Autonoto

Registrace Přihlášení Vložit inzerát

  • Úvod
  • Ojeté vozy
  • Operativní leasing
  • Magazín
  • Recenze automobilů
  • Oblíbené
  • Registrace
  • Přihlášení
  • Vložit inzerát zdarma
Mercedes-Benz

Recenze a test Mercedes-Benz E-Class Cabriolet 2010 - 2017

Recenze automobilů Recenze Mercedes-Benz Recenze Mercedes-Benz E-Class Cabriolet 2010 - 2017

80% Mercedes-Benz E-Class Cabriolet 2010 - 2017

Obsah

  • Řidičské dojmy
  • Interiér
  • Recenze a hodnocení
  • Fotogalerie (7)

Řidičské dojmy

Kabriolet třídy E má spíše elegantní a elegantní vzhled, než sportovní hloubku, což se odráží v zážitku z jízdy. Je to velmi pohodlné a lehké auto, které jezdí, ale není zvlášť zapletené. Řízení má přiměřenou váhu, ale postrádá pocit, a proto se necítíte zvlášť povzbuzuje, abyste se s nadšením vyrovnali s náročnějšími silnicemi. Místo toho se cítí mnohem šťastnější a uvolněnější tempo, kde si můžete vychutnat střechu. Jízda je na pevném povrchu, ale je to opravdu viditelná na obzvláště špatných…

Pokračovat ve čtení řidičských dojmů

Mercedes-Benz E-Class Cabriolet 2010 - 2017

Interiér

Mercedes-Benz popisuje kabriolet třídy E jako dokonalý pro řešení všech čtyř nepředvídatelných ročních období ve Velké Británii a kapuce na tkaniny je určitě impozantní. Je to neuvěřitelně dobře izolované, což znamená, že nebudete trpět, když je velmi chladno (nebo dokonce když ho zaparkujete v jasném slunci v horkém dni) a je to "akusticky optimalizováno", což v podstatě znamená, že na dálnici je velmi tiché, hluku větru nebo zvenčí. Pokles střechy trvá pouhých 20 sekund a je plně automatický, takže nejsou uvolněné žádné úchyty ani rukojeti, a tiše klouzá pryč, aby opustil čistý kovový kryt a žádné ošklivé bity mechanismu odkryté. Střecha může být také provozována rychlostí až 25 km / hod, což je velmi užitečné, pokud se uvíznete v náhlých přehřátích, když sedíte v provozu, nebo když se světla změní, když jste na půli cesty dole. Ovládací prvky pro ovládání střechy se nacházejí těsně před opěrkami v jejich vlastním odkládacím prostoru, ale nepříjemně často můžete při přemísťování zvednout horní otevřený - mít na druhé straně větší smysl. Jeden elegantní rys je, že střechu lze spouštět nebo zvedat pomocí klávesnice automobilu pro dokonalou pozici. Mercedes-Benz vyrábí většinu svého nového systému AirCap. To se nesmí zaměňovat se stávajícím systémem AirScarf, který fouká teplý vzduch kolem krku z větracích otvorů v zádech (a je velmi užitečné, pokud chcete mít nahoře méně než slunečný den), což je volitelný doplněk . Místo toho se AirCap dodává jako standardní a je tvořen dvěma prvky - větrovým deflektorem na čelním skle, který může být prodloužen asi o šest centimetrů, a mezi zadními sedadly je táhlo. Větrný deflektor zvyšuje proudění vzduchu nad hlavami cestujícího, zatímco síť zvyšuje úroveň tlaku v interiéru, což snižuje zpětný tok, který je omezován zastavením. V důsledku toho jsou pohyby vzduchu v kabině výrazně sníženy, takže je méně pohybu vítr při pohybu a méně hluku. Pracuje velmi dobře a je jedním z nejpůsobivějších systémů, pokud jde o zpřístupnění kabrioletů pohodlnější (zejména pro ty v zádech) při rychlostech na dálnici. Kabina je dobře navržená s elegantním designem, ale některé plasty se cítí trochu těžké a tam jsou spínače sdílené s mnohem levnější Mercedes-Benz třídy A, což není to, co byste čekali na elegantní kabriolet na tuto cenu. Nepochybujeme o kvalitě stavby a to je oblast, na kterou se Mercedes-Benz jednoznačně zaměřuje. Cítí robustní a povrch je horní zářez. Je překvapivé, že kabriolet třídy E stále používá nožní parkovací brzdu - očekáváte elektrickou verzi tohoto auta moderním. Standardní vybavení od startu (březen 2010): Modely SE jsou vybaveny 17-palcovými hliníkovými koly, předními a zadními parkovacími senzory Parktronic s pokročilým parkováním, vyhřívanými předními sedadly částečně elektricky nastavitelnými, koženým interiérem, automatickým ovládáním dvouzónové klimatizace, Bluetooth Koženým volantem Nappa a Aircap jako standardním. Seznam standardních bezpečnostních prvků zahrnuje asistenční systém, bezpečnost před sedadlem, sedm airbagů, zavěšení na řízení agility, ESP a ABS, aktivní kapotu a opěrky hlavy Neck-Pro. Sportovní prvky 18-palcová kola z lehkých slitin AMG, AMG karoserie, inteligentní systém světla, sportovní brzdový systém, vícenásobné přední sedadla, čalounění Artico, pedály z nerezové oceli, xenonový inteligentní systém světlometů s LED denními světly a třílitrovým řízením AMG kolo.

Mercedes-Benz E-Class Cabriolet 2010 - 2017

Recenze automobilu

Nenajdete CLK Cabriolet v řadě Mercedes-Benz. To je proto, že byl nahrazen tímto - kabrioletem třídy E. V mnoha oblastech je to obvyklé. Je elegantní, rafinovaný k řízení a nadále má rychlou sklápěcí látkovou střechu. To znamená, že na rozdíl od některých alternativ s kovovými skládacími střechami existuje dostatek prostoru pro zavazadla. Ale jinak se to úplně liší od starého CLK. Cítí se větší, na začátku, a teď je místo v zadní části pro dva dospělé, aby pohodlně seděli. Předchozí CLK byla…

Pokračovat ve čtení recenze

Fotogalerie

  • Mercedes-Benz E-Class Cabriolet 2010 - 2017
  • Mercedes-Benz E-Class Cabriolet 2010 - 2017
  • Mercedes-Benz E-Class Cabriolet 2010 - 2017
  • Mercedes-Benz E-Class Cabriolet 2010 - 2017
  • Mercedes-Benz E-Class Cabriolet 2010 - 2017
  • Mercedes-Benz E-Class Cabriolet 2010 - 2017
  • Mercedes-Benz E-Class Cabriolet 2010 - 2017

Závěrečné hodnocení

  • Elegantní styling. Malá turbulence shora dolů. Dobrý výběr benzinových a CDI dieselových motorů. Střecha se sklání dolů (a nahoru) na cestách.

  • Není to příliš vzrušující nebo zapojení do řízení. Stylová obuv, Svaly zadních sedadel. Pružinová ruční přepínání. Čtyřválcové motorové vozy jsou hlučné s střechou dolů.

80%

Můžete nás znát z těchto médií… Média

Bezplatná poradna

„Dobrý den, jaký vůz by jste doporučil pro autoškolu? Dnes již od svých žáků vím, že by se raději učili na větších vozech např. VW Touran, Škoda Yeti apod. Jaké motory jsou nejvhodnější vzhledem k častému startování a pomalé jízdě. Díky za odpověď.“

Navštívené inzeráty

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia

      Škoda Octavia 2362 inzerátů

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia 1335 inzerátů

    • Volkswagen Golf

      Volkswagen Golf 875 inzerátů

    • Volkswagen Passat

      Volkswagen Passat 814 inzerátů

    • Škoda Superb

      Škoda Superb 691 inzerátů

    Nejlepší nabídky leasingu

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Kia Rio

      Kia Rio od 4 173 Kč 1.3 CVVT, 62 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Scala

      Škoda Scala od 4 293 Kč 1.0 TSI, 70 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Kamiq od 4 716 Kč 1.0 TSI, 85 kW, benzín, mpv

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia 2362
    • Škoda Fabia 1335
    • Volkswagen Golf 875
    • Volkswagen Passat 814
    • Škoda Superb 691
    • Ford Focus 502
    • Hyundai i30 453
    • Volkswagen Touran 432
    • Škoda Kodiaq 354
    • Škoda Karoq 337
    • Hyundai Tucson 329
    • Kia Cee´d 326
    • Škoda Octavia III 326
    • Volkswagen Tiguan 324
    • Renault Mégane 293
    • Ford Transit 292
    • BMW Řada 3 290
    • Škoda Rapid 289
    • Ford Mondeo 287
    • Opel Astra 274
    • Škoda Scala 266
    • Dacia Duster 244
    • Škoda Yeti 239
    • Kia Sportage 235

    Nejoblíbenější výrobci

    • Škoda 7611
    • Volkswagen 3994
    • Ford 2446
    • Peugeot 1716
    • Hyundai 1479
    • Renault 1362
    • Opel 1218
    • Citroën 1214
    • BMW 1074
    • Mercedes-Benz 968
    • Kia 912
    • Audi 873

    Operativní leasing

    • Operativní leasing Škoda
    • Operativní leasing Volkswagen
    • Operativní leasing Kia
    • Operativní leasing Peugeot
    • Operativní leasing Audi
    • Operativní leasing Cupra
    • Operativní leasing Ford
    • Operativní leasing Nissan
    • Operativní leasing Seat

    Služby

    • Odhad ceny vozidla
    • Affiliate

    Informace

    • O nás
    • Nabídka pro autobazary
    • Katalog automobilů
    • Katalog autobazarů
    • Recenze automobilů
    • Magazín

    Kontakty

    • Kontakt
    • Facebook
    • Twitter
    • Obchodní podmínky
    • Zásady ochrany osobních údajů
    • Informační povinnost
    • Nastavení soukromí

    Ostatní

    • Operáky
    • Uložená hledání

    © 2016 – 2025 Autonoto s.r.o. – Víme o všech vozech na prodej a operativní leasing