Mercedes-Benz popisuje kabriolet třídy E jako dokonalý pro řešení všech čtyř nepředvídatelných ročních období ve Velké Británii a kapuce na tkaniny je určitě impozantní. Je to neuvěřitelně dobře izolované, což znamená, že nebudete trpět, když je velmi chladno (nebo dokonce když ho zaparkujete v jasném slunci v horkém dni) a je to "akusticky optimalizováno", což v podstatě znamená, že na dálnici je velmi tiché, hluku větru nebo zvenčí. Pokles střechy trvá pouhých 20 sekund a je plně automatický, takže nejsou uvolněné žádné úchyty ani rukojeti, a tiše klouzá pryč, aby opustil čistý kovový kryt a žádné ošklivé bity mechanismu odkryté. Střecha může být také provozována rychlostí až 25 km / hod, což je velmi užitečné, pokud se uvíznete v náhlých přehřátích, když sedíte v provozu, nebo když se světla změní, když jste na půli cesty dole. Ovládací prvky pro ovládání střechy se nacházejí těsně před opěrkami v jejich vlastním odkládacím prostoru, ale nepříjemně často můžete při přemísťování zvednout horní otevřený - mít na druhé straně větší smysl. Jeden elegantní rys je, že střechu lze spouštět nebo zvedat pomocí klávesnice automobilu pro dokonalou pozici. Mercedes-Benz vyrábí většinu svého nového systému AirCap. To se nesmí zaměňovat se stávajícím systémem AirScarf, který fouká teplý vzduch kolem krku z větracích otvorů v zádech (a je velmi užitečné, pokud chcete mít nahoře méně než slunečný den), což je volitelný doplněk . Místo toho se AirCap dodává jako standardní a je tvořen dvěma prvky - větrovým deflektorem na čelním skle, který může být prodloužen asi o šest centimetrů, a mezi zadními sedadly je táhlo. Větrný deflektor zvyšuje proudění vzduchu nad hlavami cestujícího, zatímco síť zvyšuje úroveň tlaku v interiéru, což snižuje zpětný tok, který je omezován zastavením. V důsledku toho jsou pohyby vzduchu v kabině výrazně sníženy, takže je méně pohybu vítr při pohybu a méně hluku. Pracuje velmi dobře a je jedním z nejpůsobivějších systémů, pokud jde o zpřístupnění kabrioletů pohodlnější (zejména pro ty v zádech) při rychlostech na dálnici. Kabina je dobře navržená s elegantním designem, ale některé plasty se cítí trochu těžké a tam jsou spínače sdílené s mnohem levnější Mercedes-Benz třídy A, což není to, co byste čekali na elegantní kabriolet na tuto cenu. Nepochybujeme o kvalitě stavby a to je oblast, na kterou se Mercedes-Benz jednoznačně zaměřuje. Cítí robustní a povrch je horní zářez. Je překvapivé, že kabriolet třídy E stále používá nožní parkovací brzdu - očekáváte elektrickou verzi tohoto auta moderním. Standardní vybavení od startu (březen 2010): Modely SE jsou vybaveny 17-palcovými hliníkovými koly, předními a zadními parkovacími senzory Parktronic s pokročilým parkováním, vyhřívanými předními sedadly částečně elektricky nastavitelnými, koženým interiérem, automatickým ovládáním dvouzónové klimatizace, Bluetooth Koženým volantem Nappa a Aircap jako standardním. Seznam standardních bezpečnostních prvků zahrnuje asistenční systém, bezpečnost před sedadlem, sedm airbagů, zavěšení na řízení agility, ESP a ABS, aktivní kapotu a opěrky hlavy Neck-Pro. Sportovní prvky 18-palcová kola z lehkých slitin AMG, AMG karoserie, inteligentní systém světla, sportovní brzdový systém, vícenásobné přední sedadla, čalounění Artico, pedály z nerezové oceli, xenonový inteligentní systém světlometů s LED denními světly a třílitrovým řízením AMG kolo.
80%