Na Mercedes SLK jsou dvě velmi odlišné strany - jedna se střechou a druhá s ní uložená. Udržujte kovovou střechu a SLK je velmi elegantní kupé a je velmi tichý, rafinovaný a schopný dlouhých cest. Poklepejte na střechu a SLK se změní v elegantní roadster, jenž je dostatečně sportovní, aby žil se svými soupeři a nabídl více pohodlí než většina. Je pravda, že SLK není tak povzbudivý jako Porsche Boxster nebo BMW Z4, nebo některé z více idiosynkratických roadsterů, které jsou k dispozici za podobné peníze. Dokonce i silně rychlé SLK55 AMG je dragster pro přímou rychlost, než řezání přesných rohů v rozích. Využijte výkon modelu AMG a vy budete také velice rád ze sofistikovaného systému řízení trakce ESP, který udržuje vůz pod kontrolou a směřuje správným směrem. Hodně z GT motoru SLK pochází z řízení. Je to elektricky asistovaná sestava, která se více zabývá tím, že řidičům ulehčí život při rozšiřování městské dopravy. Vydejte se na více křivolakých venkovských silnic a v boxsteru se nenachází stejná přesnost. Je to trochu zajímavé, ve skutečnosti jen málo lidí kupuje SLK pro tento druh senzace a stále má řízení, které nabízí víc než dostatečný pocit ve všech, nejextrémnějších jízdních podmínkách. SLK zdůrazňuje jeho komfortní předpojatost s jízdní kvalitou, která dělá dobrou práci, která izoluje své zaměstnance od nejhoršího, že britské silnice mohou házet na pozastavení. V bouři není žádná gallonová galleon, ale také si všimnete, že se SLK nakloní o něco víc než jeho soupeři. Zvolte volitelnou sportovní podvozek a kvalita jízdy se stává ohroženou, aniž byste nabídli pružnost standardního modelu ani žádné velké zlepšení schopnosti manipulace. Co není pochyb, je přitažlivost motorů. Vstupní bod SLK200 s 184PS benzínovým motorem o objemu 1,8 litru nemusí být zřejmou hvězdou řady, ale nabízí volbu 7 až 7 sekund s volitelnou sedmistupňovou automatickou převodovkou, která zlepší šestrychlostní manuál o 7,3 sekundy čas. Jezdí na rychlost 149 mph a je to motor, který je rád rev, i když s nějakou hrubostí při vyšších otáčkách. Tlačítko Sport zvyšuje odezvu škrticí klapky ve všech vozidlech SLK, pokud je řidič tak nakloněn. SLK250 nabízí více stejných, vyřazení 0-600 km / h za 6,6 sekundy jako auto a 6,5 sekundy ve formě manuální převodovky. Pokud je auto poměrně pomalejší než tento sprint, je to víc, než je tomu u vylepšené ekonomiky a emisí oxidu uhličitého než model s manuální převodovkou. Pokud chcete více výkonu a vylepšení, je k dispozici SLK350 s benzinovým motorem 306PS V6. Zní to skvěle, když je pevně stisknuto a pokrývají spoustu energie z tiketu na svou červenou linku. Dokáže dokonce dodat i kombinovanou spotřebu paliva 39,8 mbar. Pro ty, kteří hledají větší úspornost od vozu SLK, nabízí Mercedes model 250 CDI s průměrnou spotřebou 56,5 mbar, spojenou s rychlostí 0-62 mil za hodinu za 6,7 sekundy. Hluk ze vznětového motoru je sotva nejvíce inspirativní na snu po otevřené krajině, ale jeho finanční argument je pro řidiče společnosti nepřekonatelný. Jen málo řidičů vozidel najde 421PS SLK55 AMG na svém seznamu vozů, ale pro ty, kteří si mohou dovolit své silné cenové značky, budou mít kompaktní roadster s výkonem, který bude odpovídat většině jeho konkurentů sportovních vozů. Manipulace není tak vznešená jako Porsche Cayman, ale SLK55 dodává vlastní jedinečnou značku zábavy díky velkému V8 v malém roadsterovém receptu.
80%