Interiér 508 je velký, se spoustou hlavy a nohy v přední a zadní části. To znamená, že Peugeot bude nosit až pět dospělých v pohodlí a dokonce i sedadla na vstupní ploše jsou podpůrná, s velkým nastavením pro ty vpředu. Stojí však za to, že jste si vybrali - nebo se vyjednávali - výbava značky Allure, protože zahrnuje měkké a relaxační polokožené sedačky, které jsou také elektronicky nastavitelné a vyhřívané vpředu. Zatímco model 508 je vzdušný a prostorný - obzvláště s panoramatickou skleněnou střechou - jsme zjistili, že existuje značný nedostatek praktického skladování v kabině, což znamená, že je těžké najít kapsy pro ukládání volných předmětů, jako je mobilní telefon nebo láhev. Palubní deska má pár vyklápěcích držáků pohárů umístěných těsně pod sedmipalcovým dotykovým displejem, které však nejsou příliš užitečné vzhledem k tomu, že úplně zakryjí informační displej. Palubní deska je také spíše knoflíková těžká, což znamená, že může trvat poměrně dlouhý čas k tomu, aby se zjistilo, co dělá každý přepínač. Volant je také rozptýlen pomocí tlačítek a číselníků, které slouží pouze k záměně. Vnitřní kabina však získává vysoce lesklou povrchovou úpravu, která obsahuje spoustu jemných materiálů. Hnací poloha je také dobrá, s velkým nastavením jak pro volant, tak i pro sedadlo. Na cestě je 508 obecně tichý a příjemný díky měkkým a podpůrným sedadlům, které dobře fungují s pružným odpružením vozu. Kabina 508 dosahuje dobré úrovně zvukové izolace a minimalizuje se silniční nebo motorové hluk, ačkoli jsme si všimli několika vrtů z palubní desky, když jsme se pohybovali po hrubých cestách. Středová opěrka byla také náchylná k pískování, což vyvolává určité obavy z dlouhé životnosti kabiny. Není však nedostatek prostoru zavazadlového prostoru, protože 473 litrů je možné prodloužit až na 503 litrů. Vzhledem k blízkosti baterie však hybridní modely nabízejí pouze skromné 365 litrů. Standardní vybavení je vysoké a všechny modely mají elektrické sklopné vnější zpětné zrcátko, tónovaná okna, DAB, navigaci a barevný sedmipalový dotykový displej spolu s tempomatem a automatickou dvouzónovou klimatizací. Standardní vybavení Aktivní modely mají 17-palcová kola z lehkých slitin, automatické světlomety a stěrače, LED denní světla, zadní parkovací pomůcka (obsahuje tempomat a omezovač rychlosti, sklopná zadní a boční okna, elektrická okna, digitální rádio DAB (pouze hybridní verze), Bluetooth, CD přehrávač, sedmipalcový multifunkční barevný dotykový displej, navigace, automatická dvouzónová klimatizace a ruční ovládání sedadel s elektrickým opěradlem bederní opěrky, které dodává 18palcová kola z lehkých slitin, LED mlhovky, přední a zadní parkovací pomůcka, reverzní kamera, automatická elektrická parkovací brzda s pomocným systémem na kopci, elektricky nastavitelná a vyhřívaná přední sedadla, polokožená opěrka spolu s panoramatickou skleněnou střechou. světlomety s plně integrovanými LED denními světly a polovičními koženými sedadly s červeným prošitím (ručně nastavitelná bez funkce ohřevu). des 19palcová kola z lehkých slitin, displej s barevnou hlavou, kožené čalounění Nappa a elektricky nastavitelné a vyhřívané přední sedadla.
60%