60%
Obsah
Řidičské dojmy
Nový model 9-3 je sedan, nikoliv hatchback, protože hatchback nemůže být vyroben tak tuhý, aniž by byl vážně nadváha. To neznamená jen prospěšnost dlouhé životnosti vozu a ochrany cestujících při nárazu, ale umožňuje pozastavení práce lépe. Ve skutečnosti je nový SAAB 9-3 více než dvakrát tak tuhý jako jeho předchůdce. Rám řízení je namontován nízko, aby poskytoval lepší pocit a přesnost. Spodní spodní závěsy a nosiče nábojů jsou hliník, aby se snížila nepružná hmotnost, a jsou namontovány na…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Uvnitř auta je všechno impozantně pevné, jak byste očekávali od SAAB. K dispozici je drobný držák pohárů, který vyskočí dvojitým gymnazem a bude si bavit cestující, kteří s ním nejsou obeznámeni. Samotná palubní deska stoupá jako útes na útesu a máte pocit, že je to velmi dobře chráněno, ale kratší řidiči by se měli ujistit, že jsou s tím spokojeni, než předloží nějaké peníze. Sedadla jsou prostě fantastická. Jakmile jste se obtěžovali kolem s nastavitelnou polohou řidiče, i ti, kteří trpí bolesti zad jsou šťastnější, když sedí v autě, než sedí téměř kdekoli jinde. Pro každého, jehož auto je jejich kanceláří, jsou tyto sedadla téměř dokonalé. Ačkoli sedan, zadní sedadla sklopit 60/40. K dispozici je také spousta prostoru na zadní straně, tři správné zadní bezpečnostní pásy, vylepšené bezpečnostní opěrky hlavy SAAB, bezpečnostní pásy s omezením zatížení, dvoustupňové přední airbagy, boční airbagy sedadel a boční airbagy: účinně všechny sekundární bezpečnostní prvky, SAAB. Je samozřejmé, že společnost očekává hodnocení pěti hvězdiček, když je vozidlo testováno NCAP. Specifikace: "Lineární", která se skládá ze 15 "slitin a má látkové čalounění s antracitovým lemováním," Arc ", který se dodává na 16" slitinách s koženým čalouněním a polárním dřevěným obložením. 'Vector', který má 17 "slitiny a sportovní kožené / textilní čalounění s matným chromovaným lemem a vlajkovou lodí Aero se sníženým sportovním odpružením a turbodmychadlem o výkonu 210 koní. s pětistupňovou manuální krabicí, ale jedna funkce SAAB je pryč, a přestože je spínač zapalování stále na konzole za převodovkou, je to moderní elektronické zařízení a již nezamkne převodovku v opačném směru.
Recenze automobilu
SAAB je s velkou snahou nazývat svou novou 9-3 "sportovním salonem". Pro většinu horlivých jezdců znamená "sport" převrat. Ale na SAAB vždy znamenalo progresivní nedotáčivost, protože to takhle líbí Eric. Pokud by SAAB 96 příliš podsadil, zvedl byste mírně a plná kontrola by byla opět vaší, dokonce i na ledu nebo na sněhu při použití volnoběžky. Pokud jste chtěli zabudovat starý SAAB 900 turbo, zasáhli jste brzdy levou nohou. Jemnější body kontroly nedotáčivosti se začaly…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Vynikající jízdní komfort a předvídatelná manipulace. Kabina se cítí pevná. Fantastické sedadla. Dobře vybavené pro bezpečnost a pohodlí.
- Změny oleje se doporučují každých 5 kilometrů na 4-válcových zážehových motorech SAAB. 1,9 naftového rozvodového řemenu lze vydat po pouhých 40 kilometrech.
60%
Saab 9-3 na prodej
- Vyrobeno
- 2000
- Tachometr
- 292 585 km
- Cena
- 30 000 Kč
- Vyrobeno
- 1999
- Tachometr
- 221 000 km
- Cena
- 17 900 Kč
- Vyrobeno
- 2009
- Tachometr
- 179 000 km
- Cena
- 349 900 Kč
- Vyrobeno
- 1998
- Tachometr
- 287 000 km
- Cena
- 22 900 Kč
- Vyrobeno
- 2006
- Tachometr
- 253 520 km
- Cena
- 64 900 Kč
- Vyrobeno
- 2007
- Tachometr
- 309 000 km
- Cena
- 69 000 Kč
- Vyrobeno
- 2006
- Tachometr
- 161 441 km
- Cena
- 76 000 Kč
- Vyrobeno
- 2008
- Tachometr
- 211 424 km
- Cena
- 119 900 Kč
- Vyrobeno
- 2011
- Tachometr
- 145 881 km
- Cena
- 178 500 Kč
- Vyrobeno
- 2008
- Tachometr
- 213 000 km
- Cena
- 49 900 Kč