Když byla v roce 2012 zahájena, třída A - na které je založen GLA - se setkala s poněkud smíšeným přijetím kritiků. Zatímco to bylo zlepšení na jeho předchůdce, jízda byla považována za příliš tvrdá a řízení příliš umělé. Naštěstí oba tyto kritiky byly řešeny s GLA. Jízda je jeho nejpůsobivějším rysem. Je to hladké na špatně kvalitní povrchy a ticho na dálnici. Ve skutečnosti je GLA velmi dobré auto na dálku. Toto je již dávno silou značky Mercedes-Benz a v této tradici následuje GLA. Spíše než se snažit, aby byla příliš sportovní, Mercedes-Benz se rozhodl pro flexibilnější nastavení. Standardní odpružení je komfortní nastavení, zatímco modely AMG Line se stávají pevnějšími a nižšími sportovními odpruženími. Je značně tuhší, ale ne nepříjemné. Zatímco je to dobré při rychlosti, GLA se také stará o náročnější silnice. Řízení je méně umělé než v třídě A a přestože není přesně nadané s přirozeným pocitem, je to přesto dobře vážené. Na rozdíl od některých kompaktních SUV je tu málo štíhlých koutů a slušný úchop na přední straně, takže i když vás nepomáhá, abyste šli příliš rychle, dává vám dostatek důvěry v rozích. GLA 200d je dodáván pouze jako pohon předních kol as standardní převodovkou. Je poháněn 2,1-litrovým čtyřválcovým naftovým motorem s výkonem 136 koní a užitečným točivým momentem 300 Nm. Bohužel to není nejlepší vznětový motor v porovnání s podobnými 2,0litrovými jednotkami BMW nebo Audi. Při startu je hlučné, přestože je v pohybu hluk díky dobré zvukové izolaci. Lepší novinkou je oficiální ekonomika více než 64mpg u některých modelů, ačkoli je lepší vyskakovat Real MPG pro přesnější obraz. Stejný motor pohání GLA 220d, ale s výkonem posilovaným na 170 koní a kroutícím momentem až 350 Nm. Je to silnější, když se zrychluje z nízkých otáček, což přispělo k tomu, že točivé momenty dosahují jen 1400 otáček za minutu. Problém je v tom, že mocenský kroužek je poměrně úzký, takže často vyčerpá sílu dříve, než očekáváte, a v důsledku toho se necítí tak silně, jak to naznačují čísla. Je to mnohem šťastnější motor, když není spěchá, ale zdá se, že to brzdí automatická převodovka 7G-DCT. Je standardní na modelu GLA 220d, ale může reagovat pomalu, zvláště když chcete, aby byl nakopnutý. Výsledkem je, že zpomalení pro kruhové objezdy a poté opět zrychlení zpět na rychlost může mít za následek přemístění správného zařízení. To znamená, že je velmi hladká a rychlá při přesunu nahoru. Manuál v GLA 200d je lepší volbou, ale necítíme, že byste museli kompromitovat - GLA je typ vozu, který je lépe vhodný jako automatický a je škoda, že "krabice není na úkol . Nejvýznačnějším benzínem je GLA250 4Matic, který je 2,0litrovým benzínem s výkonem 211 koní. Je to příjemné a dobrá jízda díky zážehovému motoru s turbodmychadlem a vytváří příjemné výfukové znamení, ale opět je brzděn automatickým 7G-DCT.
60%