80%
Obsah
Řidičské dojmy
Škoda Citigo se nabízí s litrovým tříválcovým benzinovým motorem, u kterého můžete vybírat mezi výkonem 44 kW nebo 55 kW. Pokud většinu svého času trávíte ve městě, není důvod volit výkonnější variantu - není mezi nimi skoro žádný rozdíl, dokud nevjedete na dálnici a nepřidáte na rychlosti, a to díky stejnému točivému momentu 95 Nm.
Standardní pětirychlostní manuální převodovka je přesná a jednoduchá, na rozdíl od robotizované převodovky ASG, kterou doporučujeme pouze těm, kdo mají pocit, že…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Škoda Citigo je poměrně malá, ale zároveň překvapivě praktická - má rozumně velký kufr, kotevní body Isofix pro upevnění dětské sedačky a je také celkem pohodlná. Společnost Škoda nabízí jak třídveřový, tak i pětidveřový model, u kterého je navíc možné otevřít zadní dveře do dostatečné šířky na to, abyste mohli na zadní sedadlo pohodlně upevnit dětskou sedačku.
Kufr sice není nijak zvlášť obrovský, ale v porovnání s Citroenem C1 je víc než dostačující. Se svými 251 litry za Fordem Fiestou o…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Škoda Citigo sice není zrovna obr, ale má několik důležitých předností. Snadno se řídí, jednoduše se s ní parkuje, je praktická a propracovaná, čemuž nahrává i příznivá cena a nízké provozní náklady. Pokud tedy hledáte kvalitní hatchback za dobrou cenu, určitě je to skvělá volba.
Všechny verze Citigo jsou poháněny tříválcovým benzínovým motorem o objemu 1.0 litru s výkonem 44 nebo 55 kW. Při skutečné jízdě se liší pouze v detailech, obzvlášť ve městě, kde je Citigo jako doma. Pro ty, kdo tráví většinu času na dálnici, se rozhodně hodí spíš verze s vyšším výkonem.
Navzdory tomu, že chce při startu trošku trpělivosti, je řízení Škody Citigo skvělá zábava - díky zaoblenému designu je velmi hbitá a mrštná a snadno se protáhne i úzkými mezerami během dopravní zácpy. Jízdu si však užijete i mimo město, zejména na zakroucených silnicích, na nerovné a děravé povrchy je však docela krátká, a tak může být v takových situacích poněkud hlučná.
I když Citigo vypadá jako malé auto, uvnitř je překvapivě prostorné. V pozici řidiče vám možná bude chybět trocha prostoru po stranách, nicméně nad hlavou budete mít místa dostatek a určitě nebudete mít problém udělat si pohodlí. Cesta na zadních sedadlech může být trochu ztísněná, zejména pro dospělé, ale při cestách na kratší vzdálenosti vás to nijak zvlášť omezovat nebude. Zadní sedadla jsou navíc vybavená body Isofix pro připevnění dětské sedačky. Model je dostupný ve třídveřové nebo pětidveřové verzi.
V nabídce je spousta vybavení včetně snadno ovladatelného navigačního systému, který je součástí vyšších tříd, nicméně ti, co se rozhodnou pro základní verzi S, se budou muset obejít bez několika pohodlných vychytávek jako elektricky ovladatelných zpětných zrcátek a oken. K dispozici je i několik speciálních balíčků, které zahrnují například panoramatickou skleněnou střechu, tempomat nebo parkovací senzory.
Závěrečné hodnocení
- U levnějších verzí produkce CO2 převyšuje 100g/km. Velké riziko poruchy převodovky a spojky. Rozvodové řemeny potřebují vyměňovat každé 3 roky nebo po 50 000 km.
- Malé auto založené na bázi Volkswagen Up. Ideální pro jízdu ve městě. Ekonomický a levný provoz. Zábavná jízda.
80%
Škoda Citigo na prodej
- Vyrobeno
- 2012
- Tachometr
- 221 329 km
- Cena
- 74 900 Kč
- Vyrobeno
- 2016
- Tachometr
- 124 396 km
- Cena
- 129 900 Kč
- Vyrobeno
- 2012
- Tachometr
- 153 479 km
- Cena
- 89 999 Kč
- Vyrobeno
- 2013
- Tachometr
- 89 553 km
- Cena
- 119 000 Kč
- Vyrobeno
- 2013
- Tachometr
- 85 886 km
- Cena
- 134 900 Kč
- Vyrobeno
- 2013
- Tachometr
- 66 400 km
- Cena
- 125 000 Kč
- Vyrobeno
- 2015
- Tachometr
- 99 454 km
- Cena
- 124 900 Kč
- Vyrobeno
- 2013
- Tachometr
- 27 861 km
- Cena
- 125 000 Kč
- Vyrobeno
- 2016
- Tachometr
- 161 325 km
- Cena
- 105 000 Kč
- Vyrobeno
- 2013
- Tachometr
- 101 183 km
- Cena
- 95 000 Kč