihrádkou s krytem, sedadlem spolujezdce s nastavitelnou výškou, palubním počítačem, skladovací přihrádkou v kufru, skladovací přihrádkou pod sedadlem spolujezdce, 15” hliníkovými disky, metalízou, tónovanými zadními okny, parkovacími senzory, tempomatem, dálkově ovladatelným centrálním odemykáním a klimatizací. Modely Scout mají své vlastní čalounění a 16” hliníkové disky.
60%