Vzhledem k tomu, že se má jednat o sportovní hatchback, je interiér Fabie RS je poněkud fádní. Zevnějšek je z hlediska vzhledu celkem nezajímavý, což platí i pro jeho kabinu, ve které téměř nic nenaznačuje, že se jedná o výkonnostní verzi Fabie. Černé plasty toto auto lehce odlišují od ostatních, ale i tak je v zásadě stejné jako všechny ostatní Fabie této řady. Na trojramenném volantu sice najdete znak RS a na řadící páce chromovou ozdobu, i tak tu ale rozhodně chybí prvky, které by pro sportovní auto měly být typické - jako červené švy, kovové detaily nebo zakázková přístrojová deska. Sice je skvěle sestavené a pohodlné, jen nemá takovou tu výjimečnou atmosféru, kterou byste od sportovního vozu jistě čekali. Sportovní sedadla celkem ujdou, ale opět jsou velmi fádní s běžným vzorem a malými znaky RS. Lepší by mohla být opora, obvzláště v okolí stehen, sedadlo je takto příliš ploché a nepředstavuje opravdový „sportovní“ posez. Mimo to je kvalita interiéru na špičkové úrovni. Některé plastové části se zdají být trochu tvrdé, palubní deska je však pokryta jemnými materiály a vše působí robustně a odolně, i když ne příliš stylově. Už ve standardním provedení je RS dobře vybavená, což z ní dělá velmi výhodnou koupi v porovnání s jinými vozy tohoto charakteru. Všechna auta mají hliníková kola o průměru 17 palců (k dispozici ve stříbrné, tmavě stříbrné, černé nebo bílé barvě), elektricky nastavitelná zpětná zrcátka (která jsou i vyhřívaná), palubní počítač, klimatizaci a stabilizační program ESP. Tak jako běžné Fabie, i RS jsou velmi praktické. Kabina je velice prostorná a spoustu místa budou mít i cestující na zadních sedadlech, čemuž nepomáhá i fakt, že se jedná o pětidveřový hatchback - třídveřová verze se nevyrábí. Disponuje objemným, pro Fabie typickým kufrem o objemu 300 litrů. Zajímavé je, že RS vychází i ve verzi kombi, což se u sportovních vozů této velikosti příliš často nevidí. Tento model se hodí zejména pro ty, kteří hledají výkon a zároveň i praktičnost. Má prostorný kufr a se sklopenými sedadly dokáže pojmout zavazadla o objemu 1 460 litrů, což je víc než v případě BMW řady 3 kombi. Fabia RS vstoupila na trh se sedmistupňovou DSG převodovkou, koly o průměru 17 palců, elektronickým systémem XDS, multifunkčním trojramenným koženým sportovním volantem, předními elektrickými okny, elektricky ovladatelnými zrcátky s vyhříváním, ESP, předními sedadly s nastavitelnou výškou, kotevní body Isofix na zadních sedadlech, manuální klimatizací, předními mlhovými světly, palubním počítačem, autorádiem s CD přehrávačem, zadním spojlerem, dálkově ovladatelným centrálním zamykáním, sportovními sedadly a pedály z nerezové oceli.
40%