80%
Obsah
Řidičské dojmy
Vytváření vysoce výkonného hatchbacku je více než jen montáž silného motoru, ale přirozeně je to klíčová složka. Leon Cupra R používá stejný 2,0-litrový turbodmychadlový motor jako Leon Cupra se zdvihovým výkonem 265 koní. Toto je nárůst o 25 koní, ale to, co činí zřetelnějším rozdílem, je nárůst kroutícího momentu o 50Nm na 350Nm - to je více než Porsche Cayman. To znamená, že Leon Cupra R je obrovský, když zrychluje rychlost, ale nemusí se otáčet do červené čáry, aby se z něj dostal silný…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Leon Cupra R staví na již elegantním designu kabiny Leon, který byl v roce 2009 revidován s mnohem elegantnějším interiérem. Existují však některé klíčové rozdíly, které ji vyniknou, zejména sedačkové sedačky s neobvyklým prošívaným černým koženým obložením, které jim dodávají téměř Bentleyův vzhled. Pak je tu obrovský sportovní volant, který je stejně dobrý, jak vypadá. Tvar kovu a plochý dno přispívají k vysokému výkonu v kabině. Kvalita je také dobrá, což se projevuje v přesném pocitu…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Sedícím na vrcholu řady Leon je SEAT Leon Cupra R - vůz, který dokáže ve stínu umístit i standardní Cupra a sportovní FR. Jedná se o řez nad "horkým poklopem" a nabízí úžasný výkon díky 2,0litrovému motoru s turbodmychadlem s výkonem 265 koní, což dává tomuto vozidlu rychlost 6,2 sekundy. Je to skutečně prudké rychlé, jak to vypadá, s neuvěřitelným zrychlením v rozsahu otáček. Ale co je nejvíce působivé, je způsob, jakým Leon Cupra R dokáže dát celou sílu na silnici, aniž by se k tomu…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Silný výkon, dokáže snižovat svůj výkon velmi čistě, podhodnoceným vzhledem, skvělým ovládáním, relativně ekonomickým, odpouštějícím jízdou. Řetězový vačkový motor.
- Nevypadá příliš odlišně od standardního Cupra.
80%