Škoda Citigo je poměrně malá, ale zároveň překvapivě praktická - má rozumně velký kufr, kotevní body Isofix pro upevnění dětské sedačky a je také celkem pohodlná. Společnost Škoda nabízí jak třídveřový, tak i pětidveřový model, u kterého je navíc možné otevřít zadní dveře do dostatečné šířky na to, abyste mohli na zadní sedadlo pohodlně upevnit dětskou sedačku. Kufr sice není nijak zvlášť obrovský, ale v porovnání s Citroenem C1 je víc než dostačující. Se svými 251 litry za Fordem Fiestou o moc nezaostává, ačkoli má docela vysokou nákladovou hranu, přes kterou může být nakládání těžkých zavazadel docela obtížné. Po sklopení zadních sedadel se objem zavazadlového prostoru zvětší na více než 900 litrů. Kvalita použitých materiálů je obdivuhodná - všechny díly jsou k sobě pevně přišroubovány a působí velmi odolně. To už ale nemůžeme říct o předních sedadlech, kde se nejspíš na výrobních nákladech celkem šetřilo, zvážíme-li, že se opěradlo skládá pouze z jednoho dílu a neumožňuje nastavit výšku opěrky na hlavu. I tak jsou ale pohodlné a umožňují dostatečné seřízení na to, abyste si našli dobrou pozici k řízení, při které budete mít skvělý rozhled. Zadní sedadla umožňují pohodlné usazení menších cestujících, například teenageři i děti budou mít dostatek prostoru na nohy i hlavu, avšak pro ty vyšší z nás jízda nejspíš moc pohodlná nebude. Standardní vybavení vozu by mohlo vyhovovat milovníkům tradičního motorismu, které by teoreticky mohlo potěšit klasické AUX-in rádio nebo manuálně ovladatelná okénka a zrcátka. Při výběru třídy SE moc nepřeplatíte, přičemž dostanete lepší úroveň vybavení, včetně klimatizace a dálkového centrálního odemykání. Standardní vybavení: Se základní třídou S získáte airbagy na hlavu a hrudník, volant s nastavitelnou výškou, posilovač řízení, světla pro denní svícení, prostor pro přenosný infotainment systém (PID), CD přehrávač s výstupem AUX a ocelovými koly o průměru 14”. Třída SE je takový zlatý střed a přichází s elektricky ovladatelnými předními okny, zpětnými zrcátky a bočními úchytkami v barvě karosérie, elektronickým stabilizačním programem (ESP), dálkově ovladatelným centrálním odemykáním a klimatizací. Verze Elegance má elektricky nastavitelná, vyhřívaná zpětná zrcátka, hliníková kola o průměru 14”, vyhřívaná přední sedadla, kožený volant a přední mlhové světlomety. Také zahrnuje přenosný infotainment systém (PID) s palubním počítačem, navigací, přehrávačem médií a bluetooth připojením na hands-free.
80%