60%
Obsah
Řidičské dojmy
Když byla v roce 2012 zahájena, třída A - na které je založen GLA - se setkala s poněkud smíšeným přijetím kritiků. Zatímco to bylo zlepšení na jeho předchůdce, jízda byla považována za příliš tvrdá a řízení příliš umělé. Naštěstí oba tyto kritiky byly řešeny s GLA. Jízda je jeho nejpůsobivějším rysem. Je to hladké na špatně kvalitní povrchy a ticho na dálnici. Ve skutečnosti je GLA velmi dobré auto na dálku. Toto je již dávno silou značky Mercedes-Benz a v této tradici následuje GLA. Spíše než…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Zatímco je to zařazeno jako kompaktní SUV, GLA se necítí jako jeden za volantem. Je to pravda, že má zvýšenou jízdní pozici, ale ve skutečnosti je o pouhých 4 cm vyšší než třída A, takže nemáte tu výhodu, kterou získáte s něco jako Audi Q3. Vzhledem k tomu, že mnoho lidí, kteří si koupí malý SUV jako je tento, ocení vyšší jízdní pozici, je to poněkud překvapení. To řeklo, je to dobrá zpráva, neboť způsobuje, že se GLA cítí jako konvenční hatchback. Přední viditelnost je dobrá a je snadné vidět,…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Model GLA je ekvivalentem modelů Mercedes-Benz BMW X1, Range Rover Evoque a Audi Q3, což je kompaktní SUV navržená tak, aby kombinovala praktičnost výklopu s možností pohonu čtyř kol. Co je překvapivé je, proč, vzhledem k popularitě menších 4x4 mezi kupujícími prémiových automobilů, trvá tak dlouho, než GLA dorazí. Není divu, že se dozvíte, že je založeno na třídě Mercedes-Benz A. Používá stejnou platformu a tam jsou zjevně velké podobnosti ve stylu, a to jak uvnitř, tak ven. Navzdory tomu, že je to SUV, není to tak velké, jak byste čekali, protože ve skutečnosti sedí za volantem, je to trochu jako zvednutá třída A - hnací pozice není příliš vysoká. Přichází s zvýšenou světlou výškou a drsnější vzhled, jak jsme očekávali z tohoto stylu SUV. Stejně jako u konkurence jsou k dispozici verze pro dva i čtyři kola, ale většina lidí se rozhodne pro standardní dvoukolový pohon 200d - jako třída A je to rozložení pohonu předních kol. Řada motorů odráží i třídu A, takže jsou k dispozici 200d a 220d 4Matic, které jsou poháněny běžnou motorovou naftu o objemu 2,1 litru. Je to slušný motor, ale není to nejjemnější a v kombinaci s automatickou převodovkou 7G-DCT je to docela nevýrazná kombinace, pokud chcete výkon. Pokud nepotřebujete naftu, je zde GLA 200, který je vlastně poháněn benzinovým motorem o objemu 1,6 litru. GLA je lépe přizpůsoben jízdnímu stylu a je to výborná jízdní kvalita, která skutečně svítí, a to zejména se standardním sedlem SE. Je to klidné a pohodlné na rychlostních cestách a dobré na dlouhé vzdálenosti. Kvalita interiéru je taky špičková, takže i když základní design začíná vypadat trochu později - zvláště stereo ovládání - kvalita finální úpravy je velmi dobrá. Mercedes Benz GLA 250 silniční test
Závěrečné hodnocení
- Působivá jízdní kvalita. K dispozici se dvěma nebo čtyřmi pohony. Dobrý zadní prostor pro cestující a náklad. Vysoká kvalita interiéru.
- Nedostatečná dvojitá spojka automatická. 220 d hlučné a ne tak dobré jako konkurenční vznětové motory. Jízdní pozice není tak vysoká jako ostatní kompaktní SUV.
60%
Mercedes-Benz GLA na prodej
- Vyrobeno
- 2014
- Tachometr
- 103 940 km
- Cena
- 499 990 Kč
- Vyrobeno
- 2024
- Tachometr
- 14 945 km
- Cena
- 880 000 Kč
- Vyrobeno
- 2024
- Tachometr
- 13 306 km
- Cena
- 870 000 Kč
- Vyrobeno
- 2021
- Tachometr
- 120 426 km
- Cena
- 604 000 Kč
- Vyrobeno
- 2015
- Tachometr
- 118 625 km
- Cena
- 380 000 Kč
- Vyrobeno
- 2014
- Tachometr
- 194 135 km
- Cena
- 290 000 Kč
- Vyrobeno
- 2015
- Tachometr
- 111 328 km
- Cena
- 376 000 Kč
- Vyrobeno
- 2024
- Tachometr
- 8 260 km
- Cena
- 900 000 Kč
- Vyrobeno
- 2025
- Tachometr
- 13 766 km
- Cena
- 930 000 Kč
- Vyrobeno
- 2016
- Tachometr
- 52 157 km
- Cena
- 370 000 Kč