Autonoto

Registrace Přihlášení Vložit inzerát

  • Úvod
  • Ojeté vozy
  • Operativní leasing
  • Magazín
  • Recenze automobilů
  • Oblíbené
  • Registrace
  • Přihlášení
  • Vložit inzerát zdarma
Mercedes-Benz

Recenze a test Mercedes-Benz E-Class W211 2002 - 2009

Recenze automobilů Recenze Mercedes-Benz Recenze Mercedes-Benz E-Class W211 2002 - 2009

80% Mercedes-Benz E-Class W211 2002 - 2009

Obsah

  • Řidičské dojmy
  • Interiér
  • Recenze a hodnocení
  • Fotogalerie (7)

Řidičské dojmy

Takže jaký je tento paragon nebo technická dokonalost jako řídit? Jedním slovem, brilantní. Je zřejmé, že některé modely jsou lepší než ostatní a plně vybavený model E500 je poněkud odlišné zvíře od šestistupňové třídy Classic E220CDI. Jsou to všichni zatraceně dobří auto, jen někteří jsou více zatraceně dobří než jiní. Pětistupňový automat E270CDI s vysokým výkonem s volitelným zavěšením AIRMATIC a dynamickými sedadly byl prvním vozem, které jsme zkoušeli. Vybavilo se velkolepě na spletech s hladkými povrchy ve vnitrozemí Valencie, mělo nádherně reagující manuální převzetí krabice a dost na to, aby vidělo několikkrát několikkrát na dvoukolejných černých čepicích 200kph, ale nemělo to dost úderu stejný motor v lehké třídě C (viz C Road Estate Road Test). Dále se jedná o benzin E320 V6 se stejnou pětistupňovou automatickou převodovkou a úrovní soupravy. Na rozdíl od třídy C bych řekl, že je to rozhodně ten nejhezčí ze dvou. dostatečně rychlý, s více otáčky a maximální rychlost uměle omezena na 155mph. Nyní je to velmi vysoká maximální rychlost pro vozidlo o objemu 1 645 kg s pouhými 224 koní. Koneckonců, mírně lehčí 1,628 kg S typu Jaguar 3.0 V6 s výkonem 240 koní se bude lišit pouze o manuální převodovku. Důvodem, proč se Merc děje mnohem rychleji, je jeho velmi aerodynamický tvar Cd 26 s hladkým podtlakem, který zabraňuje vzniku vortexů pod vozem. A samozřejmě, pokud nechcete jít tak rychle, přínosem je výrazně lepší ekonomika. Třetím číslem v seznamu byl automat E240 V6. Pěkné auto, trochu sladší než E320 s dostatečným množstvím energie pro většinu lidí. Vyzkoušeli jsme také šestistupňovou příručku stejného modelu bez jakýchkoliv doplňků, a to bylo také skvělé a hladké, pokud máte rádi manuály a radostně jezdit při přirozené chůzi kolem 150 km / h s rychlostí 25 km / h na 1000 ot / min. (Tato kombinace nebude do Spojeného království přicházet.) Je zvláštní, že oficiální hodnota mpg pro šestistupňovou příručku E240 je horší než u automatického a oba jsou horší než u E320. Ale konečně, auto, které vás zkazí pro jakoukoli jinou třídu E: E500. Je to skoro úžasné, kombinuje se s téměř úplně skrytým Porsche (0 - 60 za 5,8 sekundy a 164 mil za hodinu v neomezeném provedení) s vynikající, naprosto bezzubé, naprosto bezproblémovou manipulací a držením vozu spolu s limuzínovými atributy, které očekáváte od Merc. Udělej chybu, zničte toto auto příliš rychle do rohu, který se na vás dotáhne a rychlé zablokování brzd řeší problém. Myslíte si, že řídíte fantasticky, ale pravdou je, že ABS, SBS a ESP jsou tak nenápadné, dělají práci pro vás, aniž byste si to ani nevšimli. Spuštění Spojeného království v červnu 2002 mi také dalo možnost vypořádat se s automatizovaným systémem E220CDI, který kromě toho, že je velmi kompetentním, velmi komplikovaným a velice uspokojujícím automobilem, musí být konečným soukromým taxi. Navzdory pouhým 2,2 litru a 150 koní má neuvěřitelný točivý moment 251 lb ft, což je více než dostatečné pro to, aby se mísila velmi příjemně, a to s větším počtem lidí, než bylo dostatečné. Tak to je prozatím. K dispozici bude nový přeplňovaný 163 koní, tedy 1795 ccm, který brzy zajistí pohon E200K, šestiválcový motor 320CDI a úžasný E55 AMG do konce roku.

Mercedes-Benz E-Class W211 2002 - 2009

Interiér

Zadní cestující jsou stejně dobře obhajováni progresivně deformujícími (a obrovskými) 540 litrovým zavazadlovým prostorem, které se na mě ještě zdaly ještě větší než u třídy S. Nicméně neuvěřitelná síla a složitost konstrukce, u níž se plně očekává dosažení pěti NCAP hvězd (nejvyšší stupeň bezpečnostní krize NCAP), nebylo dosaženo na úkor masivní přidané hmotnosti. Nová hmotnost třídy W211 E je prakticky stejná jako odvozená třída W210 E, což je z velké části způsobeno rozsáhlým použitím…

Pokračovat ve čtení interiéru

Mercedes-Benz E-Class W211 2002 - 2009

Recenze automobilu

Mercedes Benz se zvyklý na reklamní slogan, který říkal, že je "konstruován jako žádný jiný vůz na světě". Bohužel to nebylo vždycky a některé vozy nedodržely slib. Nicméně s touto třídou E se Mercedes-Benz vrátil ke svým základním hodnotám zcela novými vozy, které údajně stanovují standard pro kvalitu. Velké srovnání je samozřejmě s BMW řady 5, ale dvě jsou velmi odlišné vozy. Zatímco se BMW soustředí na řízení a zapojení řidičů, Mercedes E-Class vyniká, pokud jde o komfort a…

Pokračovat ve čtení recenze

Fotogalerie

  • Mercedes-Benz E-Class W211 2002 - 2009
  • Mercedes-Benz E-Class W211 2002 - 2009
  • Mercedes-Benz E-Class W211 2002 - 2009
  • Mercedes-Benz E-Class W211 2002 - 2009
  • Mercedes-Benz E-Class W211 2002 - 2009
  • Mercedes-Benz E-Class W211 2002 - 2009
  • Mercedes-Benz E-Class W211 2002 - 2009

Závěrečné hodnocení

  • Vynikající řada vylepšených motorů. Pohodlné dálkové auto. Špičková kvalita jízdy. Modely z roku 2006 jsou mnohem lepší a spolehlivější.

  • Příliš mnoho problémů s kvalitou před provedením faceliftu v roce 2006 včetně elektrických poruch. Manuální převodovka uvolněte. Koroze brzdové trubky.

80%

Můžete nás znát z těchto médií… Média

Bezplatná poradna

„Dobrý den. Sháním operativní leasing - pronájem vozidla pouze na jeden rok! Typ vozidla SUV např. VW Tiguan. Požadavek pohon 4x4 a automatická převodovka. Děkuji PF“

Navštívené inzeráty

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia

      Škoda Octavia 2324 inzerátů

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia 1338 inzerátů

    • Volkswagen Golf

      Volkswagen Golf 852 inzerátů

    • Volkswagen Passat

      Volkswagen Passat 799 inzerátů

    • Škoda Superb

      Škoda Superb 716 inzerátů

    Nejlepší nabídky leasingu

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Kia Rio

      Kia Rio od 4 173 Kč 1.3 CVVT, 62 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Scala

      Škoda Scala od 4 293 Kč 1.0 TSI, 70 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Kamiq od 4 716 Kč 1.0 TSI, 85 kW, benzín, mpv

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia 2324
    • Škoda Fabia 1338
    • Volkswagen Golf 852
    • Volkswagen Passat 799
    • Škoda Superb 716
    • Ford Focus 491
    • Hyundai i30 464
    • Volkswagen Touran 435
    • Škoda Kodiaq 370
    • Škoda Karoq 348
    • Hyundai Tucson 326
    • Volkswagen Tiguan 325
    • Kia Cee´d 320
    • Škoda Octavia III 314
    • BMW Řada 3 292
    • Škoda Rapid 289
    • Ford Transit 285
    • Opel Astra 285
    • Ford Mondeo 283
    • Renault Mégane 280
    • Škoda Scala 267
    • Dacia Duster 252
    • Kia Sportage 241
    • Peugeot 308 240

    Nejoblíbenější výrobci

    • Škoda 7517
    • Volkswagen 3912
    • Ford 2419
    • Peugeot 1715
    • Hyundai 1489
    • Renault 1350
    • Citroën 1210
    • Opel 1204
    • BMW 1070
    • Mercedes-Benz 988
    • Kia 908
    • Audi 879

    Operativní leasing

    • Operativní leasing Škoda
    • Operativní leasing Volkswagen
    • Operativní leasing Kia
    • Operativní leasing Peugeot
    • Operativní leasing Audi
    • Operativní leasing Cupra
    • Operativní leasing Ford
    • Operativní leasing Nissan
    • Operativní leasing Seat

    Služby

    • Odhad ceny vozidla
    • Affiliate

    Informace

    • O nás
    • Nabídka pro autobazary
    • Katalog automobilů
    • Katalog autobazarů
    • Recenze automobilů
    • Magazín

    Kontakty

    • Kontakt
    • Facebook
    • Twitter
    • Obchodní podmínky
    • Zásady ochrany osobních údajů
    • Informační povinnost
    • Nastavení soukromí

    Ostatní

    • Operáky
    • Uložená hledání

    © 2016 – 2025 Autonoto s.r.o. – Víme o všech vozech na prodej a operativní leasing