Peugeot 508 je hladký a snadno ovladatelný vůz s měkkým, pružným odpružením a agilní manipulací při vysokých a nízkých rychlostech. V motorovém pohonu již nejsou žádné benzinové motory, což znamená, že pohonné jednotky jsou omezeny na diesely, ale model 508 je nabízen s hnacím systémem Hybrid4 s emisemi CO2 200 a 95 g / km. Rozsah se otevírá s technologií 1.6 BlueHDi s výkonem 120 koní, což je dostatečné pro všeobecné řízení s kroutícím momentem 300 Nm a až 70,6 mph. Nicméně, zatímco 1,6-litr táhne dostatečně přes převody, 0-62mph trvá 11 sekund a věci mohou být trochu hlučné a dechové při vstupu na rušnou dálnici. Doporučíme upgrade na 2,0-litrovou naftu s výkonem 150 koní. Nejenže je to silnější při předjíždění s točivým momentem 370Nm, ale je také levnější běh až do 72,4mpg. Také jsme zjistili, že 2,0 litru jsou tišší a rafinovanější, s menším množstvím hluku při rychlostech na dálnici. Verze 180 PS je k dispozici pro ty, kteří chtějí během devíti vteřin pokrýt rychlost 0-62 mil / h, ale to snižuje ekonomiku na 67,3 mpg a je omezeno na modelové řady GT. Žádný ze standardních dieselů nedopadá pod 100 g / km CO2, ale řidiči firemních vozů se mohou rozhodnout pro model 200PS Hybrid4, který kombinuje 2,0 litrovou naftu s elektrickým hybridním systémem pro snížení emisí na 95g / km. Na rozdíl od standardu 508, který je pohon předních kol, hybrid využívá pohon všech čtyř kol a poskytuje mnohem větší úchop v rozích. Po uvedení modelu 508 na trh v roce 2011 byla v nabídce 2,2 litrová motorová nafta o objemu 204 koní a dva benzinové motory o objemu 120 a 160 koní a o objemu 1,6 litru, které však byly propuštěny v rámci aktualizace na rok 2014. 2.2 diesel je chvályhodný, s velkým tempem, ale žádný benzín není doporučen kvůli špatné ekonomice a výkonu. Na silnici je 508 obecně tichý a agilní jak při vysokých, tak při nízkých rychlostech. Velké čelní sklo poskytuje spoustu viditelnosti a téměř všechny modely získají pomoc při držení kopců a monitorování mrtvých bodů, díky čemuž je vozidlo 508 snadné k řízení ve městě nebo na dálnici. Řízení je také citlivé na vozidlo této velikosti a umožňuje bezpečný a předvídatelný jízdu na silnicích A a B. Pohon může být ostřín s výbavou GT Line, s velkými koly a zdokonaleným odpružením, což však tlačí cenu 508 na území BMW řady 3.
60%