Zadní cestující jsou stejně dobře obhajováni progresivně deformujícími (a obrovskými) 540 litrovým zavazadlovým prostorem, které se na mě ještě zdaly ještě větší než u třídy S. Nicméně neuvěřitelná síla a složitost konstrukce, u níž se plně očekává dosažení pěti NCAP hvězd (nejvyšší stupeň bezpečnostní krize NCAP), nebylo dosaženo na úkor masivní přidané hmotnosti. Nová hmotnost třídy W211 E je prakticky stejná jako odvozená třída W210 E, což je z velké části způsobeno rozsáhlým použitím hliníkových výlisků pro kapotu, přední křídla, zadní zásilku a víko zavazadlového prostoru. Další výhodou je samozřejmě, že v žádném případě nedochází k tomu, že by se nový bootlid automobilu začal rýsovat po číselném štítku, jak tomu bylo u prvních příkladů třídy W210 E. V milosrdné krátké prezentaci nás inženýři MB vzali aby urychlil s mnoha dalšími pokroky. Volitelné zavěšení AIRMATIC umožňuje řidiči vybrat buď měkké nebo dvě úrovně sportovní jízdy a také poskytuje více zpětné vazby řízení. Volitelné sedačky s dynamickými vícenásobnými opěrkami mají bederní puls, který vám dá příležitostnou masáž na spodní části vašeho páteře, což vám osteopath říká, že je to nejlepší, co se jí může stát na dlouhé cestě. Strany těchto sedadel také spadnou ploché nebo se obepínají kolem sebe, přizpůsobením se tvaru stisknutím tlačítka. Jsou to nejpohodlnější sedadla, která jsem kdy vyrazila, nikoli. Nová volitelná nová klimatizace THERMOTRONIC umožňuje každému ze čtyř cestujících na předním a zadním sedadle vybrat a udržovat své vlastní klimatické zóny. A pokud specifikujete panoramatickou střešní skříň (při 1 200 liber), když opouštíte automobil, solární ventilátor cirkuluje vzduch horní částí kabiny, aby byl co nejteklý, aniž by došlo k odčerpání baterie.
80%