Autonoto

Registrace Přihlášení Vložit inzerát

  • Úvod
  • Ojeté vozy
  • Operativní leasing
  • Magazín
  • Recenze automobilů
  • Oblíbené
  • Registrace
  • Přihlášení
  • Vložit inzerát zdarma
Saab

Recenze a test Saab 9-3 2002 - 2007

Recenze automobilů Recenze Saab Recenze Saab 9-3 2002 - 2007

60% Saab 9-3 2002 - 2007

Obsah

  • Řidičské dojmy
  • Interiér
  • Recenze a hodnocení
  • Fotogalerie (1)

Řidičské dojmy

Nový model 9-3 je sedan, nikoliv hatchback, protože hatchback nemůže být vyroben tak tuhý, aniž by byl vážně nadváha. To neznamená jen prospěšnost dlouhé životnosti vozu a ochrany cestujících při nárazu, ale umožňuje pozastavení práce lépe. Ve skutečnosti je nový SAAB 9-3 více než dvakrát tak tuhý jako jeho předchůdce. Rám řízení je namontován nízko, aby poskytoval lepší pocit a přesnost. Spodní spodní závěsy a nosiče nábojů jsou hliník, aby se snížila nepružná hmotnost, a jsou namontovány na stejném pomocném rámu jako řídící rám. Samotné gumové podstavce jsou postranně tuhé pro dobrou odezvu řízení, ale jsou podélně kompatibilní pro dobrý jízdní komfort a izolaci hluku z kabiny. Zadní odpružení má čtyři spojky a nosiče nábojů na zadní straně jsou namontovány na dvou pevných pouzdrech vpředu s více kompatibilním pouzdrem vzadu, aby se snížila nedotáčivost tím, že dá určitý stupeň zadního řízení, ale nikdy se nezmění. Výsledkem všeho je vynikající jízdní kvalita a ovládání, které, i když jsou předurčené k nedotáčivosti, jsou pravděpodobně nejbezpečnější a nejprogresivnější ve třídě. ABS, EBD (elektronická distribuce brzdného účinku), ESP (elektronický stabilizační program), CBC (ovládání řízení v zatáčkách) a TCS (systém řízení trakce) jsou standardní sady. Dokonce i při velmi dobrém, neinterzivním ESP vypnutém systému, budete muset opravdu opravdu zkusit tento automobil zničit. Inženýři SAAB neměli jen ruku v GM platformě auta, ale také pomohli navrhnout motor. Nejedná se o starý čtyřválcový kotouč SAAB, který měl své původy pod kapotami Dolomitu Triumph a TR7. Místo toho je to verze 2.0 litrového přeplňovaného motoru Ecotec s lehkým hliníkovým motorem o výkonu 2,2 litru, který pohání VX220s, Omegas, Vectras a top Zafiras a Astras a obsahuje dvojitý "Lanchester" balancerové šachty pro plynulost. A v novém 9-3 je řídící elektronika všemi SAAB. Zatímco GM řetězová vačka 2.2 vyváží 142 koní a starší verze 2.0 turbo s výkonem 187 koní, řetězová kamera SAAB 2.0 turbo přichází s výkonem 150 koní, 175 koní a 210 koní. Aby se BMW a Mercedes staly novým zvykem kategorizovat motory výkonem spíše než kapacitou, nazývají se to 1.8t, 2.0t a 2.0T. Vybrat si partie je 175 hp 2.0 t, nejlépe jezdit na speciálních 16 "hliníkových kolečkách Arc with 50 spíše než 45 pneumatik. Motor je hladký a příjemný k jízdě a otáčení sladce bez hluku nebo výstřiku. Můžete si ho nechat s pětistupňovou manuální nebo pětistupňovou automatickou krabičkou a oba jsou dobré, ale pokud půjdete na auto, je nutné zaplatit pouze 75 liber za SAAB Sentronic tlačítka na volant. "Zachytili jsme si s intuitívním ručním ovládáním typu" Tiptronic ", které je příliš matoucí a má příliš dlouhý úsek pro bezpečné zatlačování na automatické řízení. Dalším malým kaprem je, že u vozů LHD je nastaven také brzdový pedál aby byl pohodlný pro brzdové levé nohy.Vrchní spec 210bhp 2.0T Aero je samozřejmě poměrně rychlejší, s rychlostí 200 km / h dosažitelnou poměrně snadno, kde to podmínky dovolují.Ale šestistupňové manuální prototypy, které jsme řídili, byly vybaveny velmi vágní a gumovou převodovky, které při změně od 2. do 3., horké zrychlení běží velmi obtížné. Toto, stejně jako tlačítka volantu v automatickém režimu, je stále ve vývoji a ve skutečnosti do Británie dosáhne až v roce 2003, ale s 2.0T jsme si všichni moc dali přednost autoboxu. Navíc je zřejmě 9-3 také odolný proti elkům. Jedna z hlavních příčin automobilových tragédií ve Švédsku je zasažení elka na lesní cestě. Vzhledem k tomu, že váha losu je ve svém těle a jeho nohy jsou poměrně hřbetní, pokud auto udeří do rychlosti, může lámové tělo společně s hlavami cestujících odnést střechu vozidla. Takže již mnoho let SAAB a Volvo vybudovali extra sílu na předních skleněných pilířích a střechách svých vozů. Ve Švédsku, ve většině případů, elk přechází střechu místo toho, aby ji odstranil. V Británii je mimořádná síla, že auta jsou mimořádně silnější při převrácení a havárii pod vozem. SAAB nyní mluví o 18 000 mílových změnách ropy a, i když turbosy jsou chlazeny vodou a méně pravděpodobné, že vaří motorový olej než oleje chlazené turbos, nemohu s tím jít. Je však velmi dobré, že elektronická diagnostika SAAB probíhá on-line. Počítače budou trvale připojeny k širokopásmovému připojení, takže terminál vedle vozidla je vždy automaticky aktualizován nejnovějšími technickými servisními bulletiny, a to i v případě, že byly vydány pouze před několika sekundami. Komunikační systémy v autě jsou podporovány technologií Bluetooth, takže mobilní telefony, PDA a notebooky nevyžadují fyzické připojení k integrovanému systému automobilů. Vlastní satnav systém SAAB je volitelný nebo předem namontován podle specifikace. Model 9-3 stojí proti modelům Audi A4, BMW řady 3, Mercedes C, Volvo S60, Lexus IS200 a Jaguar X Type, které SAAB považuje za své přírodní konkurenty. Musel bych přidat Rover 75 a MG ZT. A4 je chytřejší, klasičtější akcí, ale nejezdí ani neudrží. BMW je více sportovní zadní pohon a více zábavy k jízdě, ale nejezdí stejně a ekvivalentní výkonnost stojí více. C třída je dražší a je jen dostat své nové high-tech přeplňované 1,8 motory. Volvo S60 není tak úplné auto a postrádá zadní hlavu a nohy. Lexus IS200 je jeden motorový rozsah a není tak dobré auto na dlouhé vzdálenosti. Za stejné peníze je 9-3 2.0t lepší než vůz typu 2.1 X. Rover a MG mají své britské odvolání, ale jejich podvozky nejsou tak dobré. Samozřejmě, na konci dne si vyberete auto, které vám vyhovuje. Nový SAAB 9-3 však určitě zaslouží místo na seznamu a nejlépe rozšířený testovací disk.

Interiér

Uvnitř auta je všechno impozantně pevné, jak byste očekávali od SAAB. K dispozici je drobný držák pohárů, který vyskočí dvojitým gymnazem a bude si bavit cestující, kteří s ním nejsou obeznámeni. Samotná palubní deska stoupá jako útes na útesu a máte pocit, že je to velmi dobře chráněno, ale kratší řidiči by se měli ujistit, že jsou s tím spokojeni, než předloží nějaké peníze. Sedadla jsou prostě fantastická. Jakmile jste se obtěžovali kolem s nastavitelnou polohou řidiče, i ti, kteří trpí…

Pokračovat ve čtení interiéru

Recenze automobilu

SAAB je s velkou snahou nazývat svou novou 9-3 "sportovním salonem". Pro většinu horlivých jezdců znamená "sport" převrat. Ale na SAAB vždy znamenalo progresivní nedotáčivost, protože to takhle líbí Eric. Pokud by SAAB 96 příliš podsadil, zvedl byste mírně a plná kontrola by byla opět vaší, dokonce i na ledu nebo na sněhu při použití volnoběžky. Pokud jste chtěli zabudovat starý SAAB 900 turbo, zasáhli jste brzdy levou nohou. Jemnější body kontroly nedotáčivosti se začaly…

Pokračovat ve čtení recenze

Fotogalerie

  • Saab 9-3 2002 - 2007

Závěrečné hodnocení

  • Vynikající jízdní komfort a předvídatelná manipulace. Kabina se cítí pevná. Fantastické sedadla. Dobře vybavené pro bezpečnost a pohodlí.

  • Změny oleje se doporučují každých 5 kilometrů na 4-válcových zážehových motorech SAAB. 1,9 naftového rozvodového řemenu lze vydat po pouhých 40 kilometrech.

60%

Saab 9-3 na prodej

Saab 9-3 2.2Tid,eko zaplaceno

Saab 9-3 Ostroměř 2.2, 85 kW, inz_nafta, hatchback

  • Vyrobeno
    2000
  • Tachometr
    292 585 km
  • Cena
    30 000 Kč
Saab 9-3 2.2 TI D

Saab 9-3 Plzeň 2.2, 85 kW, inz_nafta, hatchback

  • Vyrobeno
    1999
  • Tachometr
    221 000 km
  • Cena
    17 900 Kč
Saab 9-3 2,8 turbo,nové rozvody

Saab 9-3 Stříbrná Skalice 2.8, 206 kW, inz_benzin, kombi

  • Vyrobeno
    2009
  • Tachometr
    179 000 km
  • Cena
    349 900 Kč
Saab 9-3 2.2TID EKO PLACEN/SERVIS SAAB

Saab 9-3 Brno 2.2, 85 kW, inz_nafta, hatchback

  • Vyrobeno
    1998
  • Tachometr
    287 000 km
  • Cena
    22 900 Kč
Saab 9-3 1,8 Turbo Kombi

Saab 9-3 Rudná U Prahy 2.0, 144 kW, inz_benzin, kombi

  • Vyrobeno
    2006
  • Tachometr
    253 520 km
  • Cena
    64 900 Kč
Saab 9-3 1,9tdi

Saab 9-3 Brno 1.9, 110 kW, inz_nafta, kombi

  • Vyrobeno
    2007
  • Tachometr
    309 000 km
  • Cena
    69 000 Kč
Saab 9-3 1,9DDiS Automat Xenon Kůže DPH

Saab 9-3 Nové Veselí 1.9, 110 kW, inz_nafta, kombi

  • Vyrobeno
    2006
  • Tachometr
    161 441 km
  • Cena
    76 000 Kč
Saab 9-3 1,9TiD 110KW SPORTCOMBI KŮŽE 2xALU

Saab 9-3 Písková Lhota 1.9, 110 kW, inz_nafta, kombi

  • Vyrobeno
    2008
  • Tachometr
    211 424 km
  • Cena
    119 900 Kč
Saab 9-3 1.9 TiD 96kw Linear

Saab 9-3 Orlová - Poruba 1.9, 96 kW, inz_nafta, limuzína

  • Vyrobeno
    2011
  • Tachometr
    145 881 km
  • Cena
    178 500 Kč
Saab 9-3 1.9TTID

Saab 9-3 Přerov Nad Labem 1.9, 132 kW, inz_nafta, kombi

  • Vyrobeno
    2008
  • Tachometr
    213 000 km
  • Cena
    49 900 Kč

Můžete nás znát z těchto médií… Média

Bezplatná poradna

„1“

Navštívené inzeráty

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia

      Škoda Octavia 2337 inzerátů

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia 1334 inzerátů

    • Volkswagen Golf

      Volkswagen Golf 856 inzerátů

    • Volkswagen Passat

      Volkswagen Passat 803 inzerátů

    • Škoda Superb

      Škoda Superb 720 inzerátů

    Nejlepší nabídky leasingu

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Kia Rio

      Kia Rio od 4 173 Kč 1.3 CVVT, 62 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Kamiq od 4 174 Kč 1.0 TSI, 70 kW, benzín, mpv

    • Škoda Scala

      Škoda Scala od 4 293 Kč 1.0 TSI, 70 kW, benzín, hatchback

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia 2337
    • Škoda Fabia 1334
    • Volkswagen Golf 856
    • Volkswagen Passat 803
    • Škoda Superb 720
    • Ford Focus 491
    • Hyundai i30 467
    • Volkswagen Touran 433
    • Škoda Kodiaq 369
    • Škoda Karoq 348
    • Kia Cee´d 327
    • Volkswagen Tiguan 325
    • Hyundai Tucson 320
    • Škoda Octavia III 316
    • BMW Řada 3 293
    • Škoda Rapid 290
    • Ford Mondeo 286
    • Opel Astra 286
    • Ford Transit 285
    • Renault Mégane 281
    • Škoda Scala 269
    • Dacia Duster 254
    • Peugeot 308 242
    • Kia Sportage 242

    Nejoblíbenější výrobci

    • Škoda 7547
    • Volkswagen 3919
    • Ford 2426
    • Peugeot 1720
    • Hyundai 1486
    • Renault 1354
    • Citroën 1223
    • Opel 1206
    • BMW 1072
    • Mercedes-Benz 989
    • Kia 913
    • Audi 879

    Operativní leasing

    • Operativní leasing Škoda
    • Operativní leasing Volkswagen
    • Operativní leasing Kia
    • Operativní leasing Peugeot
    • Operativní leasing Audi
    • Operativní leasing Cupra
    • Operativní leasing Ford
    • Operativní leasing Nissan
    • Operativní leasing Seat

    Služby

    • Odhad ceny vozidla
    • Affiliate

    Informace

    • O nás
    • Nabídka pro autobazary
    • Katalog automobilů
    • Katalog autobazarů
    • Recenze automobilů
    • Magazín

    Kontakty

    • Kontakt
    • Facebook
    • Twitter
    • Obchodní podmínky
    • Zásady ochrany osobních údajů
    • Informační povinnost
    • Nastavení soukromí

    Ostatní

    • Operáky
    • Uložená hledání

    © 2016 – 2025 Autonoto s.r.o. – Víme o všech vozech na prodej a operativní leasing