80%
Obsah
Řidičské dojmy
Takže jaký je tento paragon nebo technická dokonalost jako řídit? Jedním slovem, brilantní. Je zřejmé, že některé modely jsou lepší než ostatní a plně vybavený model E500 je poněkud odlišné zvíře od šestistupňové třídy Classic E220CDI. Jsou to všichni zatraceně dobří auto, jen někteří jsou více zatraceně dobří než jiní. Pětistupňový automat E270CDI s vysokým výkonem s volitelným zavěšením AIRMATIC a dynamickými sedadly byl prvním vozem, které jsme zkoušeli. Vybavilo se velkolepě na spletech s…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Zadní cestující jsou stejně dobře obhajováni progresivně deformujícími (a obrovskými) 540 litrovým zavazadlovým prostorem, které se na mě ještě zdaly ještě větší než u třídy S. Nicméně neuvěřitelná síla a složitost konstrukce, u níž se plně očekává dosažení pěti NCAP hvězd (nejvyšší stupeň bezpečnostní krize NCAP), nebylo dosaženo na úkor masivní přidané hmotnosti. Nová hmotnost třídy W211 E je prakticky stejná jako odvozená třída W210 E, což je z velké části způsobeno rozsáhlým použitím…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Mercedes Benz se zvyklý na reklamní slogan, který říkal, že je "konstruován jako žádný jiný vůz na světě". Bohužel to nebylo vždycky a některé vozy nedodržely slib. Nicméně s touto třídou E se Mercedes-Benz vrátil ke svým základním hodnotám zcela novými vozy, které údajně stanovují standard pro kvalitu. Velké srovnání je samozřejmě s BMW řady 5, ale dvě jsou velmi odlišné vozy. Zatímco se BMW soustředí na řízení a zapojení řidičů, Mercedes E-Class vyniká, pokud jde o komfort a…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Vynikající řada vylepšených motorů. Pohodlné dálkové auto. Špičková kvalita jízdy. Modely z roku 2006 jsou mnohem lepší a spolehlivější.
- Příliš mnoho problémů s kvalitou před provedením faceliftu v roce 2006 včetně elektrických poruch. Manuální převodovka uvolněte. Koroze brzdové trubky.
80%