Takže jaký je tento paragon nebo technická dokonalost jako řídit? Jedním slovem, brilantní. Je zřejmé, že některé modely jsou lepší než ostatní a plně vybavený model E500 je poněkud odlišné zvíře od šestistupňové třídy Classic E220CDI. Jsou to všichni zatraceně dobří auto, jen někteří jsou více zatraceně dobří než jiní. Pětistupňový automat E270CDI s vysokým výkonem s volitelným zavěšením AIRMATIC a dynamickými sedadly byl prvním vozem, které jsme zkoušeli. Vybavilo se velkolepě na spletech s hladkými povrchy ve vnitrozemí Valencie, mělo nádherně reagující manuální převzetí krabice a dost na to, aby vidělo několikkrát několikkrát na dvoukolejných černých čepicích 200kph, ale nemělo to dost úderu stejný motor v lehké třídě C (viz C Road Estate Road Test). Dále se jedná o benzin E320 V6 se stejnou pětistupňovou automatickou převodovkou a úrovní soupravy. Na rozdíl od třídy C bych řekl, že je to rozhodně ten nejhezčí ze dvou. dostatečně rychlý, s více otáčky a maximální rychlost uměle omezena na 155mph. Nyní je to velmi vysoká maximální rychlost pro vozidlo o objemu 1 645 kg s pouhými 224 koní. Koneckonců, mírně lehčí 1,628 kg S typu Jaguar 3.0 V6 s výkonem 240 koní se bude lišit pouze o manuální převodovku. Důvodem, proč se Merc děje mnohem rychleji, je jeho velmi aerodynamický tvar Cd 26 s hladkým podtlakem, který zabraňuje vzniku vortexů pod vozem. A samozřejmě, pokud nechcete jít tak rychle, přínosem je výrazně lepší ekonomika. Třetím číslem v seznamu byl automat E240 V6. Pěkné auto, trochu sladší než E320 s dostatečným množstvím energie pro většinu lidí. Vyzkoušeli jsme také šestistupňovou příručku stejného modelu bez jakýchkoliv doplňků, a to bylo také skvělé a hladké, pokud máte rádi manuály a radostně jezdit při přirozené chůzi kolem 150 km / h s rychlostí 25 km / h na 1000 ot / min. (Tato kombinace nebude do Spojeného království přicházet.) Je zvláštní, že oficiální hodnota mpg pro šestistupňovou příručku E240 je horší než u automatického a oba jsou horší než u E320. Ale konečně, auto, které vás zkazí pro jakoukoli jinou třídu E: E500. Je to skoro úžasné, kombinuje se s téměř úplně skrytým Porsche (0 - 60 za 5,8 sekundy a 164 mil za hodinu v neomezeném provedení) s vynikající, naprosto bezzubé, naprosto bezproblémovou manipulací a držením vozu spolu s limuzínovými atributy, které očekáváte od Merc. Udělej chybu, zničte toto auto příliš rychle do rohu, který se na vás dotáhne a rychlé zablokování brzd řeší problém. Myslíte si, že řídíte fantasticky, ale pravdou je, že ABS, SBS a ESP jsou tak nenápadné, dělají práci pro vás, aniž byste si to ani nevšimli. Spuštění Spojeného království v červnu 2002 mi také dalo možnost vypořádat se s automatizovaným systémem E220CDI, který kromě toho, že je velmi kompetentním, velmi komplikovaným a velice uspokojujícím automobilem, musí být konečným soukromým taxi. Navzdory pouhým 2,2 litru a 150 koní má neuvěřitelný točivý moment 251 lb ft, což je více než dostatečné pro to, aby se mísila velmi příjemně, a to s větším počtem lidí, než bylo dostatečné. Tak to je prozatím. K dispozici bude nový přeplňovaný 163 koní, tedy 1795 ccm, který brzy zajistí pohon E200K, šestiválcový motor 320CDI a úžasný E55 AMG do konce roku.
80%