GLC Coupe není v žádném případě perfektní, ale je to skvělý příklad toho, proč se Mercedes-Benz v této době dostává zpět k nejlepším. Dynamická bilance SUV-slash-coupe je na místě, která má většinu výhod bývalého s patrným nádechem druhého - to je dost natolik, aby se věci více zapojily než průměrná nádrž. Hnací poloha je vysoká, ale ve vozidle sedíte poměrně nízko, takže když se nikdy necítí jako sportovní vůz, zjevně to má tu výhodu sportovního automobilu. Zajišťuje skvělou viditelnost, ale díky tomu je dobrý pocit, že je lehce zvlněný. Jedinou pozoruhodnou nepříznivou stránkou je mělké zadní okno, které výrazně omezuje viditelnost. Koupit sportovní model bez možnosti a nebudete mít žádné přizpůsobivé odpružení, ale můžete si vybrat mezi třemi režimy jízdy - Eco, Comfort a Sport, které mění způsob, jakým se cítit řidič řízení a změny rychlosti. Co je impozantní, je, že i když se tyto režimy cítí vhodně odlišné, nemění základní charakter automobilu. Velmi hezky vyrovnává pohodlí při úprave s působivou agilitou. GLC Coupe se neosmrští ani nehýbe kolem rohů, má překvapivě špičkové řízení, má spoustu uchopení a je proto příjemnější řídit rychle, než by mělo být. K dispozici jsou ve skutečnosti tři možnosti pozastavení. Jedná se o standardní ocelové pružiny a pevné tlumiče, adaptivní tlumení s ocelovými pružinami a plně elektronický systém (bez pružin) nazvaný Air Body Control. Ten poslední dovoluje nastavit výšku jízdy, ale nejpůsobivějším znakem je konzistence, s níž odstraňuje turbulenci v kabině při všech rychlostech. Coupe nebo ne, to je auto nejvíce doma na dálnici. Nejen kvůli kvalitě jízdy a působivému nedostatku větru a silničního hluku, ale proto, že seděl při stálém volném motoru o rychlosti 70 km / h, je téměř bezvýznamný. Ze tří "cenově dostupných" modelů - diesely, jinými slovy - nejmenší 171PS čtyřválcový motor v 220d se mohou cítit trochu nedostatečně při předjíždění středních rychlostí, což je trochu ohromeno velikostí vozu. To znamená, že i když je stisknuto, je v GLC tichší a hladší než ve třídě C. 250 d má více než 31PS, ale co je ještě důležitější, 100Nm více točivého momentu s celkovým počtem 500Nm. Má to pocit, že je trochu víc prudký a stojí za extra výdaje - obzvláště vzhledem k tomu, že vrací stejný CO2 56,5mpg a 131g / km. Pokud se můžete vydat na 350 d, díváte se na jedno úplné auto, které nikdy není tak rychlé jako šesťsekundové až 62mph, je to na papíře, ale je to naprosto skvělý předjížděcí stroj. Všechny automobily jsou vybaveny devítistupňovou automatickou převodovkou, jejíž změny jsou tak tekuté, že byste nikdy nevěděli, že má tolik poměrů.
80%