GLC Coupe je opravdu příjemné místo k sedění, které kombinuje základní architekturu třídy C s výše uvedenou vysokou polohou SUV. A jako model horního echelonu v katalogu Mercedes-Benz neexistují úrovně výbavy pro chudobu, takže mezi Sport a AMG Line není pravděpodobné, že se budete cítit krátce změněný. To proto, že nikdo nepotřebuje vědět, že váš interiér "kůže" je vlastně pleather (nebo skutečně vinyl), nazývaný Artico, a zda je vaše pomlčka zdobená matným dřevem nebo uhlíkovými vlákny, vypadá to skvěle. Kabina GLC Coupe zjistí, že vzácná rovnováha mezi luxusem a jednoduchostí. A bez ohledu na výšku nebo obvod najdete pohodlné místo k sezení. Pátrání po jednoduchosti však nebylo výhodné pro infotainmentový operační systém GLC Coupe. Volal COMAND a používán v řadě Mercedes-Benz, je to neohrabaný, proti-intuitivní a naprosto frustrující, z velké části kvůli nedostatku klávesových zkratek a zastaralé řídící metodě. Společnost COMAND nebude po několika týdnech používání (nebo možná měsíce) tak trochu rohat, ale přesto zůstává zneklidňující, že přístup na dotykovou obrazovku nebyl přijat, zvláště když design obrazovky vděčí společnosti Apple všudypřítomnému tabletovému zařízení. Za řidičem zůstává GLC Coupe působivý. Nabízí více prostoru pro nohy a hlavu, než byste mohli očekávat. Jediný skutečný kompromis přišel do tvaru doslova botičky, která je plytká kvůli střešnímu svahu. Oficiálně ztrácí pouze 50 litrů na vlastní GLC s 500 litry, ale zdá se, že je mnohem menší. Má však vysoký nosný okraj, což způsobuje nakládání a vykládání pytlů a je velmi snadné. A jako hatchback a poměrně masivní, znamená to, že GLC Coupe je stále velmi praktický, s standardně dělenými sklopnými zadními sedadly a celkovou nosností 1400 litrů (GLC má 1600 litrů). Automatické zadní výklopné dveře jsou standardní. Na tomto základě je lepší lépe vidět GLC Coupe v souladu s tlustším, příkladnějším a praktičtějším třídou C než s potlačeným GLC. Najednou GLC Coupe má smysl. Jako obvykle se všemi středními a vyššími značkami Mercdes-Benz, seznam možností může rychle přeměnit cenově dostupné vozidlo na oko. Ve skutečnosti se cítí plyš, aniž by zaškrtli nějaké možnosti boxů, kvůli vyhřívaným vinylovým sedadlům (mnohem příjemnější než smysl pro lepivou sedmdesátá léta), navigace, air con, automatická převodovka, LED světlomety, 18palcové slitiny a tak dále. Přidejte ovšem ventilaci na sedadla, adaptivní tlumení, stereo systém Burmeister, balíček Premium (venkovní osvětlení, střešní okno, paměťové sedačky), balíček řízení asistence (další bezpečnostní prvky, jako je pomoc při nehodách a detekci chodců) -kupé. Tak pečlivě postupujte. A nepokračujte mimo vozovku - to není takový druh 4x4.
80%