Zatímco je to zařazeno jako kompaktní SUV, GLA se necítí jako jeden za volantem. Je to pravda, že má zvýšenou jízdní pozici, ale ve skutečnosti je o pouhých 4 cm vyšší než třída A, takže nemáte tu výhodu, kterou získáte s něco jako Audi Q3. Vzhledem k tomu, že mnoho lidí, kteří si koupí malý SUV jako je tento, ocení vyšší jízdní pozici, je to poněkud překvapení. To řeklo, je to dobrá zpráva, neboť způsobuje, že se GLA cítí jako konvenční hatchback. Přední viditelnost je dobrá a je snadné vidět, kde je nos pro posuzování parkování, a tam je spousta nastavení jak sedadla, tak i sloupku řízení. Je to prostorné a dokonce i vyšší jezdci nebudou mít dostatek prostoru pro nohy. Díky zvýšené výšce jízdy se dostanete a vyjíždíte jednodušeji než běžný hatchback a sedadla nabízejí působivý komfort na dlouhé vzdálenosti, což je podpořeno dobrou podporou dolní části zad. GLA získává sedadla umělé kůže Artico jako standardní, zatímco modely AMG Line mají sportovní sedačky v Artico a Dinamica s červeným prošíváním, které nejen dodávají nádech stylu, ale také na správných místech více podporují. Zadní prostor je podobný též třídě A, i když s několika centimetry nadhledu. Pokud máte vysokého řidiče nebo spolujezdce v přední části, pak najdete klidnou místnost pro nohy - dokonce i když se moře posunula zpátky - ale věci se zlepšují v zádech, což je pro dospělé překvapivě vstřícné. To znamená, že BMW X1 se cítí prostornější. Pokud jde o místo zavazadlového prostoru, GLA je užitečné s 481 litry - zvýšením o 140 litrů na třídu A - a otevření bootů je široké pouze s nízkými bočními okraji. Zadní sedadla můžete také nastavit do strmější polohy, což zvyšuje nosnost o 60 litrů. Co s GLA opravdu svítí, je kvalita finištu. Cítí se stejně dobře jako vestavěné a nejmodernější modely jako větší modely Mercedes-Benz s uklidňujícím tlukem, když zavřete dveře. Porota je stále na celkovém designu interiéru. Je to trochu smíšená taška a přestože funkce jako kruhové větrací otvory jí dávají pocit stylu, necítí se zvláště moderní. Navrhujeme, abychom se vyhnuli některým obrubám, které nepomáhají, zatímco stereofonní ovladače začínají vypadat trochu starý klobouk. Dosáhne standardní elektrické parkovací brzdy, která je daleko lepší než tradiční systém nožního ovládání Mercedes-Benz, nicméně tlačítko je zastrčené kolenem. Skladování je dobré se dvěma držáky na nápoje, centrální cubby, která se zdvojnásobuje jako loketní opěrka a - pokud se rozhodnete pro automatickou - velkou krycí skříňkou, kde je páka řadicí páky na manuální verzi. Standardní vybavení od startu (únor 2014) SE modely mají dvě mřížka chladiče žaluzií ve stříbrné, přední a zadní obložení zástěry v tmavém chromu, 18-palcová kola z lehkých slitin s komfortním zavěšením, stříbrná nebo antracitová výbava interiéru, kožený multifunkční volant z řady Nappa, čalounění z umělé kůže Artico a 5,8palcové displeje s vysokým rozlišením Přední nárazník AMG se skládá z předního nárazníku AMG s matnou titanovou šedou, bočním prahem a zadním nárazníkem AMG, 18-palcovými hliníkovými koly AMG, sportovním odpružením a dynamickým manipulačním balíčkem, hliníkovým interiérem, AMG floormats, kolečko s červeným stehem a sportovními sedadly v Artico a Dinamica s červeným stehem.
60%