Leon Cupra R staví na již elegantním designu kabiny Leon, který byl v roce 2009 revidován s mnohem elegantnějším interiérem. Existují však některé klíčové rozdíly, které ji vyniknou, zejména sedačkové sedačky s neobvyklým prošívaným černým koženým obložením, které jim dodávají téměř Bentleyův vzhled. Pak je tu obrovský sportovní volant, který je stejně dobrý, jak vypadá. Tvar kovu a plochý dno přispívají k vysokému výkonu v kabině. Kvalita je také dobrá, což se projevuje v přesném pocitu klimatizačních spínačů a páce řazení páky z kůže. K dispozici jsou také jedinečné číselníky a hliníkové ozdobné pedály, zatímco každý, kdo sedí vzadu, dostane stejné prošívané sedadla a výrazné lesklé černé přední opěradla, které opravdu vyčnívají. Z místa za volantem je snadné najít perfektní polohu řidiče s výškovým nastavením na sedadle a dostatečný pohyb v dosahu ve sloupku řízení. Tyto sportovní sedačky jsou vynikající, jsou dostatečně pohodlné pro každodenní použití, ale mají spoustu bočních opěrek pro příjemnější jízdu. Leon Cupra R je také použitelný výkonový poklop s dobrou hlavou a nohou pro cestující vzadu a velkou botu. Ale co je nejpůsobivější je, jak rafinovaný Leon Cupra R je. To není žádný neodpouštějící horký poklop i přes vynikající výkon, který nabízí, a je stejně snadné řídit s nízkými rychlostmi jako standardní SEAT Leon, pomáhaný firmou, ale odpouštějící jízdou. Dokonce i při vyšších rychlostech existuje malý hluk větru nebo silnice, takže dlouhé cesty nemusí být únavné, jako v některých horkých poklopích. Je to auto, které je stejně šťastné na školní běh, protože se zabývá zkroucenými uličkami. Výbava ze startu (červen 2010): K dispozici je pouze jedna verze modelu Cupra R a jako vysoce výkonný Leon, je vhodně vybaven exkluzivními sedadly Cupra R s čalouněným černým kožením, leštěným černým předním sedadlem, nárazníky Cupra R , dvojité centrální výfukové potrubí, lesklá černá zadní difuzor, zadní parkovací senzory, automatické světlomety, stěrače citlivé na deště, 19palcová kola z lehkých slitin, elektronický diferenciál XDS) ESP stabilizace stability pomocí nouzového brzdového asistenta EBA, sportovní pérování, hliníkové pedály, klimatizace zónová klimatizace, tmavě zateplená zadní okna, stereo CD s ovládáním na volantu, kombinovaný port USB / Aux in, elektricky nastavitelné sklopné vnější zpětné zrcátko, palubní počítač, tempomat, elektrické ovládání oken, alarm a imobilizér, záďové funkce a upevňovací body dětských sedaček ISOFIX na zadních sedadlech.
80%