Nenajdete CLK Cabriolet v řadě Mercedes-Benz. To je proto, že byl nahrazen tímto - kabrioletem třídy E. V mnoha oblastech je to obvyklé. Je elegantní, rafinovaný k řízení a nadále má rychlou sklápěcí látkovou střechu. To znamená, že na rozdíl od některých alternativ s kovovými skládacími střechami existuje dostatek prostoru pro zavazadla. Ale jinak se to úplně liší od starého CLK. Cítí se větší, na začátku, a teď je místo v zadní části pro dva dospělé, aby pohodlně seděli. Předchozí CLK byla založena na staré třídě C, ale toto nové auto sdílí mnohem více s nejnovějšími třídami E a změna názvu to odráží. Palubní deska a rozváděč jsou od salonu třídy E, takže vypadá dobře a je intuitivní k použití. Standardní úrovně vybavení jsou slušné a všechny modely jsou vybaveny systémem nazývaným AirCap, který zabraňuje rychlému střihu ve stoupající střeše. Také si můžete vybrat z některých nejlepších možností Mercedes-Benz, včetně AirScarf, které vyfukují horký vzduch z opěradla kolem krku. Samozřejmostí je sklápěcí střecha a kabina E-Class Cabriolet je vybavena nejmodernější střechou z textilních materiálů, která byla kdysi montována na Mercedes-Benz. Je akusticky laděný a vyznačuje se působivou úrovní snížení hluku a tepelnou izolací, čímž vzniká jedna z nejtišších a klidnějších střešních kabin jakékoliv tkaniny kabrioletu. Ideální pro celoroční použití. Jeden pohyb, který se cítí velmi rafinovaný, ale na manipulaci postrádá jiskra jiných kapiček, jako je BMW řady 3 Cabrio, takže to není tak příjemné ani zájem řídit. Prvky jako pružný ruční přechod a nedostatek řídícího vnímání nepomáhají. Je to velmi tiché při rychlosti a je překvapivě tiché pro kabriolet. K dispozici je také dobrý sortiment motorů se šířením benzinů a dieselů, ačkoli menší čtyřválcové vznětové modely E220 CDI a E250 CDI se opravdu hodí pro kabrioletový obraz, protože jsou příliš hlučné.
80%